برترین مقالات و دانلودهای روز دنیا
درباره سایت

مـن بـا بقیهـ متفــاوتـم .. اگـر میخـواهـی مثـل سـایـریـن بـاشـم بـرو دنبــال همــان " بقیــه " ... آنکـه درون مـن خفتــــه استـــ،" میـــــــزان" استـــ .. میـــــــــــزانی کهـ منتظــــرستـــ دستــ از پــا خطــا کنــی تــا تـلخ تـریـن تلــخ هـا را بهـ تــو بـچشـــانــد ... پــس اگـر نمیتــوانــی " خــــاص " بــودنـــم را تحمــل کنــی بهـ مــن نــزدیکــ نشـــو کهـ هــم دورتــــ میکنـــم هـــم درو اتـــ ...♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥مـن زنــــــم... مــن از جنــس زنـــــــان خاکـی ایــن زمیـــنم. نهـ تنهــایــم نهـ زمیــن خــوردهـ و نهـ بــدبخــتـم نهـ... دنیـــای مـن متعلــق بهـ مــن استـــ. فقـط بــا کســـی قسمتــش میکنــــم کهـ از جنــس مــن بــاشــد... در دنیــــای مــن عـــاشــق شـــدن محـــــــال نیـستــ امـــا ... عشــق را خـــرج هــر تـــازهـ رسیـــدهـ ای نمیکـــــنم... در دنیـــــای مــن نهـ خیـــانتــ کــارنــد نهـ دروغگــــــو نهـ ... چـــرا کهـ غیــــر از ایـــن بهـ دنیــــــای مــن راهـ نــــــــدارد. دنیــــــایـم را خـــودم مـی‌ســــــــــازم.
آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 1551
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

آمار بازدید
بازدید امروز : 31
باردید دیروز : 1
گوگل امروز : 3
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 280
بازدید ماه : 3195
بازدید سال : 23883
بازدید کلی : 314159
موضوعات
دانستنیهای پزشکی
دانستنیهای جنسی و زناشویی
دانستنیهای جالب
دانستنیهایی درباره بیماریها
دانستنیهای غذایی
دانستنیهای آرایشی و زیبایی
دانستنیهای نوزادان و کودکان
دانستنیهای آشپزی و خانه داري
موفقیت،کسب و کار
استخدام و معرفی سایتهای درآمدزا
دانستنی های زندگی
دانستنی های مذهبی
داستان و دانستنيهاي عشقي
دانستنی های علمی
دانستنی های تغذیه
دانستنیهای عمومی
خانواده و ازدواج
هنری
نویسندگان
  • خانم باران نفیسی
  • چت باکس

    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)
    [Menu_Title]

    رهایی از دامهایی که خانمها می گسترند

    زن ها فقط در پی شادی و خوشی نیستند. سیم کشی مغز آنها نسبت به مردان کاملاً متفاوت است—آنها در جستجوی ناسازگاری، کشمکش، غم، و بی ثباتی نیز می باشند. دوست دارند به خاطر هیچ دعوا به پا کنند. و از آنجا که می خواهند دائماً قوت قلب پیدا کنند، عادت دارند اوضاع را نا آرام کنند. آنها موجوداتی بسیار احساسی هستند. و به خاطر همین خصوصیات است که دائماً تله هایی برای مردان درست میکنند تا وفاداری و تعهد و انگیزه و علاقه ی آنها را بسنجند.


    اکثر این تله های به شکل سوالاتی معصومانه پرسیده می شود. معصومانه؟؟ فکرش را بکن! در واقع این سوالات به این دلیل طراحی شده اند تا مردها را درمانده کرده و به افسوس خوردن بیندازد، چون مجازات شکست و درماندگی، بیرحمی است. این تله ها، مثل بازیهایی کودکانه به نظر می رسد که زن ها، مردها را مجبور به شرکت در آن می کنند. هیچ راهی برای فرار شما از شر این تله ها وجود ندارد، و تنها راهی که پیش روی شماست این است که بتوانید از این تله ها جان سالم به در ببرید. این به آن معنی است که یاد بگیرید چطور از کنار حقیقت رد بشوید (یعنی دروغ بگویید!)، چون وقتی زنی این سوالها را از شما می پرسد، مسلماً به دنبال یک جواب صادقانه نیست. او خودش می خواهد که به او دروغ بگوئید—و وقتی شما این کار را می کنید، قادر خواهید بود که موقتاً او را ساکت کنید و کمی هم احترام و ارزش برای خودتان بخرید.


    در اینجا به برخی از متداولترین این سوالها اشاره می کنیم. به همراه سوالات جواب های صادقانه و  کودکانه بعضی از مردها و سوالاتی زیرکانه و دروغکی بعضی دیگر را برای شما آورده ایم. با ما همراه باشید.


    ü     "به چه فکر می کنی؟"

    خانمها کمی مغرور هستند هستند. آنها تصور می کنند ماه و خورشید به دور آنها میچرخند. پس وقتی زنی این سوال را می پرسد، منظور واقعیش این است که: "آیا الان داری به من فکر می کنی؟" روانشناسی زنانه اش، او را وادار میکند که تصور کند که بر فکر شما حکمفرما است.


    پاسخ های نادرست:

    "داشتم فکر میکردم بازی کی شروع می شود."
    "اون دختر خوشگل که الان رد شد را دیدی؟"
    "شام"

    پاسخ های زیرکانه:

    "داشتم فکر می کردم امروز چقدر خوشگل شدی."
    "داشتم فکر می کردم چقدر مرد خوش شانسی بوده ام که با تو روبه رو شدم."
    "داشتم درمورد اون روزی که پارسال رفتیم پارک فکر می کردم، چقدر خوش گذشت."



    ü     "فکر می کنی من چاقم؟" (به نظرت تو این لباس چاق به نظر می رسم؟)


    منظور واقعی او این است که، "با اینکه 5 سال است که دیگه پامو تو باشگاه نگذاشتم، فکر میکنی هنوط از نظر جنسی جذاب هستم؟" این سوالی بسیار پیچیده است، چون خودش می داند که چاق شده است. او از شما می خواهد که به او دروغ بگویید.



    پاسخ های نادرست:

    "آره، باید وزنت را بیاری پایین."
    جدیداً متوجه شدم که رانها و شکمت چاق شده است."
    "نسبت به کی؟"

    پاسخ های زیرکانه:

    او را با چنان حیرت و شگفتی نگاه کنید، . در شگفت باشید که چطور حتی به فکرش رسیده چنین سوالی بپرسد.
    به طور مستقیم پاسخ ندهید، درعوض مثلاً بگویید، "تو زیباترین زنی هستی که به عمرم دیده ام."


    ü     "تو مجذوب چه چیز من شدی، هوشم یا جسمم؟"


    این یکی از کامل ترین تله های زنانه است. منظور واقعیش این است که، "آیا تو فقط از نظر جنسی مجذوب من شدی و منو فقط برای سکس می خواهی؟" اگر به او جواب بدهید که به خاطر زیرکی و هوشش مجذوب او شدید، ناراحت شده و خواهد پرسید "پس فکر میکنی که من زشتم؟" و اگر هم بخواهید از ظاهر زیبایش تعریف کنید باز هم جوابی دیگر برایتان دارد.


    پاسخ های نادرست:

    نگاه پر طمعی به بدنش بکنید و از آن تعریف کنید.

    پاسخ های زیرکانه:

    "می دانی عزیزم چی منو مجذوب تو کرده؟ تو ترکیبی عالی از زیبایی و هوش هستی. من همه چیزت را دوست دارم."



