برترین مقالات و دانلودهای روز دنیا
درباره سایت

مـن بـا بقیهـ متفــاوتـم .. اگـر میخـواهـی مثـل سـایـریـن بـاشـم بـرو دنبــال همــان " بقیــه " ... آنکـه درون مـن خفتــــه استـــ،" میـــــــزان" استـــ .. میـــــــــــزانی کهـ منتظــــرستـــ دستــ از پــا خطــا کنــی تــا تـلخ تـریـن تلــخ هـا را بهـ تــو بـچشـــانــد ... پــس اگـر نمیتــوانــی " خــــاص " بــودنـــم را تحمــل کنــی بهـ مــن نــزدیکــ نشـــو کهـ هــم دورتــــ میکنـــم هـــم درو اتـــ ...♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥مـن زنــــــم... مــن از جنــس زنـــــــان خاکـی ایــن زمیـــنم. نهـ تنهــایــم نهـ زمیــن خــوردهـ و نهـ بــدبخــتـم نهـ... دنیـــای مـن متعلــق بهـ مــن استـــ. فقـط بــا کســـی قسمتــش میکنــــم کهـ از جنــس مــن بــاشــد... در دنیــــای مــن عـــاشــق شـــدن محـــــــال نیـستــ امـــا ... عشــق را خـــرج هــر تـــازهـ رسیـــدهـ ای نمیکـــــنم... در دنیـــــای مــن نهـ خیـــانتــ کــارنــد نهـ دروغگــــــو نهـ ... چـــرا کهـ غیــــر از ایـــن بهـ دنیــــــای مــن راهـ نــــــــدارد. دنیــــــایـم را خـــودم مـی‌ســــــــــازم.
آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 1551
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

آمار بازدید
بازدید امروز : 13
باردید دیروز : 1
گوگل امروز : 1
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 262
بازدید ماه : 3177
بازدید سال : 23865
بازدید کلی : 314141
موضوعات
دانستنیهای پزشکی
دانستنیهای جنسی و زناشویی
دانستنیهای جالب
دانستنیهایی درباره بیماریها
دانستنیهای غذایی
دانستنیهای آرایشی و زیبایی
دانستنیهای نوزادان و کودکان
دانستنیهای آشپزی و خانه داري
موفقیت،کسب و کار
استخدام و معرفی سایتهای درآمدزا
دانستنی های زندگی
دانستنی های مذهبی
داستان و دانستنيهاي عشقي
دانستنی های علمی
دانستنی های تغذیه
دانستنیهای عمومی
خانواده و ازدواج
هنری
نویسندگان
  • خانم باران نفیسی
  • چت باکس

    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)
    [Menu_Title]

    درست کردن پرتقال ژله ای خیلی آسونه و میشه به هر رنگی تهیه ش کرد و تو مهمونی ها و جشن های مختلف، مهمون ها رو غافلگیر کرد. پس در ادامه با من همراه باشید:


    طرز تهیه:
    پرتقال ها رو شسته و از وسط نصف میکنیم. حالا میتونیم میوه رو از پوست جدا کنیم و برای مصرف کنار بذاریم و یا با آبمیوه گیری پوست ها رو از میوه جدا کنیم (بدون آسیب زدن به پوست پرتقال).


    حالا ژله ها رو با رنگهای دلخواه طبق دستورالعمل روی بسته بندی ژله، آماده میکنیم و تو 18 پوست پرتقال آماده که از قبل تو قالب مافین یا کاپ کیک قرار دادیم، میریزیم و تو یخچال میذاریم.


    بعد از اینکه ژله آماده شد، از یخچال بیرون میاریم و هر پرتقال رو با چاقویی تیز به 3 یا 4 برش تقسیم میکنیم که تعداد برشها بستگی به سایز پرتقال ها و ضخامت دلخواه برشها داره.
    از این ژله خوشمزه و در عین حال زیبا لذت ببرید.




    نکته:
    * مسلما کمی از هر ژله اضافه میاد که میتونیم پرتقالهای بیشتری استفاده کنیم و پرتقال های ژله ای بیشتری تهیه کنیم و یا از اونها برای تهیه ژله تو ظرفهای دلخواه استفاده کنیم.
    * برای اینکه بعد از برش زدن پرتقالها، ژله ها آسیب نبینن و فرمشون رو از دست ندن؛ بهتره برای قرار دادن ژله توی یخچال، سطح ژله با کاغذ روغنی پوشیده بشه و بیش از زمان ذکر شده در دستورالعمل توی یخچال بمونه.

     


    مواد اولیه :

    پرتقال 9 عدد
    پودر ژله 6 بسته (با 6 رنگ و طعم مختلف)
    امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

    بازدید : 2297
    تاریخ : شنبه 10 / 10 / 1392 زمان : 23:3 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

    پرسش دکتر عزیز، من اخیراً ازدواج کرده ام و باکرگی ام را از دست داده ام. و اصلاً آنطور که همه برایم تعریف کرده بودند نبود. اول اینکه، آنقدرها هم که فکر میکردم دردناک نبود. حتی باید بگویم که در خیلی از قسمتهای آن اصلاً دردی نداشتم. دوم اینکه، اصلاً هیچ خونی نیامد. این خیلی برایم عجیب بود. سوم اینکه، همیشه به من گفته بودند که خیلی از آن لذت خواهم برد. اما اصلاً اینطور نبود و هیچ لذتی نبردم. نگرانم که این لذت نبردن مسئله ای دائمی باشد و درنتیجه در رابطه ام ایجاد مشکل کند. دوستانم میگویند که دلیلش این است که شوهرم را واقعاً دوست ندارم. درست است اما نمیتوانم باور کنم که این دلیل لذت نبردن من باشد. لطفاً بگویید آیا اینها طبیعی هستند و چطور میتوانم همه چیز را درست کنم.

    پاسخ: امیدواریم که آندسته از خوانندگان ما که هنوز باکره هستند هم نامه شما را خوانده باشند و از آن درس بگیرند.

    متاسفانه شما با سه باور نادرست درمورد موضوع باکرگی فریب خورده اید. این باورها به شدت درمیان نوجوانان رواج دارد و آسیبهای زیادی هم به آنها میزند. اجازه بدهید این موضوعات را یکی یکی بررسی کنیم:

    ۱. از دست دادن باکرگی همیشه بسیار دردناک است. این اصلاً درست نیست. تحقیقات نشان داده است که در بسیاری از موارد، فرد هیچ دردی را تجربه نکرده است. بعضی از دخترها احساس درد میکنند اما اگر کاملاً ریلکس باشید این درد کمتر خواهد بود.

    ۲. از دست دادن باکرگی با مقدار زیادی خونریزی همراه است. باز هم این باور اشتباه است. زنان بسیاری مقدار خونریزی بسیار کمی داشته که در اثر پاره شدن پرده بکارت ایجاد میشود؛ اما خیلی از دخترها هم اصلاً دچار خونریزی نمیشوند. فقط در موارد بسیار نادر این خونریزی شدید است.

    ۳. از دست دادن باکرگی هم لذت آور و هم ترسناک است. این اصلاً درست نیست. تحقیقات نشان میدهد که در بسیاری از خانمهای جوان، باعث ناامیدی شده است. آنها خیلی لذت نبرده و متعجبند که این همه سروصدا درمورد رابطه جنسی برای چه بوده است.

    شما هیچ مشکلی ندارید. و نیازی به درست کردن چیزی هم نیست. شما کاملاً طبیعی هستید. همانطور که قبلاً گفتیم، اکثر خانمهای جوان در ابتدای رابطه جنسی چندان از آن لذت نمیبرند. معمولاً چندین سال طول میکشد که یاد بگیرند از آن لذت ببرند.علاوه بر این، تعداد کمی از زنان هستند که وقتی باکرگی خود را از دست میدهند، ارگاسم را تجربه کنند.امیدوارم که با اطلاعاتی که در اختیارتان گذاشتیم، اطمینان پیدا کرده باشید و آن را به دوستانتان هم منتقل کنید.

    دو نکته نهایی. اول اینکه به نظر میرسد شما با کسی ازدواج کرده اید که علاقهای به او ندارید. این اصلاً خوب نیست.

    دوم اینکه، امیدوارم دفعه بعدی که خواستید رابطه برقرار کنید، ملاحظات ایمنی را در نظر بگیرید. دقت کنید که خودتان را در معرض خطر بارداری، بیماریهای مقاربتی یا سرطان گردنه رحم که از طریق ویروسی که با رابطه جنسی غیرایمن منتقل میشود، قرار ندهید.

    پرسش: پسری جوان هستم و دوست دارم درمورد تاثیرات بزرگ کردن آلت تناسلی بدانم.

    پاسخ: باید این را بدانید که هیچ راه و روشی به استثنای جراحی برای بزرگ کردن آلت تناسلی وجود ندارد. حدس میزنم که درمورد ابزارهایی که تبلیغات آن را در رسانهها دیدهاید و وعده بزرگ کردن آلت جنسیتان را میدهد، صحبت میکنید. در این صورت باید به شما اطمینان بدهم که این روشهای هیچ تاثیری ندارند. پس پولتان را برای آنها هدر ندهید.

    اما من تصور میکنم که ممکن است منظورتان فعالیتی است که اصطلاحاً جلکینگ (jelqing) خوانده میشود و جوانان زیادی به طور مرتب این کار را انجام میدهند. در این روش فرد با دست آلت تناسلی خود را جلو-عقب کرده تا کشیده شود.