    ü     "اگه میتونستی با یکی از دوستهای من رابطه داشته باشی، کدومو انتخاب می کردی؟"


    این یکی از تله های قدیمی برای سنجش وفاداری شماست. خیلی باید دقت کنید تا با کله تو چاه نیفتید.


    پاسخ های نادرست:

    مشتاقانه جواب می دهید "ندا" و در ذهنتان صحنه هایی گرم و پرحرارت از دوستی با او را تصور می کنید.
    بدتر اینکه جواب بدهید، "انتخاب سختیه. نمی دانم ندا را انتخاب کنم یا شیرین را."

    پاسخ های زیرکانه:

    تو آنقدر زیبا و جذاب هستی که من به هیچ وجه دوست ندارم با کس دیگری رابطه داشته باشم."
    "تاحالا درمورد دوست های تو اینطوری فکر نکرده ام. نمی تونم کسی را انتخاب کنم."



    ü     "دوسم داری؟"


    منظور واقعی او این است که، "آیا این رابطه در آخر به ازدواج ختم می شود یا اینکه من دارم وقتم را تلف تو می کنم؟" یادتان باشد که خانمها به ازدواج و رابطه مثل کار و بیزینس نگاه می کنند و اگر ببینند رابطه ای هیچ فایده ای برایشان ندارد، راغب به ادامه آن نیستند.


    پاسخ های نادرست:

    "بهت انس گرفته ام."
    "تا منظورت از دوست داشتن چی باشه."
    "فکر می کنم."

    پاسخ های زیرکانه:

    در اینجا هم باید تا می توانید از پاسخ مستقیم طفره بروید. پس مثلاً بگویید، "تو کامل ترین زنی هستی که تا به حال دیدهام. خیلی خوشحالم که در کنار تو هستم."


    ü     "تا حالا با چند تا زن رابطه داشته ای؟"


    فکرهایی که در مغزش می گذرد سوالاتی هستند مثل، "چطور توانسته ای با زنی غیر از من رابطه داشته باشی؟"، "آیا هنوز به این زن ها فکر میکنی؟"، و "آیا آنها شریک های جنسی بهتر از من بوده اند؟"


    پاسخ های نادرست:

    شروع کنید به دونه دونه شمردن و نام بردن.

    پاسخ های زیرکانه:

    "یادم نمی آید عزیزم، چون از وقتی با تو آشنا شدم دیگه کسی برام اهمیت نداره."


    از تله ها دوری کنید
    دراینجا فقط به چند مدل از تله های خانم ها اشاره کردیم. تله های بیشمار دیگری وجود دارد که شما باید سعی نید با احتیاط و دقت زیاد از آنها عبور کنید. یادتان باشد: اون به دنبال واقعیت نیست. تنها چیزی که از شما می خواهد این است که به او دروغ بگویید و او را از نظر روحی آرام کرده و اطمینانی دوباره به او بدهید. ولی حواستان باشد که اگر در جواب دادن دقت نکنید، به دام می افتید.

    امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

    بازدید : 544
    تاریخ : یک شنبه 15 / 9 / 1392 زمان : 14:26 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

    6 عمل نا پسند آقایون در روابطشان با خانمها

    آن روزها که تازه با او آشنا شده بودید، همیشه صورتتان را خوب اصلاح می کردید، لبخندهای زیبا می زدید، و در حضورش همیشه ادب را حفظ می کردید. اما حالا که دیگر آن روزهای اول به پایان رسیده است، دیگر هیچکدام از این مسائل را رعایت نمیکنید.


    معمولاً وقتی یک رابطه طولانی می شود، مردها تنبل می شوند و دیگر آن کارهای کوچکی که به خاطر طرفشان انجام می دادند را کنار می گذارند. به جای آن شروع به انجام کارهایی می کنند که وقتی برای اولین بار طرفشان را ملاقات کردند، جرات انجام آن را نداشتند. بعضی از این تغییرات تا حدودی طبیعی هستند، ما بعضی دیگر واقعاً باعث عصبانیت و ناراحتی خانم ها می شود.

    در اینجا به شش نمونه از این تغییرات که خانم ها دوست ندارند در رابطه شان با مردی ایجاد شود اشاره می کنیم. این تغییرات برای آنها تاحدی ناراحت کننده هستند که حتی ممکن است باعث برهم خوردن رابطه از جانب آنها شود. درست است که با گذشت زمان و صمیمی شدن بیبشتر با او می توانید احساس راحتی بیشتری در رفتارتان داشته باشید، اما حواستان باشد که این شش اشتباه را مرتکب نشوید.


    1.  به وضعیت ظاهریتان رسیدگی نمی کنید

    حال که  مدتی طولانی از رابطه تان گذشته است، تصور می کنید که اگر در بعضی کارهای مربوط به نظافت خود سهل انگاری کنید موردی نداشته باشد. البته درست است که اکنون که آشنایی کامل با یکدیگر دارید می توانید راحت تر نزد او لباس بپوشید، اما خاطرتان باشد که مرتب و پاکیزه بودن باعث می شود که جذابیت خود را برای همیشه پیش او حفظ کنید. اگر به ظاهرتان اهمیت ندهید، او تصور خواهد کرد که برایتان مهم نیست او در رابطه با شما چه فکری می کند. و باعث می شود که خیال کند دیگر به او اهمیت نمی دهید.


    2.  نزد او باد شکم خالی می کنید

    اکثر مردها وقت به حدی از صمیمیت با زنی می رسند، به خود اجازه می دهند که واکنش های فیزیکی خود را بدون رودربایستی نزد او انجام دهند. البته ممکن است اگر این کار گهگاه انجام شود، او ناراحت نشود، اما اگر این کارتان شکل عادت بگیرد مطمئناً ناراحت خواهد شد و تصور خواهد کرد که برای شما مثل یکی از دوستان پسرتان است، نه فردی خاص.


    3.  تاریخ های مهمی مثل روز تولد و سالگردها را فراموش می کنید

    اوایل برای روز تولدش بهترین سورپریزها و هدایا را تدارک می دیدید، اما حالا حتی یک زنگ هم به او نمی زنید. این کار شما برای او به این معناست که دیگر اهمیت برایتان ندارد و نادیده اش می گیرید. خاطرتان باشد که اگر باز هم مثل سابق تولدش را جشن بگیرید، باعث پایداری عشقتان خواهید شد.


    4.  دیگر تحسینش نمی کنید

    آیا هنوز هم وقتی مدل موهایش را تغییر می دهد یا لباسی جدید می خرد متوجه میشوید؟ اگر متوجه می شوید پس به او بگویید. اگر دیگر تحسینش نکنید، تصور خواهد کرد که به کلی فراموشش کرده اید. زن ها نیاز دارند که از جانب مردشان مورد تمجید و تحسین قرار گیرند و اگر این کار صورت نگیرد، او جای دیگری به دنبال این تمجید و توجه خواهد گشت.

    5.  دمدمی مزاج می شوید

    اگر سابقاً عادت داشتید که پیش او عصبانیتتان را کنترل کنید و حالا این کار را نمیکنید، پس حق دارد که ناراحت و رنجیده خاطر شود. او چون شما را فردی با ثبات شخصیت و اخلاق خوب دیده است، با شما آشنا شده، اما حال که به فردی عصبانی و بداخلاق تبدیل شده اید، حق ندارد که بهانه جویی کند؟


    6.  سازش ندارید

    سابقاً از اینکه وقتتان را با خانواده ی او بگذرانید خوشحال بودید، اما حالا دیگر تمایلی به این کار ندارید. اگر قبلاً فردی سازش پذیر بودید و حالا دیگر قابلیت انعطاف ندارید، باید درمورد این تغییر رویه ی خود بیشتر فکر کنید. این از همه ی تغییراتی که گفته شد برای خانم ها آزار دهنده تر است چون زنها ذاتاً افرادی قابل انعطاف هستند.

    بی احساسی را کنار بگذارید
    یکی از مزایای رابطه های طولانی مدت این است که دیگر ناچار نیستید تلاش کنید تا بتوانید او را تحت تاثیر خود قرار دهید. اما زیاده روی نکنید. اگر بتوانید اشتباهاتی که در بالا ذکر شد را مرتکب نشوید، می توانید مطمئن باشید که از چنگتان نخواهد رفت و همیشه پیشتان خواهد ماند .

    امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

    بازدید : 543
    تاریخ : یک شنبه 15 / 9 / 1392 زمان : 14:24 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

    نازایی از دیدگاه احساسی

    یکی از دشوارترین مسائلی که ممکن است زوج ها با آن رو برو شوند، نازایی است. وقتی زمان بچه دار شدن می رسد، افراد راه طبیعی را پیش میگیرند. چندین ماه طول می کشد قبل از اینکه چرخه ی ماهانه شان با احساس افسردگی و ناامیدی همراه شود. اکثر پزشکان نازایی را به عنوان چیزی تعریف می کنند که زوج هایی با آن روبه رو می شوند که برای بچه دار شدن به طور مکرر تلاش نموده اند اما یک سال یا بیشتر با شکست مواجه شده اند.


    خستگی احساسی

    افرادی که آرزوی بچه دار شدن را در سر می پرورانند و برای آن تلاش می کنند اما هر ماه با شکست مواجه می شوند از نظر احساسی خسته می شوند. نازایی ممکن است به علل و اسباب فیزیکی و بیولوژیکی بسیاری اتفاق بیفتد. البته من پزشک نیستم اما می توانم این ناامیدی و فشار دشوار را حس کنم. کشاکش و تقلای هر یک از زوج ها را حس می کنم که به دنبال بهترین روش درمانی هستند.


    اگر مجبورید که برای تشخیص وضعیتتان و انتخاب راه درمانی مناسب آزمایشات مختلفی انجام دهید— حس صمیمیت و حریم شخصی شما نیز مورد آزمایش قرار میگیرد. ناباروری باعث خواهد شد ازدواج شما زیر میکروسکوپ رود و ترکیب ناامیدی و نارسایی برای حباب عشقی که دور این زوج را گرفته بسیار مضر و خطرناک باشد و آنها را آنقدر خسته کند که حتی دیگر حوصله ی همدیگر را هم نداشته باشند.


    جان به در بردن از زیر این فشار


    زمانی در زندگی زناشویی خود با مسئله ی نازایی روبه رو می شوید، به خاطر داشته باشید که نباید اجازه بدهید، این ناباروری نیرویی مخرب در ازدواج شما باشد. هر دوی شما باید با یکدیگر تلاش کنید و نباید تقصیر را گردن همدیگر بیندازید و زمانی که استرستان بیش از اندازه می شود، باید به هم اعتماد و تکیه کنید. البته گفتن این مطالب از عمل کردن آن بسیار آسانتر است—اما یادتان باشد که شما تنها نیستید.


    در اینجا به کارهایی اشاره می کنیم که می تواند برایتان یاری دهنده باشد:


    ناباروری با ناتوانی هم معنی نیست، یکدیگر را ملامت نکنید.
    شما با هم با این مسئله مواجه شده اید، احساسات و افکارتان را با هم شریک شوید.
    ساختن یک زندگی جدید، نوعی لذت است، نه ناکامی و ناامیدی. وقتی ناامیدیتان بیش از اندازه می شود، با هم گریه کنید نه به تنهایی.
    پذیرش به فرزندی نیز یک انتخاب است— زوجی که فرزند می خواهد و نمیتواند داشته باشد، می تواند خانواده ی کودکی باشد که پدر و مادر می خواهد ولی ندارد.
    هر روز را تعهدی تازه به یکدیگر بدانید که بهترین زن و شوهر برای هم باشید.
    با زوج های دیگری که موقعیتی مثل شما داشته اند صحبت و همدردی کنید.

    وقتی از تلاش کردن خسته می شوید، کمی دست نگه دارید. احتمالاً شما در رابطه ی جنسی آنقدر به فکر تولید بچه هستید، که فراموش می کنید رابطه ی جنسی برای ایجاد صمیمیت و عشق بین شماست. زمانیکه ناباروری این احساس را از شما میدزدد، وقتش رسیده است که این احساسات را از او بازپس گیرید. من سه زوج میشناسم که با نازایی جنگیده اند، به متخصصین مختلفی مراجعه کرده تا برای رفع مشکلشان درمان شوند. اما فقط زمانی موفق شده اند، که دست از این تلاش خود برداشته بودند.


    نقطه ی مشترک این سه زوج، تعهدی بود که هر سه ی آنها به ازدواجشان داشتند. آنها عشقشان را حفظ کردند و تعهدات جدیدی با هم بستند. دو تا از این زوج ها حامله شدند و سومی کودکی را به فرزندی قبول کرد. آنها با هم با مشکلاتشان روبه رو شدند و با هم آن مشکلات را برطرف کردند.


    مشاوره قبل از حاملگی


    اگر در سرتان است که بچه دار شوید، مراجعه به پزشک، شانس شما را برای اینکه حاملگی سلامت تری داشته باشید افزایش می دهد. پزشک از شما آزمایشات فیزیکی خواهد گرفت و درمورد سابقه و سلامتی شما سوالاتی خواهد پرسید.


    این ملاقات باعث می شود پزشک بتواند نگاهی کلی به وضعیت سلامتی شما و فاکتورهایی که می تواند حاملگی شما را به خطر بیندازد داشته باشد. شما نیز میتوانید قبل از حامله شدن از او بخواهید در مورد تغییراتی که باید در شیوه ی زندگیتان بدهید سوال کرده و راهنمایی بخواهید. این اطلاعات کمک می کند تا کودکی سالم به دنیا بیاورید و مشکلی برایتان پیش نیاید.


    در این ملاقات درمورد سابقه ی نازایی در خانواده شما و همسرتان صحبت خواهد شد و اگر هرگونه اختلال ژنتیکی وجود داشته باشد، مورد بحث قرار خواهد گرفت. پزشک همچنین درمورد شیوه ی زندگی و کار شما سوال خواهد کرد چون در بسیاری از محیط های کاری خطرات زیادی برای زنان حامله وجود دارد که پزشک به شما کمک میکند تغییرات لازم را بدهید.


    دکتر آزمایشات  مختلفی از قبیل قد، وزن و فشارخون از شما خواهد گرفت. و همچنین آزمایشات داخلی برای بررسی رحم و تخمدان ها انجام خواهد گرفت. برای آزمایش قند که ممکن است نشانه ی دیابت باشد، نمونه ی ادرار شما گرفته می شود. همچنین آزمایش خون برای بررسی HIV، کم خونی و سرخجه گرفته می شود.