    اما آیا این کار عوارض جانبی دارد؟ بعضی پزشکان گزارشاتی ارائه داده اند که عنوان میکند جلکینگ میتواند موجب درد و کشیده شدن بیش از اندازه بافتهای آلت تناسلی شود. من چنین عوارضی مشاهده نکرده ام اما قابل انکار نیست که بعضی مردان دچار مشکلی میشوند که در آن انتهای آلت قطور میشود درحالیکه قسمت نزدیک به بدن باریک میشود و مطمئناً بیشتر آقایون چنین وضعیتی را دوست ندارند.

    پرسش: بهترین راه درمان عفونت قارچی چیست؟

    پاسخ: به طور کلی میتوانید برای حدود یک هفته از کرمها و قرصهای واژن استفاده کنید که حاوی دارویی به نام کلوتریمازول است. درصورت امکان همسرتان هم باید از این کرمها استفاده کند.

    پرسش: من ۱۸ سالم است و لکه های سفید ریزی دور سر آلت تناسلی ام ایجاد شده است. آیا این لکه ها جدی هستند؟ من تابحال رابطه جنسی نداشته ام.

    پاسخ: توصیه ما این است که نزد پزشک بروید تا معاینه تان کند اما احتمالاً این لکه ها فقط میلیا (milia) هستند. میتوانید اگر دوست داشتید این کلمه را در اینترنت جستجو کنید. تعداد زیادی از جوانان میلیا دارند که برآمدگیهای ریز سفیدرنگی هستند که توسط منافذ بسته ایجاد میشود. این لکه ها معمولاً بی ضرر هستند و نیاز به درمان ندارند.


    پرسش: من علائم پیش ازقاعدگی وحشتناکی دارم. آیا درمان هورمونی میتواند مفید باشد؟

    پاسخ: این امکان وجود دارد. طی سالها درمانهای زیادی برای علائم قبل از عادت ماهیانه امتحان شده اند اما تعداد کمی از آنها موثر هستند. اما، یک نسخه درمانی هورمونی خوب میتواند این علائم را کاهش داده و چرخه ماهیانه تان را هم تنظیم میکند.

    امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

    بازدید : 2179
    تاریخ : شنبه 10 / 10 / 1392 زمان : 22:43 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

    دیو و دلبر همیشه در کنار هم هستند

    این موضوع از قدیم الایام همیشه سوال بوده که چرا خانم
    هـای زیـبا با مردهای بدقیافه آشنا میگردند؟ اجازه دهید تا
    من آن را بـرایتان روشـن کـنـم. ایـن سؤال بیـشـتر در میان
    آقـایون رواج دارد تـا خـانـم هـا. خانم ها خودشان به خوبی
    مـی دانـنـد کـه چـرا تـرجیـح مـــی دهند با یک مرد با چهره
    معمولی ارتباط برقرار کنند تا با یک مدل!

    سؤال خانم ها دقیقا عکس آقایون است: چرا مردهای زیبا
    بـا زنـهای زشت ارتباط برقرار می کنند؟ اگر بخواهیم به این
    سؤال پاسخ دهیم شاید جواب چندان خوشایندی نداشته
    بـاشیـم امـا مـردهـا بـر ایـن باورند که اندام زیبا، قیافه بد را
    جبران میـکند و به همین دلیل دیگر کسی برای چهره های
    زیبا اهمیت قائل نیست.

    اما در این قسمت من می خواهیم به آقایون پاسخ دهم که چرا معمولا خانم های زیبا رو با مردهایی که قیافه های خیلی بد یا معمولی دارند مشاهده می کنند. یکی از خبرنگاران ما چندی پیش پاسخ خانم ها را در این زمینه داده بود و حالا بهتر است خانم ها آرام باشند، چون می خواهیم به آقایون جواب دهیم. بهتر است اینطور بگوییم که هر مطلبی را می توان از چند نقطه نظر بررسی کرد: دیدگاه خانم ها، دیدگاه آقایون و حقیقت.

    بقای زیبا ترین
    هر کسی دوست دارد به زیبایی شریک زندگی خود افتخار کند – با این وجود چرا هیچ مردی دوست ندارد با آنجلینا جولی و هیچ زنی با برد پیت نامزد کند؟ - بیشتر افراد بدشان نمی آید که شوهرهای فوق العاده جذابی داشته باشند اما حقیقت این است که پیدا کردن مردی که هم زیبا باشد و هم خوش اخلاق کار بسیار دشواری است.

    خیلی دشوار است که بتوانیم هر دو خصوصیت را در یک مرد پیدا کنیم و آقایونی که هر دو خصوصیت را با هم داشته باشند جز اقلیت بوده و بسیار کمیاب می باشند. فکر میکنم خانم ها خودشان متوجه شده اند که یافتن مردی که هم زیبا باشد و هم با او راحت باشند غیر ممکن است. پیشنهاد ما به خانم هایی که چنین مردی را پیدا کرده اند این است که سفت به او بچسبند!

    نتیجه چیست؟ خانم ها مجبور می شوند که از بین شخصیت و ظاهر فرد یکی را انتخاب کنند. نتیجه این می شود که با کسی رابطه برقرار کنند که ظاهر خوبی ندارد اما خصوصیات اخلاقی خوبی دارد یا اینکه با کسی باشند که به هیچ وجه برخورد خوبی با او ندارد اما از نظر زیبایی چیزی از تام کروز کم ندارد.

    مشکل مردهای خوش قیافه چیست؟ تنها موضوع این است که آنها می دانند چهره زیبایی دارند. همه افراد، چه در دوران مدرسه، چه در خیابان، محل کار و ... به آنها توجه می کنند. همه به آنها اهمیت می دهند و به همین دلیل وقت و انرژی زیادی را صرف درست کردن خودشان می کنند و به هیچ چیز دیگری نیز توجه نمی کنند.

    هدیه های آماده
    در این حالت آقایون فوق العاده خوش سیما از خانم ها انتظار دارند که دنبالشان راه بیفتند. آنها انتظار دارند خانم ها برایشان غش و ضعف کنند، برای رسیدن به آنها مبارزه کنند و از آنها تقاضا کنند تا همراهشان به خانه روند. آنها تصور می کنند که هدیه های آماده خدایی هستند؛ اما اگر اینطور فکر می کنند باید بدانند که خانم ها این هدیه را نمی پذیرند و آنرا پس فرستند.

    به این دلیل که مردهای خوش سیما بیشتر وقتشان را صرف درست کردن خودشان می کنند دیگر وقتی برایشان نمی دانند که به خوبی با نامزدهای خود رفتار کنند و ارزش و احترامی را که خانم انتظار دارد به او بدهند. آنها می پندارند که چون بسیاری از خانم ها در خیابان توجه خاصی به آنها دارند هر زنی که با آنها نامزد می کند خیلی خوش شانس بوده که یک چنین موقعیتی نصیبش شده. آنها همچنین تصور می کنند که اگر برای بار دیگر مجرد شوند و بخواهند کسی را انتخاب کنند تمام خانم ها در مقابلشان صف کشیده و سعی می کنند او را برای خودشان تصاحب کنند.

    از سوی دیگر آقایونی که چهره هایشان نسبتا زیبا نیست به اندازه گروه اول خودخواه نبوده و عشق خود را با تواضع نثار همسرانشان می کنند. خانم های زیبا رو می دانند که مردهایی که کمتر خوش قیافه هستند آنها در مرکز زندگی خود قرار می دهند و این تنها چیزی است که یک خانم از همسر خود انتظار دارد. خانم ها این مطلب را هم میدانند که کمبود زیبایی در این مردان آنها را وادار می کند که در جستجوی خانمی باشند که زیباست تا از طریق بتوانند کمبود خود را جبران کنند.

    چنین مردهایی با خانم های زیبا رو به درستی رفتار می کنند و بیشترین عشق و احترامی را که در توان دارند نثار آنها می کنند. مردهای بد قیافه به خوبی می دانند که اگر بار دیگر مجرد شوند احتمال کمی وجود دارد که بتواندد خانم زیبا رویی را انتخاب کنند و مثل کسی که کارت های بیسبال جمع می کند به نامزد زیبای خود می چسبند و نمی خواهند آنها را از دست بدهند.

    بی توجهی به زیبایی
    به ندرت می توان یک مرد خوش قیافه را در کنار یک خانم زیبا رو دید (البته بجز برد پیت و جولیا رابرتز). در عوض همیشه خانم های بسیار زیبا را در کنار مردهای بد قیافه میبینیم. شاید بعضی ها بگویند خانم ها فقط به دنبال پول طرف مقابل هستند. اما اگر بخواهید بهانه بیاورید می توانید با یک چنین چیزهایی خودتان را قانع کنید.

    خانم های زیبا می دانند که به اندازه کافی چهره های جذابی دارند و به همین دلیل به مردی نیاز ندارند تا این نیاز آنها را برایشان برآورده سازد. این دسته از خانم ها به اندازه کافی اعتماد و اطمینان به خودشان دارند نیازی ندارند که یک مرد خوق سیما به آنها دلداری دهد.

    یک راز
    حقیقت اینجاست که خانم ها دوست دارند مرد زندگیشان عیب هایی داشته باشد مثلا بینی بزرگی داشته باشد، جای زخم در زیر چانه خود داشته باشد چرا که این موارد به فریبندگی او می افزاید. اما در مقابل یک مرد خوش سیما هیچ جاذبه خاصی ندارد و خسته کننده و ملال آور می باشد.

    بنابراین رای نهایی چیست؟ شاید عده ای این ضرب المثل قدیمی را که می گوید: "علف باید به دهن بزی شیرین باشه" را قدری کلیشه ای بدانند اما باور کنید که تنها دلیل قانع کننده برای زوج های نامتناسبی که هر کدام از ما در طول روز با آنها برخورد داریم همین مثل قدیمی می باشد. تا آن موقع؛ اگر شما پیش روی نامزد خود در مقابل آینه نایستید و شروع نکنید به ژل زدن موها همه چیز روند خوبی دارد و زندگی خوبی خواهید داشت.

    امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

    بازدید : 2805
    تاریخ : شنبه 10 / 10 / 1392 زمان : 22:41 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

    رابطه جنسی سالم

    رابطه جنسی سالم چگونه رابطه ای است؟

    رابطه جنسی سالم دربرگیرنده ابراز آگاهـانه و مثبت انرژی
    جنسی در راستای افزایش عزت نفس، سلامت جسمی،
    رابـطـه عـاطـفـی و تـعـالی شخـصـیت بــا منفعت دو سویه
    میباشد.
    رابـطـه جنـسـی سـالـم مـثـبت و پــر مایه بوده و به چگونه
    ارتـبـاط بـرقـرار کـردن و پذیـرش و دهـش عشـــق توسط ما
    بستگی دارد.
    رابطه جنسی سالم به معنی توانایی در لذت بردن و کنترل رفتار جنسی و تناسلی است، عاری از هرگونه احساس ترس، شرمساری، گناه و باورهای غلط.
    رابطه جنسی سالم شکلی از ارتباط برقرار کردن میباشد که از طریق آن ما احساسات، افکار و لذت را مبادله میکنیم.
    یک رابطه جنسی سالم مستلزم چنین شرایطی است: رضایت- برابری - احترام-اعتماد - ایمنی - مسئولیت.
    رضایت: یعنی شماقادر باشید آزادانه و براحتی انتخاب کنید که در فعالیت جنسی شرکت کنید یا که نکنید. همچنین شما قادر خواهید بود هر زمان که لازم دیدید فعالیت جنسی در حال انجام را متوقف سازید. فارغ از هر گونه تحمیل و اجبار.
    برابری و مساوات: یعنیحس شما از اقتدار فردی هم سطح اقتدار فردی شریکتان باشد. هیچ یک از طرفین بر دیگری تفوق و استیلا نخواهند داشت.
    احترام:یعنی شما و شریکتان متقابلا به شخصیت، خواسته ها، نیازها و مرزهای یکدیگر احترام میگذارید.
    اعتماد:یعنی شما و شریکتان از لحاظ جسمی و احساسی به یکدیگر اعتماد دارید.
    ایمنی:یعنی شما و شریکتان در نحوه برقراری رابطه جنسی احساس امنیت و ایمنی میکنید. شما در رابطه با زمان، مکان و چگونگی فعالیت جنسی راحت بوده و حق انتخاب دارید. شما از احتمال عدم حاملگی ناخواسته، انتقال بیماریهای مقاربتی و صدمات جسمی اطمینان داشته و احساس امنیت میکنید.

    مسئولیت:یعنی شما می بایست مسئولیت عواقب و تبعات رفتارها و فعالیتهای جنسی خود را بعهده بگیرید. همچنین پیش از برقراری هرگونه رابطه جنسی می بایست از دانش جنسی کافی برخوردار باشید.

    چگونه یک رابطه جنسی سالم و ناسالم را از هم تشخیص دهیم:

    رابطه جنسی سالم رابطه جنسی ناسالم

    یک انرژی قابل کنترل است یک انرژی غیر قابل کنترل است
    یک انتخاب آزادانه است یک اجبار و تحمیل است
    یک سائق طبیعی ست یک اعتیاد است
    دارای محدودیت است محدودیتی ندارد
    سبب تحکیم و تثبیت هویت شما میگردد به شما هویتی دوگانه میبخشد
    عزت نفس شما را افزایش میدهد احساس شرمساری بشما میدهد
    شفا بخش و نیرو بخش است آسیب رسان و زیانبار است
    آمیخته با عشق است تهی از عشق است
    یگانگی و سهیم شدن است دوگانگی و انجام دادن با فردی ست
    نیازمند ارتباط و گفتگو ست بی نیاز از گفتگو ست
    آرامش بخش و تسکین دهنده ا ست استرس زا ست
    امری خصوصی ست امری مخفیانه و سری ست
    آمیخته با احترام ست بهره کشی و استثمار ست
    دو جانبه ست منفعت یک سویه دارد
    صمیمانه است سرد و غیر صمیمی ست
    مسئولانه است غیر مسئولانه است
    ایمن است خطر آفرین است
    لذتی ست جسمی، روحی و معنوی لذتی ست جسمانی
    ارتقا دهنده سطح سلامتی جسمی، تنزل دهنده سطح سلامتی
    روانی و اجتماعی فرد ست جسمی، روحی و اجتماعی ست

    امتیاز : نتیجه : 4 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1

    بازدید : 3199
    تاریخ : شنبه 10 / 10 / 1392 زمان : 22:40 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

    4هفته اول آشنایی دوران نامزدی

    دیگر از این بدتر نمی شود. احساس مریضی می کنید، نمی توانید لب به غذا بزنید و نمی دانید که چه احساسی دارید و به چه فکر می کنید. اما فکرتان خیلی مشغول است. یک لحظه خوشحالید و یک لحظه ناراحت، احساس آشفتگی و بی ثباتی میکنید. چه اتفاقی برایتان افتاده است؟ چهار هفته ی اولی است که با شوهر آینده تان قرار ملاقات گذاشته اید.

    اولین چیزی که ممکن است قبل از یک قرار ملاقات اتفاق بیفتد، احساس آشفتگی و وحشت است. ممکن است تا به حال برای یافتن مرد ایده آل خود با افراد زیادی قرار ملاقات داشته باشید، اما هر بار این احساس رخ می دهد. بعد از قرار، با اینکه همه چیز عالی و خوشایند بوده باز ممکن است دچار این احساس شوید، چون اینجاست که مجبور می شوید در مورد این موقعیت و فرد مزبور کمی فکر کنید. باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید با این فرد ادامه دهید یا اینکه همه ی وعده هایی را که شب گذشته با طرف داشته اید را امروز صبح فراموش کرده اید و نمی خواهید ادامه دهید. این مسئله برای همه ی ما اتفاق می افتد. همه ی ما در چنین موقعیت هایی احساس آشفتگی می کنیم.

    برای بسیاری از افراد، روز های بعد از قرار روزهای فوق العاده ای هستند. احساس جذابیت و علاقه می کنید و احساس می کنید که کسی هست که دوستتان می دارد و برایش جذابیت دارید. اما ممکن است در قرار دوم به این نتیجه برسید که کاملاً در اشتباه بوده اید و احساستان درست نبوده است. پس از اتمام قرار ملاقات دوم، باز احساسا فوق العاده ای به شما دست می دهد چون این بار دیگر آزمایشی واقعی بوده است و یکدیگر را دقیق تر مورد بررسی قرار داده اید. وفاداری ها ،قوه ی تعقلتان و جنبه های دیگر شخصیتیتان مورد آزمایش قرار می گیرد. تا این مرحله شما نباید هیچگونه رابطه ی فیزیکی با فرد داشته باشید.

    بعد از قرار ملاقات دوم اگر واقعاً به این فرد علاقه مند شده باشید، احساس اضطراب و نگرانی خواهید داشت-- نگرانی برای از دست دادن این فرد. یا ممکن است این نگرانی به خاطر این باشد که فکر می کنید برای علاقه مند شدن عجله کرده اید و دوست دارید که از این مسئله خلاص شوید. اینجاست که ممکن است یک آینده ی ایدآل، دچار فاجعه و مصیبت شود. دست از نگران بودن بردارید و بگذارید که زندگی مسیر همیشگی اش را طی کند. خونسردیتان را حفظ کنید، هیچ جای نگرانی نیست. و در هیچ کار هم عجله نکنید.

    از طرف دیگر ممکن است هنوز مطمئن نشده باشید که با این فرد صمیمیت برقرار کنید یا خیر، اما باز هم نگران نباشید. جذابیت روزهای اول آشنایی با یک فرد در همین است. در یک رابطه ی طولانی مدت، این روزها دیگر تکرار نمی شوند، پس سعی کنید که تا می توانید از این جو لذت ببرید. لزومی ندارد که یک رابطه ی جدیدی حتماً به ازدواج ختم شود. دیگر چنین طرز فکری نداشته باشید و از قرارهایتان نهایت لذت را ببرید.

    تردیدهای زیادی در روزهای اول آشنایی وجود دارد، مثل اولین برخورد، اینکه سر قرار بروید یا نه، اینکه تلفن کنید یا نه، چه می شود اگر او سر موقع به شما تلفن نکند و...همینطور جلو می رود و هر روز تردیدها و دوراهی های جدیدی برایتان پیش می آید مثل اینکه، او را برای صرف قهوه دعوت کنید یا نه، اینکه با او به سینما بروید یا نه، اگر احساستان نسبت به او بیشتر شد چه کنید و....باز هم چیزی که به شما کمک میکند تغییر طرز فکرتان است، باید بگذارید زندگی روال عادی خود را طی کند، نباید نگرانی در مورد چیزی به خودتان راه دهید. شما زندگی همیشگیتان را داشته باشید، سر موقع همیشگی به باشگاه بروید، کارهایتان را انجام دهید و نگذارید که زندگیتان از مسیرش منحرف شود.