    در اینجا به نمونه سوالاتی که در این ملاقات ممکن است از شما پرسیده شود اشاره میکنیم:


    عادت ماهیانه تان منظم است؟
    سابقه ی STD  و HIV
    جراحی ها یا درمان های ناباروری
    سابقه ی نازایی و سقط جنین
    مشکل در حاملگی های قبلی
    وضعیت پزشکی در گذشته و حال
    اختلالات ژنتیکی مثل هموفیلی کم خونی
    تاریخچه ی نژادی شما و همسرتان. این به این دلیل پرسیده می شود چون برخی اختلالات در برخی نژادها متدول است.
    فاکتورهایی در شیوه ی زندگی مثل اعتیاد به سیگار، مشروبات الکلی و مواد مخدر
    شغل شما و محیط کاریتان

    امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

    بازدید : 544
    تاریخ : یک شنبه 15 / 9 / 1392 زمان : 14:23 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

    آیا برای بچه دار شدن آمادگی دارید؟

    برخی زوجها با درایت و برنامه ریزی دقیق صاحب فرزند میشوند، عده ای از زوجین هم بدون اندیشه و غیر مسئولانه، و برخی هم تصمیم میگیرند تا هیچگاه صاحب فرزندی نشوند. صرف نظر از اینکه شما در کدام دسته جای میگیرید، یک چیز مسلم است، و آن اینست که داشتن فرزند و پرورش آن یک شغل و مسئولیت 24 ساعته و مادام العمر است، و البته پر هزینه و طاقت فرسا. ما در این مقاله به چند پارامتر که به شما کمک میکند تا دریابید آیا آمادگی خوش آمد گویی به عضو جدیدی را در خانواده ی خود دارید یا خیر، اشاره کرده ایم:


    1- آیا  رابطه ای با ثبات با شریک خود دارید: آیا بچه دار شدن توانایی ترمیم و یا تحکیم یک زندگی زناشویی ی متزلزل را دارد؟ خیر. این یک افسانه است. شما بایستی قبل از اینکه صاحب فرزندی شوید خود و شریکتان را بخوبی بشناسید، باید خالصانه به یکدیگر علاقه مند بوده و رابطه ی میان شما صمیمی و کاملاً با ثبات باشد. باید آینده ی رابطه ی شما روشن، مطمئن، قابل پیش بینی و نوید دهنده باشد.

    2- آیا از توان مالی برخوردار میباشید: یک کودک با  وابستگی های مالی فراوانی به این دنیا وارد میشود، که این وابستگی ها با گذشت زمان افزایش نیز می یابند. هزینه های نگهداری و پرورش کودک بی شماراست، از جمله آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد: هزینه زایمان، هزینه های درمانی (مراجعه به پزشک و تهیه دارو)، نیازهای تغذیه ای و پوشاک، اسباب بازی، مدرسه و شهریه های متعدد دیگر، اوقات فراغت، دانشگاه، ازدواج و...بنابراین لازم است تا شما از یک پشتوانه مالی، یک شغل با درآمد مکفی و پایدار و پس انداز خوبی برخوردار باشید (برخورداری از امنیت شغلی و مالی).

    3- آیا وقت کافی در اختیار دارید: بسیار خوب، شما از لحاظ مالی تامین میباشید. اما پول نمیتواند نیازهای احساسی و عاطفی فرزند شما را برآورده سازد. کودک شما نیازمند حضور شماست، که هیچ چیز را نمیتوان جایگزین آن کرد، حتی گرانقیمت ترین و مجلل ترین لباسها و اسباب بازیها را. این در مورد پدر و مادر هر دو به یک اندازه صدق کرده و حائز اهمیت است. چنانچه مشغله کاری زیادی دارید بهتر است از بچه دار شدن صرفنظر کنید.

    4- آیا به مسایل بالقوه ی آینده اندیشیده اید: چنانچه شما و شریکتان متعلق به دو مذهب، فرهنگ، کشور و یا حتی طبقه ی اجتماعی ی متفاوت باشید، این تفاوتها میتواند طی پرورش کودک زمینه ساز مشاجرات و کشمکش های فراوانی گردد. نیازی نیست شما در مورد همه چیزهم عقیده باشید، اما ضروری است بر سر اینکه چگونه در آینده مصالحه و سازش خواهید کرد توافق حاصل کرده باشید.

    5- آیا از سلامت کامل جسم و روان برخوردار میباشید: شما و شریکتان قبل از بارداری باید کاملا سالم باشید. پیش از بارداری بایستی تحت یک چک آپ کامل قرار گیرید، و وجود بیماریهای خطرناک از قبیل اچ آی وی در شما منتفی گردد. چنانچه به دیابت و فشار خون بالا مبتلا هستید، بایستی تحت نظر متخصص زنان فرزند خود را بدنیا آورید. همچنین انجام آزمایشات ژنتیک  قبل از بارداری از اقدامات بسیار ضروری و حیاتی است. سلامت روان شما و شریکتان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

    6- آیا از دانش کافی در زمینه پرورش کودک بهره مند میباشید: فرزند پروری یک علم است. شما بایستی از مراحل رشد و تکامل کودک، نحوه مراقبت از کودک، و روانشناسی کودک و نوجوان آگاهی کامل داشته باشید. شما باید بدانید چگونه با یک کودک خردسال و یا نوجوان رفتار کرده و تعامل داشته باشید. شما بمنظور تادیب و تربیت فرزندتان باید از صلاحیت و دانش کافی برخوردار باشید.

    7- آیا شما از حمایت اجتماعی و عاطفی کافی برخوردار هستید: پرورش کودک بدون یاری دوستان و خانواده کاری بس دشوار و طاقت فرسا است. بنابراین مطمئن گردید از حمایت اجتماعی کافی در رابطه با نگهداری و پرورش فرزندتان بهره مند میباشید.

    8- آیا شما آمادگی ظهور تغییرات جسمی در بدنتان را دارید: حاملگی و زایمان با اضافه وزن در مادران همراه است (به ویژه در ناحیه شکم). این اضافه وزن ممکن است همیشگی و یا گذرا باشد. به هر صورت برای بازگشت به وضعیت اولیه حداقل 9 ماه زمان لازم است. بنابراین زوجهای جوان باید آمادگی پذیرش این تغییرات ظاهری را داشته باشند.

    9- آیا برای بی خوابیهای شبانه آمادگی دارید: بی خوابی های شبانه، از هم گسیختگی در الگوهای خواب، نبود وقت کافی برای رسیدگی به خودتان، رابطه ی جنسی کمتر، تفریح و اوقات فراغت کمتر، ازجمله مشکلات پیش روی شماست که باید با آنها کنار آیید. هشیار باشید که بچه دار شدن در ماههای نخست زندگی ی مشترک میتواند استرس و فشار روحی ی زیادی به شما و شریکتان تحمیل  کند. بنابراین سعی کنید تا 3 سال پس از ازدواجتان صاحب فرزندی نشوید.

    10- آیا میتوانید فرزند خود را همانگونه که هست بپذیرد: شما باید احتمال تولد نوزادی با نقصهای جسمی و روانی را نیز مد نظر داشته باشید ( هر چند اغلب آنها قابل پیشگیری است). ممکن است نوزاد شما، آن طور که در رویاهایتان می پروراندید، نباشد، ممکن است از زیبایی ی دلخواه شما برخوردار نباشد، و یا حتی ممکن است مرده متولد شود. چنانچه پسر و یا دختر بودن کودک برایتان مهم است، بهتر است قید بچه دار شدن را بزنید، چون ممکن است چیزی بر خلاف آرزویتان رقم بخورد.

    چند توصیه دیگر:

    1- چنانچه بر مبنای دلایل غلط و غیر منطقی صاحب فرزند شوید، لذت شیرین پدر و مادر شدن به پشیمانی و عذابی ابدی برای شما و فرزندانتان بدل خواهد شد.

    2- برای آینده خود برنامه ریزی کنید و ببینید حضور فرزند در آن چه تغییراتی ایجاد میکند.

    3- فرزند با خود شادی های بسیاری به همراه می آورد، اما در عین حال چالشهای فراوانی نیز پیش روی شما قرار میدهد. فرزند روابط، فعالیتهای روزمره، شغل، وضعیت مالی، و سبک زندگی شما را دستخوش تغییر خواهد کرد.

    4- پیش از بچه دار شدن درباره نحوه ی پرورش کودک با شریکتان صحبت کرده و به توافقات اصولی دست یابید. هر دوی شما در این زمینه باید از آمادگی جسمی، روحی و مالی کافی برخوردار باشید.

    5- شما و شریکتان باید قادر به فرآهم آوردن محیط و فضایی سالم، امن، مطمئن و عاری از تنش برای رشد و بالندگی فرزندتان باشید.

    6- بسیاری از مادران پس از تولد فرزندشان دچار افسردگی پس از زایمان میگرند. از دلایل عمده آن عدم آمادگی برای مادر شدن، ناتوانی در درک حقایق زندگی، توقعات نامعقول و عدم برنامه ریزی قبلی میباشد. به عبارت ساده تر آنها نمی دانند چه میکنند و چه باید بکنند.

    7- سطحی نیادیشید. از افرادی که به تازگی صاحب فرزند شده اند، مشکلات مرتبط با نگهداری کودک را جویا شده و صادقانه ببینید میتوانید از عهده آنها بر آمده و با آنها کنار آیید.

    امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

    بازدید : 531
    تاریخ : یک شنبه 15 / 9 / 1392 زمان : 14:17 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

    چگونه رضایت جنسی همسر خود را جلب کنیم؟

    خیلی عجیب است، اما واقعیت دارد؛ چرا نباید به خودمان اجازه دهیم که رک و رو راست در مورد تمایلات جنسیمان با شریک زندگی خود صحبت کنیم؟ در مورد تمام مطالب کوچک و بی ارزش با همسر خود صحبت می کنید، اما به راستی آخرین باری که در مورد خواست ها و تمایلات جنسی خود با او صحبت کرده اید به چند مدت قبل باز می گردد؟ اغلب اوقات عادت داریم که حول محور آن حرف بزنیم، اما از اشاره مستقیم به نیازهایمان طفره می رویم. انتظار داریم تا همسرمان با قدرت تخیل و درک خود به خواست های جنسی ما پی ببرند؛ گاهی اوقات آنقدر از دایره عقل و منطق خارج میشویم که تصور می کنیم اگر ما را "واقعا دوست داشته باشند" آنوقت خودشان باید به خودی خود، متوجه شوند که در این نوع روابط، چه چیز موجبات رضایت ما را فراهم می آورد.

    چه چیز باعث می شود که شما آنطور که باید و شاید نتوانید با همسرتان در مورد چنین مسائل مهمی صادقانه به گفتگو بنشینید؟ شاید می ترسید که مبادا مورد پذیرش او قرار نگیرید، یا دیدگاه هایتان از کودکی طوری شکل گرفته باشد که صحبت کردن در مورد مسائل جنسی را بدانید، این امکان نیز وجود دارد که تصور کنید اگر مشکلات خود را در این زمینه مطرح کنید، معشوقه شما مورد لطمه می بیند و احساس می کند که نمی تواند به حد کافی رضایت شما را جلب کند. بدون توجه به دلیلی که شما را از داشتن یک رابطه مطلوب جنسی باز می دارد، باید بدانید تنها نکته مهمی که به خاطر سپردن آن ارزشمند می باشد، این است که مطرح نکردن نیاز، مساوی است با برآورده نشدن آن.

    در راستای همین مطلب، باید توجه داشته باشید که شریک زندگی شما صرفاً موظف به مرتفع ساختن تمام نیازهای گاه و بی گاه شما نیست. باید یاد بگیرید که نیازهای خود را به گونه ای مطرح کنید که هم احترام خود را در رابطه حفظ کنید و هم ارزش طرف مقابل را نگه دارید. بیان کردن عبارات محبت آمیز کمی دشوار به نظر می رسد، اما در اکثر موارد شما را به سمت نتیجه مطلوب رهنمون خواهد ساخت: "عزیزم.. می دونی وقتی... را انجام می دهی، من واقعا لذت می برم" و یا "دوست داری برایت چه کاری انجام دهم تا احساس رضایت بیشتری پیدا کنی؟"

    شاید گاهی اوقات با هم صحبت کنید، اما باز هم به نتیجه مطلوب نرسید. یکی از اشکالات گفتگوی شما سوء تفاهم و درک نادرست از نظریات یکدیگر می باشد. دلیل اصلی پیدایش مشکل شما در این زمینه نیز مربوط می شود به عدم آگاهی هر دو طرف، از تکنیک ها و روش های نوین مکالمه. در برخی از فرهنگ ها، صحبت کردن یک سنت دیرینه به شمار می رود، اما متاسفانه با احتساب به زندگی ماشینی و فقدان وقت کافی، اکثر مردم جرات خود را برای سخن گفتن از دست داده اند. در طی فرایندی که سعی می کنیم نیازهای احساسی و عاطفی را همواره در دلمان و برای خودمان محفوظ نگه داریم، فشار عصبی بسیار زیادی بر روی ما وارد می شود که تاثیرات این تنش بعد ها به صورت بد اخلاقی، تند خویی و یا حتی "تنبیه" در برابر شریک زندگی بروز می کند، افراد به خیال خود تصور می کنند که می توانند تمام تمایلات خود را به اتکا به این روش برآورده سازند.

    زمانیکه بر روی احساسات خود در پوش بگذارید، این تمایلات غریزی، به صورت خودآگاه و یا ناخودآگاه از مسیرهای دیگری خود را نشان می دهند و نه تنها به زندگی مشترک شما آسیب وارد می سازند، بلکه موجب می شوند که شریک زندگیتان نیز به رضایت کامل نرسد و افسرده و خشمگین شده و رفته رفته، به مرور زمان علاقه خود را نسبت به شما از دست بدهد. بطور عجیبی در چنین مواقعی همان چیزی که از آن می ترسید و همیشه سعی می کنید تا از آن دوری کنید، در زندگی به وقوع می پیوندد؛ و دلیل آن هم چیزی جز فقدان مکالمه میان شما دو نفر نیست. سعی کنید ابتدا با خود، و بعد هم با همسرتان روراست و صادق باشید. حداقل با این شیوه می توانید به قلب مشکلات نشانه رفته و راههای ایجاد صمیمت را سهل الوصول تر بنمایید. این امر خود به خود شما را به سمت برقراری رابطه جنسی مطلوب تر هدایت می کند. بنابراین اگر زندگی جنسی با همسر، چنگی به دلتان نمی زند، پیش از اینکه دست به هر گونه اقدامی بزنید، از خود سؤال کنید که آیا حتی برای یک بار شده که نیازهای خود را با او در میان بگذارید و او دست رد به سینه شما زده باشد؟!

    شما می بایست گفتگوهای صداقانه در یک فضای کاملاً دوستانه و سرشار از عشق و محبت را در برنامه روزانه خود بگنجانید. با برگزار کردن جلسات گپ زدن خانوادگی، هر یک از افراد قادر می شوند که در وهله اول ارزش خود و سپس ارزش سایر افراد خانواده را درک کنند. بهتر است تصمیم قاطع بگیرید که به نمایشنامه درام زندگی خود پایان دهید و برای یک بار هم که شده خوب زیستن را تجربه نمایید..... با بیان صادقانه تفکرات، عقاید، و احساسات، تخم محبت را در زمین زندگی مشترک بکارید.....این امر هر یک از شما را در نظر دیگری جذاب تر و خواستنی تر جلوه می دهد.