    وقتی دیر به دیر قرار ملاقات داشته باشید، آن انرژی لازم برای پیشبرد یک رابطه وجود نخواهد داشت. باید از همه فرصت هایتان استفاده کنید و با فرد مورد نظر بگذرانید. اگر فردی را واقعاً دوست داشته باشید، طبیعتاً می خواهید همیشه با او باشید تا بتوانید او را بیشتر بشناسید و عاشقش شوید. برای این منظور باید قرار ملاقات هایتان را بیشتر کنید تا صمیمیت بین شما بیشتر شود و گرنه فقط وقتتان را تلف کرده اید.

    اولین چهار هفته زمان مهمی است چون در این دوران است که همدیگر را خواهید شناخت. اگر بتوانید این دوران را به خوبی پشت سر بگذارید، حتماً خواهید توانست رابطه ی محکمی ایجاد کنید. به عقیده ی من بهتر است از هر گونه رابطه ی جنسی در این دوران و تا قبل از ازدواج خودداری کنید. این دوران فقط دوران آشنایی است و اینکه ببینید از هر لحاظ با هم سازگاری دارید یا خیر. دوران پر خاطره ای خواهد بود، پس سعی کنید بهترین استفاده را ازاین دوران ببرید.

    ممکن است احساس بی ثباتی و آشفتگی کنید، اما همه ی ما وقتی به گذشته نگاه می کنیم تا ببینیم عاشق شدنمان چه روندی داشته است، یاد چهار هفته ی اول آشنایی می افتیم. سعی کنید این چهار هفته را به قشنگ ترین حالت ممکن بگذرانید .

    امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

    بازدید : 2697
    تاریخ : شنبه 10 / 10 / 1392 زمان : 22:39 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

     در این مقاله قصد داریم شما را با چند باور غلط در مورد شیوه‌های کنترل بارداری و قرص‌ها آشنا کنیم.

     من به فرزندم شیر می‌دهم، پس باردار نمی‌شوم:
    اگر چه در شیردهی تخمک‌گذاری انجام نمی‌شود اما این موضوع همیشه صادق‌ نیست. تخمک‌گذاری ممکن است حتی در زمان شیردهی اتفاق بیفتد. مادری که به فرزند شیر می‌دهد باید از روش دیگری برای پیشگیری از بارداری استفاده کند، در غیر این صورت ممکن است دچار بارداری ناخواسته شود.

    2- در صورتی که خانمی در روابط جنسی خود به مرحله ارگاسم یا ارضا شدن نرسد،‌ باردار نخواهد شد:
    این یک باور غلط است، چرا که بارداری وقتی که اسپرم مرد به تخمک برسد اتفاق می‌افتد و لازم نیست که روابط زناشویی زن به این مرحله برسد. در بدن زنان در سنین باروری معمولا هر ماه در چرخه منظم قاعدگی تخمک آزاد می‌شود و این ربطی به روابط جنسی او ندارد.

    3- در زمان ایمن بین چرخه قاعدگی من باردار نخواهم شد.
    باورهای این چنینی ناشی از کمبود اطلاعات در مورد چرخه قاعدگی است

    . 4 هورمون اصلی در چرخه قاعدگی درگیر هستند.
    هورمون محرکه فولیکول (FSH)، هورمون لوتئین (LH)، استروژن و پروژسترون تعادل بین هورمون‌ها و آزاد شدن تخمک را تنظیم می‌کنند و اگر تخمک بارور نشود، قاعدگی اتفاق می‌افتد. اگر چرخه قاعدگی خانمی به دلایل مختلف بیشتر یا کمتر شود، تعادل این هورمون‌ها به هم خورده و تخمک‌گذاری اتفاق می‌افتد. استرس، سن و داروها می‌توانند تعادل هورمونی را به هم بزنند.بنابراین حدس زدن زمان ایمن تخمک‌گذاری سخت است و زوجین باید از روش ایمن‌تری برای پیشگیری از بارداری استفاده کنند
     
    .4- وضعیت بدن در بروز بارداری مهم نیست:
    برخی افراد تصور می‌کنند داشتن روابط جنسی در وضعیت‌های خاص مانع از بارداری می‌شود، چرا که گاهی موجب نرسیدن اسپرم به تخمک می‌شود. البته پوزیشن در هنگام روابط جنسی در بارداری مهم است اما هیچ‌گاه تضمین نمی‌کند که بارداری اتفاق نمی‌افتد. ورود اسپرم و رسیدن آن به مایع چسبنده درون واژن موجب رسیدن آن به تخمک و لقاح و نهایتا بارداری خواهد شد.
    5- با روش عقب کشیدن بارداری اتفاق نمی‌افتد:
    روش عقب کشیدن قبل از انزال راه خوبی برای پیشگیری از بارداری نیست، چرا که ممکن است حتی در مایعی که قبل از انزال از مرد خارج می‌شود هم اسپرم وجود داشته باشد. علاوه بر این، برخی مردان قادر نیستند قبل از انزال این روش را عملی کنند.
    6- در اولین رابطه جنسی بارداری اتفاق نمی‌افتد:
    این تصور غلطی است که برخی زنان دارند، یعنی بارداری پس از چند بار رابطه جنسی اتفاق می‌افتد.یک زن در هر زمانی که تخمک‌گذاری انجام شود حتی اگر اولین باری باشد که رابطه جنسی دارد، ممکن است باردار شود.

     
    7- در صورت دوش گرفتن بعد از رابطه جنسی بارداری اتفاق نمی‌افتد:
    شستشو یا دوش گرفتن و ادرار کردن بعد از رابطه جنسی سبب قطع تحرک اسپرم و رسیدن آن به تخمک نمی‌شود، چرا که مایع منی پس از عبور از واژن و دهانه رحم به رحم می‌رسد.

    8- شستشوی واژن مانع از بارداری می‌شود:
    شستشوی واژن راه موثری برای پیشگیری از بارداری نیست. بعد از انزال اسپرم وارد واژن شده و سپس به دهانه رحم می‌رسد.

    امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

    بازدید : 2889
    تاریخ : شنبه 10 / 10 / 1392 زمان : 22:37 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

    آیا آمیزش جنسی و نزدیکی می تواند به جنین صدمه بزند و یا باعث سقط شود ؟

    در یک حاملگی طبیعی و بدون خطر ، آمیزش جنسی و نزدیکی نمی تواند چنین خطری ایجاد کند.جنین به خوبی توسط کیسه ی آب و ماهیچه های رحمی محافظت می شود . علاوه براین یک ترشح غلیظی در دهانه رحم وجود دارد و آنرا می بندد و از انتقال عفونت به داخل رحم جلوگیری می کند.

    هر چند معمولاً به خانمهایی که سابقه ی  سقط دارند توصیه می شود که آمیزش جنسی نداشته باشند اما آماری که این نظریه را تایید نماید وجود ندارد. تقریباً ۴۰ % از اولین سقط ها را می توان به ناهنجاریهای ژنتیکی جنین مربوط کرد.نارساییهای هورمونی و عفونتهای تناسلی نیز نقش مهمی در ایجاد سقط دارند.

    ولی آمیزش جنسی و نزدیکی، نقشی ندارد. اگر احیاناً پس از نزدیکی، سقط صورت گیرد، پدر و مادر احتمالاً خودشان راسرزنش می کنند ولی باید این را بدانند که در هر حال این سقط صورت می گرفت و ارتباطی یه آمیزش جنسی آنها نداشته است. شما ممکن است حرکات جنین را درحین مقاربت و آمیزش جنسی احساس کنید ولی این حرکات در تمام مواقع دیگر نیز وجود دارند، نگران نباشید، حرکات او نشان دهنده ناراحتی و یا خطر برای او نمی باشد.

     

    آیا مقاربت می تواند باعث زایمان زودرس شود ؟

    در صورتی که خانمی سابقه ی زایمان زودرس دارد،توصیه می شود که در صورتی که نزدیکی و آمیزش جنسی انجام می شود سعی کند به اوج لذت جنسی ( ارگاسم ) نرسد. چنین حالتی در زن باعث ایجاد انقباضات جزئی در رحم می شود. از آنجایی که مایع منی محتوی ماده ای بنام پروستاگلاندین می باشد و آن هم باعث تحریک انقباضات رحمی می شود، توصیه می شود این مایع در واژن ریخته نشود (یا از کاندوم استفاده شود و یا همانند روش جلوگیری طبیعی، نزدیکی صورت گیرد) و بطور کلی نزدیکی با ملایمت بیشتری همراه باشد.

    البته در کسانی که سابقه ی زایمان زودرس ندارند، این مسائل نقشی ندارند. با این حال توصیه می شود در یکی دوماه آخر دقت بیشتری در این مسائل صورت گیرد.

     

    آیا حاملگی در تمایلات جنسی زن تأ ثیری دارد؟

    از نظر روحی، نگرانی راجع به حاملگی و بچه و احساس این که اندام ازفرم عادی خارج شده می توانداز میزان تمایلات جنسی زن بکاهد. از نظر جسمی، درسه ماهه ی اوّل تهوع و استفراغ و خستگی و درسه ماهه آخر افزایش وزن و فرم شکم و حساسیت پستانها، افزایشات ترشحات رحمی و تکرار عفونتهای قارچی همه می توانند میل جنسی زن را کاهش دهند .البته از نظرعلمی، به علت افزایش میزان هورمونهای جنسی وجریان خون لگنی، قاعدتاً تمایل جنسی زن باردار بیشتر می شود.