    بقای رابطه

    تصور کنید که یک نفر به شما بگوید: "خوب چون من امشب دندان هایم را مسواک زدم، پس دیگر لزومی نمی بینم که هر شب این کار را تکرار کنم" چه ایده وحشتناکی! پس چرا زمانیکه رابطه ما ثبت شد و اطمینان خاطر حاصل پیدا کردیم که از این پس به یکدیگر تعلق داریم، از انجام خیلی از اموری که پیش از ازدواج انجام می دادیم، سرباز می زنیم؟ می توان مثل این امر را به بنزین درون ماشین تشبیه کرد. برای روشن کردن ماشین، بنزین لازم است اما اگر بخواهید به آخر خط برسید باید همواره باک بنزین را پر نگه دارید، در غیر اینصورت قادر به پیمودن مسیر نخواهید بود. نمی توانید بگویید چون من اول راه بنزین زدم، پس دیگر لزومی نمی بینم که باک را مجددا پر کنم! به علاوه... چک کردن روغن ماشین نیز فراموش نشود....( البته اگر می خواهید این ماشین عشق تا ابد به حرکت خود ادامه دهد) زمانی که می توان از بلیط های درجه یک استفاده کرد، چرا برخی از وسایل حمل و نقل احساس و علاقه ما یک لاستیک توخالی است که با آدامس به بدنه متصل می شود؟!

    عشق و علاقه نیاز به مادیات ندارد. فقط کافی است در این راه ثبات قدم داشته باشید و نسبت به رفع مشکلات از خود همت نشان دهید. به خاطر بسپارید که این امر تنها نیاز به مقداری توجه و گفتگوی متقابل دارد، اما در صورتیکه نسبت به گفتگو از خود بی توجهی نشان دهید، آنگاه تعمیر آنچه از دست رفته، دشوار تر از آنچه فکرش را میکنید است.

    پیش از اینکه اتهام زدن و بهانه گیری را شروع کرده و به همسر خود بگویید: "تو هیچ وقت....."، "تو اصلاً...." و یا عبارات تهاجمی و اهانت آمیز مشابه را به کار گیرید، چند لحظه بایستید و با صداقت کامل در مورد رابطه و همسر خود صحبت کنید. خطر پذیر باشید، ریسک کنید و گفتگو را به شخصه آغاز نمایید. با هم، و دست در دست هم، برای بهبود رابطه تلاش کنید و از امتحان کردن چیزهای جدید ترسی به دل راه ندهید. در آخر باید گفت که صمیمیت عمیق و تجربه رابطه جنسی لذت بخش نه تنها در مراتب مختلف به شما قدرت داده و جرات به شما هدیه می کند.... بلکه چه در اتاق خواب و چه در بیرون از آن.....مثلا میز آشپزخانه، حمام، ماشین و ... از جذابیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

    امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

    بازدید : 531
    تاریخ : یک شنبه 15 / 9 / 1392 زمان : 14:15 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

    طلاق و آثار سوء آن به روی فرزندان

    حال که تصمیم نهایی مبنی بر جدا شدن والدین از یکدیگر شده، به راستی این امر چه عواقبی را برای خود آنان و چه مشکلاتی را برای فرزندانشان در بر خواهد داشت؟ هر چند طلاق همواره مراحل قانونی خود را طی می کند و یک سیر منطقی را دنبال مینماید، اما بسیاری از وجوه احساسی آن در بیرون از جلسه دادگاه خودشان را نشان می دهند. والدین موظفند تا با آموزش های لازم در زمینه تاثیرات سوء آن، هم در مورد خود و هم در مورد فرزندانشان آشنایی پیدا کنند.

    زمانیکه سخن از در نظر گرفتن حقوق فرزندان و طرز برخورد با آنها به میان می آید، باید مراقب بود تا هیچ گاه قوانین زیر از ذهن دور نشوند: تنها افرادی که در بطن ماجرای طلاق گرفته اند، اما با این وجود باز هم به فرزندان خود علاقمند هستند، پدر و مادر میباشند. در حالیکه وکلا، قضات، مشاوران اجتماعی و مسئولان بهزیستی از هیچ تلاشی برای یافتن علایق کودکان کوتاهی نمی کنند، تنها والدین هستند که بر اساس عشق لایزال خود می توانند تصمیمات صادقانه ای در جهت رشد و ارتقای آنها بگیرند. به علاوه پدران و مادران همراهان همیشگی  هستند که : 1) حتی زمانیکه طلاق قطعی شده و به مرحله اجرا در می آید، باز هم در کنار فرزندان خود باقی می مانند و به آنها عشق می ورزند؛ 2) پس از جدایی به اندازه کافی در کنار آنها باقی بمانند تا بتوانند تاثیرات سوء طلاق را بر روی آنها از نزدیک مشاهده کنند؛ 3) و نهایتا این قدرت و اختیار را دارند تا تصمیمات مهم را در مورد فرزندانشان اتخاذ نمایند.

    خوشبختانه تفاوت کمی میان فرزندان طلاق و کودکانی که در کنار هر دو والدین خود زندگی می کنند، وجود دارد. به همین دلیل چندان دور از تصور نیست که پس از طلاق کودک از نظر روان شناسی همچنان به رشد طبیعی خود ادامه دهد و با سلامت نسبی پرورش پیدا کند. البته باید توجه داشته باشید که این امر یک نتیجه گیری کاملا کلی است و ممکن است در موارد اختصاصی نتیجه با آنچه در این قسمت ذکر شد به طور کلی متفاوت باشد.

    مسئله دیگری که در این قسمت باید مورد توجه قرار داد، این است که آیا تغییرات ایجاد شده در رفتار کودکان صرفاً به دلیل ماهیت طلاق و جداشدن والدین از یکدیگر صورت می پذیرند، یا اینکه به دلیل مناقشه هایی است که در خانه از نظر آنها می گذرد. به عبارت دیگر آیا مشکلات فرزندان برخاسته از تغییر در سیستم بنیادین خانواده است، یا اینکه تنها پی آمد درگیری های پی در پی، تنش های اقتصادی، و مراقبت های ناکافی است؟ اگر مبنا را بر روی کشمکش ها و درگیری های خانوادگی و نه جدا شدن پدر و مادر از یکدیگر بگذاریم، آنگاه باید اذعان داشت که تاثیرات سوء آن شایع تر شده و منطقه وسیع تری از مشکلات را به خود اختصاص می دهند. البته اگر بنا را بر اساس چنین فرضیه ای استوار کنیم، تئوری دیگری مطرح خواهد شد: در خانواده هایی که پدر و مادر در کنار هم زندگی می کنند نیز ممکن است فرزندان شاهد جر و بحث و مشاجره های گاه و بی گاه باشند؛

    چه کمکی از دست والدین مطلقه بر می آید

    والدین باید چه کاری انجام دهند

    در مورد طلاق با فرزندان صحبت کنید

    اگر آنها به اندازه کافی بزرگ شده اند و معنا و مفهوم زندگی مشترک را درک می کنند، می توانید با دیدی باز وضعیت موجود را برایشان توضیح دهید. سن فرزندان، تعیین کننده طرز بیان و نوع مطالبی است که در طی گفته های خود باید به آنها اشاره داشته باشید.

    کودک را نیز در جریان امور قرار دهید:

    سعی نکنید از زیر بار مسئولیت های خانوادگی خود شانه خالی کنید. نقش های قبلی خود که قبل از طلاق نیز وجود داشته اند را به دست فراموشی نسپارید.

    چیزی بیش از یک حمایت معمولی به آنها ارائه دهید

    میزان حمایتی که زن و شوهر هر یک در فرآیند هضم جریان طلاق از محیط بیرون دریافت می کنند، تاثیر بسزایی بر روی حس مسئولیت پذیری آنها در قبال فرزندانشان دارد. تحقیقات گویای این مطلب هستند که 30 درصد از خانم ها و آقایون پس از جدا شدن از همسرانشان دچار افسردگی می شوند. اگر در یک چنین شرایط بقرنجی قرار گرفتید، می توانید به دنبال پشتیبانی و حمایت از جانب اقوام، دوستان، مراکز مشاوره اجتماعی و....باشید. البته باید بدانید که تاثیرات سوء طلاق حتی منابع حمایت شما را نیز تحت الشعاع قرار می دهند. دوستان و خانواده ممکن است به دلیل ثبت تجربه طلاق در زندگی از شما فاصله گرفته و تمایل چندانی به ساپورت فرزندان شما از خود نشان ندهند.

    ارتقا توانایی های فردی

    قابلیت ها و مهارت های شخصی والدین، ارتباط مستقیمی با توانایی حمایت آنها از فرزندانشان دارد. پژوهش های اخیر به پدر و مادرهای تازه طلاق گرفته پیشنهاد میکند که: 1) توانایی خود را در عرصه شغلی ارتقا بخشند (شغل جدیدی را شروع کنند)؛ 2) گرایشات سنتی خود را در مورد سکس تغییر دهند ( این امر به آنها کمک می کند تا به وسیله اراده با احساسات منفی مقابله کرده و آنها را تغییر دهند)؛ 3) توانایی های فردی خود را به منظور ایجاد روابط جدید اجتماعی افزایش دهند؛ 4) در صدد ادامه تحصیل برآیند ( شاید این امر از نظر اقتصادی چندان مقرون به صرفه به نظر نرسد)؛ 5) درآمد خود را افزایش دهند ( طلاق معمولا باعث می شود تا نحوه زندگی از نظر کیفی، از استاندارهای معقول فاصله بگیرد، به ویژه برای خانم های خانه داری که پس از مدت ها مجبور می شوند از خانه، وارد محیط جدید کاری بشوند)؛ 6) از نظر احساسی خود را متحول کنید و عواطف درونی تان را رشد دهید؛ 7) با یک نیروی تازه در صدد جبران گذشته برآیید و سعی کنید سلامت عاطفی خود را از نو بدست آورید ( ارتباط مستقیمی بین میزان آسیب و توانایی افراد در وقف دادن خودشان با شرایط جدید وجود دارد). هر چه والدین سریعتر و راحتتر بتوانند خود را با شرایط موجود وقف دهند و سریعتر بهبودی حاصل نمایند، این روند در فرآیند بهبودی فرزندانشان نیز تاثیر گذاشته و آنها را قادر می سازد تا زودتر به شرایط آرمانی پیش از طلاق باز گردند.

    تعریف تازه از نقش های والدین

    کودک باید به طور کامل در جریان امور قرار گرفته و تغییر و تعدیل در نقش های خانوادگی والدینش را به درستی درک کند، او باید بداند از این پس چه کسی، چه نقشی را به عهده خواهد داشت. چه کسی آشپزی می کند؟ و این کار را چه زمانی می تواند انجام دهد؟ کدامیک از آنها از این به بعد او را از کلاس فوتبال به خانه بر میگردانند؟ و ... البته پیش از اینکه اینطور مسائل را با فرزندان خود در میان بگذارید، ابتدا خودتان باید بر سر آنها به توافقق دست پیدا کنید. یکی دیگر از مواردی که به واسطه طلاق تحت الشعاع قرار می گیرد مقوله نظم و انضباط است. چه کسی تصمیمات نهایی را می گیرد و چگونه آنها را به مرحله اجرا خواهد گذاشت؟ باید دانست، یکی دیگر از مضرات طلاق از این قرار است که توقع و انتظارات معقول پدر و مادر از فرزندان کاهش پیدا کرده و به همین دلیل تمایل کمتری برای گفتگو با آنها از خود نشان می دهند و چندان رقبتی به برقراری ارتباط ندارند. می بایست تلاش کنید و تا آنجا که می توانید انتظارات خود را با موارد مشابه آن در پیش از طلاق مطابقت دهید. اگر نسبت به رفتار فرزند خود بی توجهی کنید و روی او کنترلی نداشته باشید، در آینده شاهد تاثیرات زننده این بی توجهی بر روی خصوصیات اخلاقی کودک خود خواهید بود.

    ایجاد سازگاری میان کودک و همسالانش

    کودکان معمولا از قضیه طلاق پدر و مادر خود خجالت می کشند و از درمیان گذاشتن این موضوع با هم سن و سال های خود به شدت می هراسند. فرزند شما چگونه میتواند این موضوع را با همسالان خود مطرح کند؟ این امر چه تاثیری در رابطه او با جمع دوستانش می گذارد؟ آیا مجبور می شود دوستان قبلی خود را ترک کرده و در پی یافتن دوستان جدیدی براید؟ لازم به ذکر است که نقش والدین در تفهیم این تغییر ناگهانی به فرزندان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

    آسیب هایی که در پی تشخیص اشتباه والدین در ازدواج پدید می آید:

    زن و شوهرهایی که از یکدیگر جدا می شوند، به درستی می دانند که خودشان جزء تنها افرادی نیستند که نتوانسته اند زندگی مشترک موفقی را دنبال کنند؛ اما باید این مطلب را نیز در نظر داشت که عواقب طلاق فقط محدود به زن و مرد نمی شود، بلکه کل خانواده را در بر می گیرد. آیا کودک شما هم می تواند قبول کند که مبحث طلاق برای بسیاری از افراد دیگر در سطع جامعه عمومیت دارد؟ پدر و مادر باید به عمق آثار طلاق در فرزندان خود بیندیشند و همواره راههای مکالمه و گفتگو و ارتباط متقابل با فرزندانشان را باز نگه دارند.

    پذیرش ازدواج مجدد پدر و مادر:

    اگر یکی از والدین و یا هر دوی آنها تصمیم به ازدواج مجدد بگیرند، الزامی است پیش از اینکه دست به هر گونه اقدامی بزنند، تاثیرات بالقوه این امر بر روی کودکان را در نظر گرفته و پیشاپیش خود را برای رویارویی با آنها آماده سازند.

    مواردی که والدین باید حتی الامکان از آن اجتناب ورزند

    مشاجره و کشمکش:

    کودکان به مشاجره های پس از طلاق به مثابه نوعی تفرقه نگاه می کنند و این مسئله سبب می شود میزان آسیب دیدگی آنها از این تعارض خانوادگی افزایش پیدا کند.

    ناسازگاری بیشتر والدین:

    پس از طلاق، انتظارات والدین از فرزندان خود نسبت به گذشته تغییر پیدا می کند. به علاوه آنها تصور می کنند که نباید اجازه دهند فرزندشان بیش از این از نظر احساسی آسیب ببیند، به همین دلیل در نحوه منطقی انجام وظایف پدری و مادری خود خلل ایجاد کرده و با دید عاطفی و احساسی با قضیه برخورد می کنند. آنها باید مطلع شوند که اگر تنها به خاطر حفظ سلامت روانی کودکانشان هم که شده، باید از نظر تربیتی، یک محیط کاملا پایدار و با ثبات را ایجاد نموده و برای نگهداری و مراقبت فرزندان خود از تکنیک های موثر و علمی بهره بجویند.

    حمایت کمتر از فرزندان:

    کودکان پس از طلاق نیاز به حمایت عاطفی بیشتری نسبت به گذشته پیدا می کنند. متاسفانه چنین نیازی درست مصادف می شود با موقعی که مدت زمان وجود پدر و مادر در کنار بچه ها کاهش پیدا می کند . آنها باید تا آنجایی که می توانند تلاش کنند تا نیازهای روحی و عاطفی کودکان خود را برآورده سازند.