     

    تمایلات جنسی مرد در دوران بارداری زن چگونه است ؟

    مردها نیز نگرانیهایی در دوران بارداری خانمشان دارند، نگران هستند که مبادا آمیزش جنسی و نزدیکی به بچه صد مه ای بزند و یا باعث ناراحتی مادر شود.

     

     

    آمیزش جنسی

     
    برخلاف نگرانی خانمها از اندام جدیدشان،  بسیاری از آقایان از فرم جدید بدن خانمشان راضی هستند و مقاربت را نوعی نزدیک تر شدن به شرایط جدید همسرشان می دانند.البته معمولاً آقایان ملاحظه شرایط خانمشان راخواهند کرد اما اگر شوهرتان مشکلی در این زمینه دارد حتماً با ماما یا پزشکتان مطرح کنید.

     
    آیا نحوه ی مقاربت در حاملگی باید تغییر کند؟

    با پیشرفت حاملگی قاعدتاً وضعیت عادی مقاربت و آمیزش جنسی برایتان مشکل تر می شود و علاوه بر این با بزرگ شدن رحم و جنین، خوابیدن مادر به پشت برای جنین خطرناک می شود بنابراین توصیه می شود که نزدیکی یه صورت خوابیدن به پهلو و یا زن بر روی مرد صورت گیرد.

    نکته مهم دیگر در آمیزش جنسی اینست که حتماً باید با ملایمت انجام شود و همچنین نوک پستان مادر تحریک نشود چرا که تحریک نوک پستان زن باردار (چه دست زدن و چه مکیدن) می تواند باعث ترشح نوعی هورمون شود که می تواند باعث انقباضات زایمانی شود. البته باید توجه کرد که هدف از مقاربت فقط ارضای میل جنسی نیست بلکه می توان تنها با آغوش گرفتن یکدیگر ابراز عشق نمود.

     

    آیا اثرات حاملگی بر مقاربت پس از زایمان هم وجود دارد ؟

    نمی توان کتمان کرد که پس از زایمان تغییرات واضحی در بدن زن ایجاد می شود از جمله پستانها شل تر از سابق هستند، خطوط روی شکم و سینه و افزایش وزن نیز وجود دارد.

    واژن (مهبل) که همان مجرای مقاربت نیز هست به سفتی سابق نیست و اینها همگی باعث می شوند که لذت نزدیکی مانند قبل از بارداری نباشد (برای جلوگیری از شلی واژن بعد از زایمان بهتر است روزانه چندین مرتبه این ورزش را انجام دهید : ماهیچه های واژنتان را سفت کنید و سپس به تدریج شل نمایید). البته این تغییرات به مرور عادی می شوند وهر دو شما به این مسائل عادت می کنید.

    بیشتر پزشکان توصیه می کنند که تا پایان دوره ی نفاسی (۶ هفته پس از زایمان) نزدیکی و  آمیزش جنسی صورت نگیرد و قاعدتاً چون تا این دوره مقداری خونریزی و یا لکه بینی وجود دارد، هم از نظر بهداشتی و هم از نظر شرعی نیز مقاربت مسأله دارد . چون تا وقتی که خونریزی وجود دارد نشان دهنده ی اینست که دهانه ی رحم هنوز مقداری باز است و برای جلوگیری از عفونت بهتر است آمیزش جنسی صورت نگیرد.حداقل زمان برای دوری از مقاربت و آمیزش جنسی تا وقتیست که بخیه ها جوش نخورده اند.

    پس از ترمیم بخیه ها و رفع لکه بینی، نزدیکی بلامانع است.  باید در اینجا یاد آوری کرد که دراین زمان (دوره ی نفاسی) بهترین زمان برای تصمیم جهت روش جلو گیری از بارداری می باشد، آن را فراموش نکنید.

    امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

    بازدید : 2704
    تاریخ : شنبه 10 / 10 / 1392 زمان : 22:35 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

    دکتر جنیفر نویسنده کتاب راهنمای کامل پدر و مادر در نوزادان نارس در مورد خونریزی بعد از رابطه جنسی میگوید :خونریزی بعد از رابطه جنسی خونریزی مقاربتی نامیده میشود و علامتیست که هرگز نباید نادیده گرفته شود زیرا میتواند نشانه هشدار دهنده از یک یا چند مشکل جدی باشد .

    بیماریهایی که میتواند باعث خونریزی پس از رابطه جنسی شود عبارتند از :

    ۱٫ سرطان گردن رحم :
    بیشتر سرطانها علائمی نظیر خونریزی ندارند اما این نشانه میتواند نشانه ای برای این سرطان باشد زنان بالای ۳۰ سال حتما باید آزمایش پاپ اسمیر و تست اچ آی وی انجام دهند.با معاینات داخل رحم برای سلامتی در مورد این سرطان مطمئن خواهید شد.

    ۲٫ زنان بالای ۳۰ سال باید برای سرطان رحم مورد معاینه قرار گیرند.
    با نمونه برداری از دیواره رحم و انجام آزمایش میتواند از وجود چنین سرطانی اطمینان حاصل کرد.چاقی نیز میتواند یکی از دلایل سرطان رحم  باشد.

    ۳٫ یک نوع بیماری مقاربتی وجود دارد که عامل عفونت مدخل رحم میشود و میتواند منجر به خونریزی پس از مقاربت نیز شود.با انجام یک آزمایش ساده مثل آزمایش ادرار این عفونت مشخص میشود.

    ۴٫ در نهایت ، یک علت شایع و بی ضرر از خونریزی بعد از رابطه جنسی وجود وضعیتی است به نام اکتروپیون گردن رحم. سلولهایی که در حال رشد هستند در یک رابطه جنسی ملتهب و تحریک میشوند و و حتی در هنگام پاپ اسمیر هم ممکن است خونریزی ایجاد کنند.

    با این وجود در صورت بروز هر گونه مشکل هنگام مقاربت , نظیر خونریزی یا مقاربت دردناک و … حتما با یک متخصص زنان مورد مشکلتان مشورت کنید.

    امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

    بازدید : 2622
    تاریخ : شنبه 10 / 10 / 1392 زمان : 22:33 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

    فروش ویژه هدفون حرفه ای بیتس پرو - Beats Pro



    آيا به دنبال هدفون خاص و منحصر به فرد هستيد؟ آيا كيفيت را در كنار طراحي زيبا مي خواهيد؟ !ما هدفون برگزيده افراد مشهور را پيشنهاد مي كنيم...
    مهندسي پيشرفته هدفون بيتس، صدايي با تفكيك پذيري بسيار بالا را توليد مي كند كه تا کنون سایر هدفون ها براي پخش همچین صدایی با کیفیت و قدرتمند، تجهيز نشده اند. این هدفون قابل اتصال به تمامي دستگاه های Mp3 Player - Mp4 Player - Iphone - Ipod - Ipad - موبایل و ... می باشد.
    هدفون بیتس پرو یکی از با کیفیت ترین و پر فروش ترین مدل های کمپانی معتبر بیتس می باشد. این هدفون دارای سیم جدا شونده بوده و در 4 رنگ مختلف مشکی، سفید، قرمز و آبی با 6 ماه گارانتی تعویض عرضه شده است. رنگ مورد نظر خود را می توانید هنگام تکمیل فرم سفارش در قسمت پیغام ذکر نمایید.

    » برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 59000 تومان

    امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

    بازدید : 4162
    تاریخ : شنبه 10 / 10 / 1392 زمان : 9:52 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

    فروش ویژه ساعت بند چرم الیزابت



    ساعت بند چرم الیزابت با ظاهري جالب و كيفيتي بي نظير و فوق العاده شيک. در مهماني ها و مجالس نگاه ديگران را به خود حس كنيد ...
    ساعت بند چرم الیزابت دارای طراحی بی نظیر و خلاقانه ای بوده و توانسته است با عرضه خود به بازار طرفداران بی شماری را در سراسر جهان جذب کند. این ساعت دارای بند چرم می باشد که مانند یک دستبند به صورت دورپیچ روی دست خودنمایی میکند و ساعت ظریف و شیک آن زیبایی این محصول را دو چندان میکند. این ساعت در 5 رنگ بند مشکی، قهوه ای، سبز، قرمز و نارنجی با کیفیت فوق العاده بالا همراه با 6 ماه گارانتی تعویض عرضه می شود (انتخاب رنگ ساعت در مرحله تکمیل فرم سفارش صورت می گیرد). هم اکنون می توانید این محصول را با قیمتی استثنایی از فروشگاه میهن استور سفارش دهید.

    » برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 32500 تومان

    امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

    بازدید : 2485
    تاریخ : پنج شنبه 5 / 10 / 1392 زمان : 21:28 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()
    آخرین مطالب ارسالی
  • دانلود رایگان فیلم سینمایی انیمیشن ایرانی رستم و سهراب دانلود رایگان فیلم سینمایی انیمیشن ایرانی رستم و سهراب
  • دانلود رایگان مستند مرتضی پاشایی دانلود رایگان مستند مرتضی پاشایی
  • دانلود رایگان ویژه برنامه شبی با ستاره ها دانلود رایگان ویژه برنامه شبی با ستاره ها
  • دانلود رایگان آموزش زبان انگلیسی در خواب English After Sleep دانلود رایگان آموزش زبان انگلیسی در خواب English After Sleep
  • آموزش رقص ایرانی به صورت مبتدی تا پیشرفته آموزش رقص ایرانی به صورت مبتدی تا پیشرفته
  • جا موبایلی اتومبیل GRIP GO جا موبایلی اتومبیل GRIP GO
  • دانلود انواع فونت بسم الله برای پروژه های و تحقیقات شما دانلود انواع فونت بسم الله برای پروژه های و تحقیقات شما
  • علت بوی مخصوص حین رابطه ‌جنسی چیست؟ علت بوی مخصوص حین رابطه ‌جنسی چیست؟
  • نکات آموزنده مسائل جنسی برای خانمهای میانسال نکات آموزنده مسائل جنسی برای خانمهای میانسال
  • لیموناد پرتقالی لیموناد پرتقالی
  • سفره آرایی با پنیر و زیتون به شکل پنگوئن سفره آرایی با پنیر و زیتون به شکل پنگوئن
  • پرتقال ژله ای در رنگهای مختلف پرتقال ژله ای در رنگهای مختلف
  • توصیه های پزشکان درمورد روابط جنسی زوجهای جوان توصیه های پزشکان درمورد روابط جنسی زوجهای جوان
  • دیو و دلبر همیشه در کنار هم هستند دیو و دلبر همیشه در کنار هم هستند
  • رابطه جنسی سالم رابطه جنسی سالم
  • 4هفته اول آشنایی دوران نامزدی 4هفته اول آشنایی دوران نامزدی
  • 8 باور غلط در مورد روش‌های ضدبارداری 8 باور غلط در مورد روش‌های ضدبارداری
  • بررسی آمیزش جنسی در دوران بارداری بررسی آمیزش جنسی در دوران بارداری
  • آیا خونریزی حین رابطه جنسی طبیعی است ؟ آیا خونریزی حین رابطه جنسی طبیعی است ؟
  • هدفون حرفه ای بیتس پرو - Beats Pro هدفون حرفه ای بیتس پرو - Beats Pro
  • ساعت بند چرم الیزابت ساعت بند چرم الیزابت
  • مشاوره ازدواج: من پاکم و دوست دارم با مثل خودم ازدواج کنم مشاوره ازدواج: من پاکم و دوست دارم با مثل خودم ازدواج کنم
  • 4 هفته اول آشنایی دوران نامزدی 4 هفته اول آشنایی دوران نامزدی
  • اعتماد: مبنای روابط اعتماد: مبنای روابط
  • توصیه هایی در رابطه با زبان جسمانی توصیه هایی در رابطه با زبان جسمانی
  • 5 مرحله تکامل عشق 5 مرحله تکامل عشق
  • سرگذشت لیلا حاتمی و مادرش زری خوشکام+عکس سرگذشت لیلا حاتمی و مادرش زری خوشکام+عکس
  • چگونه شاهزاده سوار بر اسب سفید بیابیم (مخصوص خانمها) چگونه شاهزاده سوار بر اسب سفید بیابیم (مخصوص خانمها)
  • چرا وی چت باید فیلتر می شد؟! چرا وی چت باید فیلتر می شد؟!
  • 30 نکته برای پیروزی در قرارهای ملاقات عاشقانه 30 نکته برای پیروزی در قرارهای ملاقات عاشقانه
  • صفحات سایت
    تعداد صفحات : 156
    اطلاعات کاربری

    عضو شويد

    نام کاربری
    رمز عبور

    فراموشی رمز عبور؟

    عضویت سریع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    آرشیو
  • هفته دوم بهمن 1394
  • هفته سوم دی 1394
  • هفته سوم بهمن 1393
  • هفته سوم بهمن 1392
  • هفته اول بهمن 1392
  • هفته چهارم دی 1392
  • هفته سوم دی 1392
  • هفته چهارم بهمن 1392
  • هفته سوم بهمن 1392
  • هفته دوم بهمن 1392
  • هفته اول بهمن 1392
  • هفته چهارم دی 1392
  • هفته سوم دی 1392
  • هفته دوم دی 1392
  • هفته چهارم بهمن 1392
  • هفته سوم بهمن 1392
  • هفته دوم بهمن 1392
  • هفته اول بهمن 1392
  • هفته چهارم دی 1392
  • هفته سوم دی 1392
  • هفته دوم دی 1392
  • هفته چهارم بهمن 1392
  • هفته سوم بهمن 1392
  • هفته دوم بهمن 1392
  • هفته اول بهمن 1392
  • هفته چهارم دی 1392
  • هفته سوم دی 1392
  • هفته دوم دی 1392
  • هفته دوم بهمن 1392
  • هفته چهارم دی 1392
  • هفته سوم دی 1392
  • هفته چهارم بهمن 1392
  • هفته سوم بهمن 1392
  • هفته دوم بهمن 1392
  • هفته اول بهمن 1392
  • هفته دوم دی 1392
  • هفته چهارم دی 1392
  • هفته چهارم دی 1392
  • هفته دوم دی 1392
  • هفته چهارم بهمن 1391
  • هفته سوم بهمن 1391
  • هفته دوم بهمن 1391
  • هفته اول بهمن 1391
  • هفته چهارم دی 1391
  • هفته سوم دی 1391
  • هفته دوم دی 1391
  • هفته چهارم بهمن 1391
  • هفته سوم بهمن 1391
  • هفته دوم بهمن 1391
  • هفته اول بهمن 1391
  • هفته چهارم دی 1391
  • هفته سوم دی 1391
  • هفته دوم دی 1391
  • خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    لینک دوستان
  • ایمپلنت دندان
  • دوستانه
  • آموزش رقص خردادیان
  • با ۱۰ روش آسان دختر ی زیبا و سالم باشید
  • آمادگی های قبل از انجام لیزر را بدانید
  • یک راه خانگی خیلی مؤثر برای کاهش وزن
  • بهترین راه برای وکس کردن خانگی را بیاموزید
  • راه های مراقبت از پوست در شب
  • چگونه پس از ماه عسل از رکود زندگی جلوگیری کنیم؟
  • آموزش تصویری ساخت ایمیل یاهو (روش جدید)
  • خودتان چتری هایتان را در خانه کوتاه کنید
  • بهترین رنگ مو برای پوست های مختلف
  • برای خرید لپ تاپ به چه نکاتی باید توجه کرد؟
  • روش های مراقبت از لپ تاپ
  • یک کارآفرین چگونه با قطعات لگو یک کسب و کار میلیاردی راه انداخت؟
  • روش صحیح آرایش چشم و ابرو را بدانید
  • نکات بهداشت ویژه دختران و زنان
  • روشهای متوقف کردن غر زدن خانمها
  • آشنایی با وسایل وعلائم و اصطلاحات بافتنی
  • دعایی بسیار مجرب برای حاجت گرفتن
  • چگونه متناسب با صورت مان رژگونه بزنیم؟
  • مدل طراحی ناخن جدید و جالب 1393
  • بهترین آرایش صورت با موی بلوند و پوست روشن
  • تاثیر استفاده از رنگ نارنجی در لباس
  • طرز تهیه پودینگ حضرت نوح (آش عاشوره)
  • ماکیاژ چشمها
  • آموزش طبخ غذاهای مخصوص ماه رمضان
  • دانلود رایگان سخنرانی استاد رائفی پور در احیا شعبان ۹۳
  • وقتی مردی شما را بخواهد...
  • کمیاب آنلاین
  • کمیاب آنلاین
  • کیفیت عالی ضمانت عدم برگشت محصولاتمان
  • کمیاب آنلاین
  • ژل تاخیری ویژه آقایان
  • مفاهیم عشق
  • نشانه های عاشق شدن
  • چگونگی رفتار با زنان زیبا، آنها را با الماس و مروارید بمباران نکنید!
  • IUD وسیله ی جلوگیری از بارداری
  • قدر عشق زندگیتان را بیشتر بدانید
  • از تجاوز به یک زن تا قدرمندترین زن جهان شدن
  • بوسیدن و همه چیز درباره آن
  • برترین مرجع خرید آنلاین
  • محصولات جدید و پرفروش آیسیس نتورک
  • فروشگاهی مطمئن با قیمتی عادلانه و کیفیتی عالی
  • معرفی شما به ایران عزیز
  • ظرف غذاي جادويي کودک Universal Gyro Bowl
  • ونوس حشره خوار
  • نیم ست تیتانیوم حریم سلطان
  • جا کنترلی رو مبلی
  • نکات خانه داری
  • کیفیت برتر زندگی زناشویی در دستان ماست
  • The safest service to upload files can earn
  • آگهی نامه
  • آگهی و تبلیغات رایگان
  • سیستم نیازمندی های آریا تبلیغ
  • محصولات جدید و پرفروش آیسیس نتورک
  • خرید کارت شارژ
  • هر چي بخواي
  • دانلود آهنگ
  • آنس نت ارائه دهنده هاست رایگان-SMS
  • Vpn رایگان
  • جالب ترين اتفاقات دنيا
  • طراحی وب سایت و برنامه نویسی و گرافیک
  • همه جورش
  • مرکز کسب درآمد و صرافی اینترنتی
  • همه چيز و از همه جا
  • حقوق پله پله تا ثروت عالی
  • سیستم آپلود و کسب ثروت
  • آپلود رایگان و کسب درآمد عالی
  • آموزش کنترل فرزندان در اینترنت+نرم افزار
  • آموزش کنترل فرزندان در اینترنت
  • کارگاه آموزشی میکس و مونتاژ صدا و موسیقی
  • آموزش سریع و جامع و حرفه ای windows 7
  • آموزش جامع ویندوز ایکس پی XP
  • نرم افزار AUTODESK 2013
  • ساخت آلبوم عکس بصورت سه بعدی و متحرک
  • آموزش جامع و کاربردی Guitar flamenco
  • آموزش طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه
  • نگهدارنده سیم کامپیوتر Cable clip
  • اموزش سریع وجامع اصول حرفه ای Windows 7
  • بازی PC DVD فیفا FIFA 2013
  • آموزش جامع وکابردی مهارتهای هفتگانه ICDL
  • مجموعه نرم افزارهای کاربردی
  • آموزش جامع و کاربردی رتوش عکس با فتوشاپ
  • نرم افزار تری دی مکس ۳ds Max ۲۰۱۲
  • تل مو حجم دهنده بامتل
  • رخت آویز جادویی واندر هنگر
  • جارو برقی مخصوص ماشین
  • طرح پاک کن مشکی
  • اف ام پلیر XP-25R آبی
  • با Angry Birds آهنگ گوش دهید ، همه جا !
  • MP3 Player طرح اندروید
  • لیست محصولات زناشویی شعبه اول آیسیس
  • محصولات پزشکی منتخب سایت آیسیس ***از صفحه نخست ما هم دیدن کنید
  • محصولات پزشکی منتخب سایت آیسیس ***از صفحه نخست ما هم دیدن کنید
  • محصولات پزشکی منتخب سایت آیسیس ***از صفحه نخست ما هم دیدن کنید
  • محصولات پزشکی منتخب سایت آیسیس ***از صفحه نخست ما هم دیدن کنید
  • محصولات پزشکی منتخب سایت آیسیس ***از صفحه نخست ما هم دیدن کنید
  • دستبند طرح سیم خاردار – شیک و امروزی
  • بندانداز برقی صورت و بدن – فوق العاده سریع و راحت
  • کالکشن ارباب حلقه ها
  • مستند سیاره منجمد
  • mp3 پلير بيسيم اورجينال
  • مجموعه بازي و نرم افزار اندرويد - ماکسيمم آندرويد فقط در 3 DVD
  • شارژر جيبي همه کاره - چراغ قوه قوي - دستگاه تشخيص اسکناس جعلي
  • بوک کاور تبلت Samsung galaxy Tab N8000 10.1
  • فليپ کاور گوشي Samsung S III Flip Cover
  • فليپ کاور Samsung Galaxy Note2 - N7100
  • هدفون Beats مدل Studio HD
  • سریال جذاب خاطرات یک خون آشام
  • تابلوهای نقره- صلوات
  • تابلوهای نقره بسم الله
  • تابلوهای نقره
  • سریال سوپرنچرال
  • سریال ایزل (دوبله فارسی)
  • مجموعه بینظیر آفیس2013 + آموزش آفیس 2010
  • جاذبه های توریستی و طبیعی روسیه
  • جاذبه های توریستی و طبیعی چین
  • جاذبه های توریستی و طبیعی هاوایی
  • سریال فوق الـــعـــاده زیبای Breaking Bad
  • کالکشن دنیای زیرین
  • نگهدارنده سیم و کابل Cable clip
  • ادکلن Pure Black
  • گلچین 5 تا از بهترین کارتونهای 2012
  • مجموعه فیلمهای بتمن
  • سریال بسیار زیبای فرار از زندان
  • مستند بسیار زیبای زیبائی مارها
  • موس USB طرح اپل(سیم دار)
  • ادکلن مردانه الور شانل (Allure Chanel)
  • تابلوهای نقره- وان یکاد بزرگ
  • آموزش نرم افزارهای کابردی
  • آشنای محبوب
  • خدایا دوستت دارم (ارتباط دوستانه و صمیمی با خدا)
  • کابل HDMI سامسونگ گالاکسی (اورجینال)
  • کیف Samsung Galaxy S3 (اورجینال)
  • کیف Samsung Galaxy Note 2 N7100
  • گارد محافظ Sony Xperia P
  • گارد محافظ Samsung Galaxy Note
  • گارد محافظ Samsung Galaxy S Advance
  • کیف Samsung Galaxy Note
  • کابل HDMI سامسونگ S3 (اورجینال شرکتی) ک
  • کابل فلش سامسونگ S3 (اورجینال شرکتی)
  • گارد محافظ Samsung Galaxy Note 2 N7100
  • کیف چرخشی و چرمی سامسونگ Galaxy Note 10.1 N8000 (اورجینال شرکتی)
  • خرید کیف HTC One S
  • اموزش دفاع شخصی خیابانی
  • نرم افزار خانواده خوشبخت (ازدواج - تکنيک هاي همسرداري - تربيت فرزند)
  • نام به فارسی : مردگان متحرک
  • دستبند طرح سیم خاردار – شیک و امروزی
  • سريال کمدي نظريه ي بيگ بنگ
  • مستند سرعت زندگي
  • انیمیشن فوق العاده بره نا قلا
  • جاذبه های توریستی و طبیعی فرانسه
  • جاذبه های توریستی و طبیعی برزیل
  • جاذبه های توریستی و طبیعی مکزیک
  • صابون معجزه گر خرچنگ نیترو - Nitro
  • آموزش شیک ترین روشهای بستن شال
  • ساعت کاسیو مدل EF 554 (دور آبی) ضد آب
  • ساعت طرح کاسیو مدل EF 524 ضد آب
  • ساعت کاسیو مدل EF-564
  • ساعت دیواری طرح پرنده
  • دستبند Marina
  • حراجی ادکلن job for men
  • خرید اینترنتی جعبه موزیکال قلبی
  • مجموعه نرم افزار سیمبین
  • مجموعه نرم افزار اندرویید
  • رم ریدر چراغ دار طرح درخت Logitex صورتی
  • اسپیکر فلش خور زیبا سبک رادیو های قدیمی
  • هاب یو اس بی 4 پورت خرگوشی زرد
  • هاب یو اس بی 4 پورت آدمکی
  • بلوتوث بند انگشتی * حراج
  • هدست Viera VI-3000
  • پد ماوس Angry Birds زیر نور مهتاب
  • فلشSilicon 4GB مدل عروسک چینی
  • میکروفون TONB TDM-10
  • فن خنک کننده لپ تاپ مدل تاشو *فروش ویژه
  • آهنگ ، داستان و بازی های کودکان به انگلیسی + متن و ترجمه
  • ونوس حشره خوار
  • کبریت دايمی
  • ساعت سامورایی طلایی مارک دار
  • نیم ست تیتانیوم (طرح حریم سلطان)
  • ساعت دیواری طرح فرشته و ستاره
  • ساعت دیواری (طرح قهوه)
  • ساعت دیواری (طرح پرواز پروانه)
  • كمربند طبي كازماديسك KOSMODISK
  • چاقو سراميكي يوشي بليد ( Yoshi Blade )
  • آموزش رانندگي به زبان فارسي
  • ست سه تیکه ادکلن she نارنجی
  • پک آموزش شعبده بازی
  • بیگودی جاویی
  • حراجی ادکلن adidas
  • گوشي تيکسل X7
  • جا شكلاتي شوكر
  • چسب دفع سموم کف پای kinoki
  • تخم مرغ شکن EZ CRACKER
  • موبايل تيکسل X4
  • لامپ فانوس LED بهترین وسیله برای مسافرت جاده و منزل
  • ستگاه دوخت کیسه فریزر و کیسه نایلونی
  • شانه ی سر جادویی
  • کمربند چربی سوزTELAISI
  • آموزش کامل ورزش پارکور
  • ساعت سامورایی LED
  • ادکلن best
  • ادکلن EveryOne
  • بومرنگ
  • فرزبي چراغدار جديد
  • موزن میکروتاچ مجیک +کیف لوازم جانبی
  • موس بیسیم طرح اپل (Wireless Apple Mouse)
  • ساعت دیواری پروانه طرح 1
  • مجموعه آموزش آشپزی ایرانی:پكيج جامع
  • انگشتر فیروزه اصیل
  • نیم ست فیروزه الیزابت
  • ست کامل موزن میکرو تاچ با کیف مخصوص
  • ست کامل موزن میکرو تاچ با کیف مخصوصست کامل موزن میکرو تاچ با کیف مخصوص
  • آبميوه گيري پرو وي جويسر Pro V Juicer
  • شاهكارهاي معماري جهان
  • بازی کامپیوتری Need for Speed: Most Wanted 2
  • بازی کامپیوتری Assassins Creed III
  • بازی Call of Duty Black Ops 2
  • تخته جادویی بدون جوهر و باطری قابل نوشتن دفعات نامحدود
  • ست کیف پول خودکار جاکلیدی مردانه شیک مارک Leather
  • کیف تاشوی جادویی مارک walmart مخصوص خرید و مسافرت
  • هدفون بیتس طرح SOLO HD
  • منشی سخنگو
  • مجموعه قرآن به فارسی عربی انگلیسی +تفسیر
  • نرم افزار مدیریت آتلیه و عکاسی + حسابداری
  • سرم مو (حاوی کلاژن و عصاره خالص خاویار)قابل استفاده در آقایان وخانم ها
  • بازی Medal of Honor Warfighter برای PC
  • کتاب صوتی"چهار اثر از فلورانس اسکاول شین
  • حرفه ای ترین دوره آموزشیASP.NET به فارسی
  • کتاب صوتی "نامه های دکتر علی شریعتی "
  • دستگاه مانیکور یا سوهان برقی ناخن
  • دستگاه صابون ریز مایع اتوماتیک
  • اسپری بادکننده و پنچر گیری
  • اسپری اطفاء حریق کوچک
  • تی شرت طرح یا حسین
  • تی شرت محرم طرح یا سیدا الشهدا
  • شال محرم طرح 2
  • تی شرت محرم طرح ثارالله
  • شال محرم طرح ثارالله
  • گردنبند پروانه صدف واقعی
  • ساعت Puma 2013
  • مجموعه عظیم آموزشی فارسی فتوشاپ سه بعدی
  • هدفون حرفه اي بيتس Beats
  • آچار فرانسه كامپيوتر 2013
  • صابون ضد لک عسل و پرتقال والنسی
  • صابون ضد عرق تمبر هندی
  • صابون ضد جوش ستاره دریایی
  • صابون ضد لک اختاپوس دریایی
  • صابون روشن کننده جوانه گندم
  • صابون جوان کننده روغن شتر مرغ
  • صابون ضد چروک جنــســینگ
  • صابون جوان کننده روغن مار
  • شامپو کریستال جنــســینگ ضد ریزش مو والنسی
  • شامپو کریستال خاویار تقویت کننده مو
  • شامپو کریستال سیر ضد ریزش والنسی VALENSEY
  • شامپو کریستال جوانه گندم رشد مجدد مو والنسی VALENSEY
  • شامپو کریستال فلفل تقویتی والنسی VALENSEY
  • سرم تقویت کننده مو کریستال خاویار والنسی VALENSEY
  • سرم مو کریستال حاوی روغن مار والنسی
  • روغن مو تقویتی خاویار والنسی VALENSEY
  • روغن مو تقویتی سیر والنسی VALENSEY
  • تسکین درد های آرتروز با روغن ماساژ شتر مرغ والنسی
  • روغن ماساژ کوسه ماهی
  • درمان ریزش موی سر با کرم بناول جوانه گندم والنسی
  • کرم نرم کننده و تقویت کننده مو والنسی
  • خش گير بدنه خودرو ( SCRATCHES REMOVE )
  • کرم مرطوب کننده دست و ناخن حاوی کراتین
  • پن ضد جوش LILAC
  • ژل مو حالـــت دهنده بسیار قوی والنسی
  • واکـس موی والنسی VALENSEY
  • کرم پر کننده چین و چروک صورت با بوتاکـس ROSAGRAF
  • چسب موی گیاهی قوی والنسی VALENSEY
  • رم تقویت کننده مو سر روغن دم اسب والنسی
  • کرم گیاهی ترک پا قوی والنسی VALENSEY
  • تب سنج دیجیتالی بهترین دماسنج دیجیتال بدن
  • مدادتراش جادویی شامل تراش و جا قلمی دکوری
  • ساعت عشق جدید ساعت رومیزی LOVE
  • آموزش کاشت ناخن سریع و آسان از مبتدی تا حرفه ای
  • عروسک سال 92 عروسک مار قلبی
  • شمع سال 92 نماد حیوان سال 1392
  • ساعت انگری بردز ساعت angry birds رومیزی
  • کرم ضد ترک شکم والنسی VALENSEY
  • کرم رفع سیاهی بدن والنسی VALENSEY
  • ژل لاغری جلبک دریایی والنسی VALENSEY
  • کرم میگو ضد جوش و سفید کننده قوی والنسی
  • کرم ضد آفتاب والنسی VALENSEY
  • اسکراب بادام ضد لک و ضد جوش والنسی VALENSEY ش.مجوز:23837/ب ن 1 /87
  • کرم جوان کننده و ضد پیری والنسی VALENSEY ش.مجوز 100241012030
  • اتو مو حرفه ای 4 کاره براون BRAUN PROFESSIONAL HAIR IRON
  • جامع ترین بسته حسابداری ایران+گواهی+اصل رافع7+آموزش هلو ورافع7
  • اپیلاتور براون
  • رنگ فوری موی A+B
  • مبل ماساژور بادی
  • ویندوز ایکس پرو windows Xpro 2010
  • Windows XP Service Pack 3
  • پوست کن جادویی
  • خرید دستگاه تصفیه آب خانگی
  • خريد سرشیر آب LED
  • عینک جیمز باند
  • موکن ویزیت با جعبه آرایشی
  • ماشین ریش تراش
  • نمونه سوالات دروس عمومی مقطع کارشناسی
  • بسته ویژه آموزش ریاضی معلمان ششم ابتدایی
  • فیلم آموزشی Excel 2007 به زبان فارسی
  • فیلم آموزشی Access 2007 به زبان فارسی
  • آموزش زبان عمومی دانشگاه پیام نور
  • بانك اطلاعات تجاري دو ميليون شركت خارجي از سراسر دنيا
  • بسته طلایی کتابها و مقالات رشته مدیریت
  • بسته طلایی مقالات، پروژه ها و نرم افزار های رشته حسابداری
  • ام پی تری پلیر بی سیم
  • موکن MicroTouch Max
  • آموزش c++ بصورت تصویری
  • آموزش طراحي اصول طراحی با مداد
  • آموزش نرم افزار حسابداری هلو
  • فیلم اموزش نرم افزار نرو - رایت CD و DVD
  • آموزش کامل زبان نصرت + دوره تقویت حافظه
  • مکالمه زبان انگلیسی با لهجه آمریکایی
  • بطری آب جادویی
  • پودر پر پشت کننده موی Toppik
  • شامپوی رفع سفیدی مو (بزرگ)
  • آموزش ویدئویی فتوشاپ به زبان فارسی
  • پکیج ویژه استخدام در شرکتهای ایرانی
  • آلبوم موسیقی آرامش بخش کودکان mp3
  • آموزش تصویری نرم افزار حسابداری رافع 6
  • حشره کش الکترونیک (طرح راکت)
  • عینک آفتابی پلیس مدل S8563
  • بیگودی جادویی مجیک
  • تي شرت انگري بردز ، پرندگان خشمگين
  • اسپیکر فلش خور
  • تی شرت لاغری اسلیم لیفت مردانه
  • کوچکترین هندزفری بلوتوث جهان
  • بیگودی جادویی
  • نسخه نهایی وینــدوز 8 اورجینال
  • نسخه اصلي ويندوز اكسپرو xpro 2.5 اورجينال
  • بازي كامپيوتري ليگ برتر 92-91
  • ساعت اسپرت Top Gear
  • ماسك جادويي دور چشم (با 3 كاربرد جادويي)
  • آیا تا بحال لذت یک تخفیف 30 درصدی را تجربه کرده اید؟
  • موس بی سیم طرح اپل
  • ظرف غذاي جادويي کودک
  • ونوس حشره خوار
  • نیم ست تیتانیوم حریم سلطان
  • جا کنترلی رو مبلی
  • ماسک ژله ای بایترون
  • کلاه فوق ‎العاده زیبای شاپو اسپرت
  • هدفون بیتز beats by dr. dre
  • ست مانیکور سالن شیپر
  • موچین لیزری
  • جا کلیدی حساس به صدا (هشدار دهنده)
  • با گیره مغناطیسی به درمان خرو پف خود اقدام نمایید
  • کوچک کننده بینی
  • اسپری بادکننده و پنچر گیر وینز
  • اسپری اطفاء حریق کوچک
  • پد ضد درد قاعدگي بانوان
  • چرخ خیاطی دستی مسافرتی
  • موزن بینی و گوش و خط زن
  • آبلیمو گیری دستی جادوییLemon Juicer
  • دوربین دید درشب
  • چسب لاغری KIYESKI
  • سلولز با ژل لاغری
  • یک لاین اسلیم
  • ژل افزایش دهنده قد
  • قلم خش گیر ماشین فیکس ایت پرو - Fix It Pro
  • خودکار جادویی
  • گن لاغری مردانه
  • عینک حرفه ای شنا
  • عینک شیک و مدرن آدیداسadidas
  • بطری آب جادویی
  • عینک شیک و مدرن نایک NIKE
  • چراغ قوه پليسي شكاري
  • هدست mp3 بی سیم
  • نرم افزار فارسی کنترل کودکان
  • دستگیره خرید
  • محافظ لباسهای ظریف
  • ساعت بیسیم بن تن
  • مژه مصنوعی DuraLash
  • بند انداختن دستی یا بندانداز برقی تمام اتوماتیک
  • ست کامل لباس ben10
  • بالن آرزو
  • ژل كرم آنتي سلوليت (لاغری) لورال
  • گیرنده تلویزیون دیجیتالDVB-T
  • ليزر انگشتي
  • فایرتایر
  • لامپ اضطراری همه کاره هندی بالب
  • چاقو تیز کن
  • بیسیم های واکی تاکی
  • وکیوم بگ
  • دستگاه خردکن سبزیجات
  • ليوان حساس به حرارت
  • قهوه جوش همراه
  • صندلی ماساژور اتومبیل
  • دستگاه بسيار قويvibratone
  • آویز صندلی
  • پد پای دفع سموم Kinoki
  • جاروبرقی ماشین
  • دستگاه بافت مو
  • دستگاه آب پاش جت مینی
  • دستگاه تصفیه آب خانگی سرامیکی
  • صلوات شمار بينظير و كوچك
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60
  • ارسال لینک
  • تبادل لینک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کیفیت عالی ضمانت عدم برگشت محصولاتمان و آدرس company-project.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    جستجو

    کدهای اختصاصی
    پشتیبانی
    طراحی و کدنویسی قالب : داریوش فرهنگ