    استفاده ابزاری از کودک بر علیه همسر:

    متاسفانه در حین طلاق، خانم ها و آقایون درگیر جنگ های عاطفی با یکدیگر میشوند. هنگامیکه خشم و خشونت بر آنها مستولی می شود، حاضرند تا هر کاری که از دستشان بر می آید برای مقابله با طرف دیگر انجام دهند. در این شرایط هیچ قربانی دیگری بهتر از فرزندانشان را پیدا نمی کنند. ابراز خشونت وجوه متفاوتی دارد که میتواند شامل موارد زیر نیز باشد: نسبت دادن صفات نا مناسب به کودک، سلب کردن حقوق مسلم او، اهانت و تهدید های بیجا و بی مورد و غیره. این امر کودک را در موقعیت روحی نامطلوبی قرار داده و سبب می شود تا احساس ناکامی عاطفی و اضطراب غیر قابل وصفی در او ایجاد شود.

    دو گانگی و تغییر مالکیت در والدین

    گاهی اوقات یکی از طرفین، برای خوار کردن طرف مقابل، او را در نظر فرزند کوچک میکند و دست به تحقیر جایگاه اجتماعی او میزند. با استناد به دلایل روان شناختی، جدایی فرزند و ایجاد فاصله میان او و پدر یا مادر مسئله خوشایندی نبوده و عواقب خطرناکی را در آینده و حال او به وجود خواهد آورد.

    فاکتورهای کلی موثر بر میزان آسیب

    مطالبی که در این قسمت از نظر شما خواهد گذشت، حالت کلی داشته و تقریبا به صورت تعمیم داده شده بیان شده اند. شاید برخی از آنها راجع به یک موضوع خاص صحت داشته باشند ولی برای شرایط مشابه دیگر، صادق نباشند.

    کیفیت رابطه

    اگر ارتباط فرزند با پدر و مادر در سطح بالایی باشد و از نظر عاطفی وابستگی شدیدی نسبت به آنها داشته باشد، پس از طلاق، آسیب های بزرگتری متوجه او خواهند بود. تصور عام از این قرار است که اگر فرزند بتواند در جریان طلاق، ارتباط مناسبی با یکی از والدین خود برقرار کند، آنگاه آسیب کمتری دیده و از ضرر و زیان مشاجرات خانوادگی در امان خواهد بود. اما "لاتزک" و همراهانش بر طبق بررسی های علمی که در سال 1996 انجام دادند، به این نتیجه رسیدند که این باور از دیدگاه علمی، هیچ گونه جایگاهی ندارد و کودک می بایست با هر دو نفر (یعنی هم پدر و هم مادر) رابطه مناسبی برقرار کند.

    مهیا کردن محیط خانه

    سن کودک نقش مهمی را در برداشت او از طلاق بازی می کند. همچنین محیط خانه نیز درک او را نسبت به موضوع جدایی تحت الشعاع قرار می دهد. تحقیقات حاکی از این مطلب هستند که تعداد بسیاری از کودکان، محیط خانه را حتی پیش از طلاق، رضایتبخش تصور می کنند و به آن علاقه دارند.  پژوهشگران بر این باورند که اگر کودک، به غلط محیط ناخوشایند خانه را در ذهن خود فضایی شاد و سالم بپندارد، انگاه واکنش او نسبت به طلاق حادتر و جدی تر خواهد بود. از سوی دیگر کودکانی که می دانند خانه آنها پیش از طلاق دارای محیط چندان خوشایندی نیست، شاید در ذهنشان بتوانند به این نتیجه دست پیدا کنند که طلاق راه حل مشکل والدینش می باشد. همچنین توصیه می شود مشاجرات خانوادگی در حضور کودک انجام نشود چراکه در غیر اینصورت او از رشد عاطفی و درک منطقی محروم می ماند.

    جنسیت کودک

    کودکان در صورتیکه نتوانند نیازهای عاطفی خود را در محیط خانه برآورده سازند، به سمت مربی و یا معلم خود متمایل می شوند، کاری که برای دخترها خیلی راحت تر از پسر هاست. با توجه به مطالعات انجام شده در این زمینه، می توان گفت تاثیرات سوء طلاق بر روی فرزندان پسر خیلی بیشتر از دختران است چراکه معمولا در جریان جدایی، پسرها مجبور می شوند از فرد همجنس خود که نقش الگو را برایشان بازی می کرده، جدا شوند. عکس العمل فرزندان پسر به این قضیه شامل موارد زیر می باشد: 1) در مقایسه با فرزندان دختر از نظر اجتماعی سطح پایینی از توانایی ها را از خود بروز می دهند (پسرها اغلب متوقع، ناسازگار، پرخاشگر، نابالغ، و دارای مشکلات درونی شخصی بیشتری خواهند شد)؛ 2) تنبیهات و تعارضاتی که از طرف والدین نسبت به فرزندان اعمال می شود، در مواجهه با فرزند پسر شدید تر است؛ 3) مشکلاتی برای پسران در رابطه با مدرسه، ابراز خشونت، مخالفت با جمع، و عمل بر طبق انگیزه های آنی در آنها ایجاد می شود که به وفور در آنها قابل مشاهده خواهد بود.

    ارتباط میان پدر و مادر

    مهم ترین فاکتور برای ارزیابی میزان حاد بودن ضربه ای که از جانب طلاق متوجه فرزندان می شود، در ارتباط مستقم با مشاجرات و دعواهای خانوادگی است.

    ازدواج مجدد:

    هر چند ازدواج مجدد والدین، می تواند پشتوانه خوبی هم از نظر مالی و هم از حیث حمایت و نظارت عاطفی را فراهم آورد، اما متاسفانه شواهد کمی در این زمینه وجود دارد که اثبات کند، ازدواج مجدد، می تواند موفقیت و سلامت کودک را تضمین کند.

    سن کودک:

    تحقیقات نتایج مختلفی را در این زمینه به فرد ارائه می دهند که در موارد بسیاری با یکدیگر متناقض هستند؛ اما به هر حال باید اذعان داشت که سن کودک در این جریان، نقش مهمی را بازی می کند.

    سن کودک، نظریات احتمالی مختلفی را پیش رو قرار می دهد:

    نوزادان و کودکان نو پا

    اگر چه اطلاعات کاملی در این زمینه در اختیار نداریم، اما مسئولیت تمام امور به عهده خود والدین می باشد. آنها باید تعیین کنند که فرزند، از نظر عاطفی با کدامیک از آنها رابطه تنگاتنگ و شدید تری برقرار کرده. او در سنی است که به سرعت از محیط اطراف تاثیر می پذیرد، بنابراین نیازمند یک محیط کاملا امن و آرام است. والدین باید سعی کنند رفتار خود را مانند گذشته ادامه دهند تا کودک متوجه تغییر خاصی نشده و به رشد سالم خود ادامه دهد. باید توجه داشت که اگر کودک ارتباط شدید تری با مادر داشته باشد و مادر از نظر فیزیکی در دسترس نباشد ( محصل یا شاغل باشد ) این مورد می تواند نتایج نه چندان مطبوعی را به همراه داشته باشد. بررسی های علمی گویای این مطلب هستند که پس از طلاق، برخی از نوزادان برخی از توانایی های قبلی خود را از دست می دهند؛ (به عنوان مثال توانایی کنترل ادرار، تمایل به بغل شدن) این کودکان حالاتشان دائما در حال تغییر است و به نظر می رسد که از چیزی می ترسند.  همچنین ممکن است با مشکلاتی در غذا خوردن و خوابیدن نیز مواجه شوند.

    سن 3-9

    در این سن چون کودکان هنوز وارد مدرسه نشده و با محیط جمعی آشنایی زیادی ندارند، ( به ویژه از سن 3 تا 6 سالگی ) افکار آنها ماهیت خود محوری دارد و خودشان را در مرکز تمام اتفاقات زندگی قرار می دهند، به همین دلیل در تصوراتشان، خود را مقصر اصلی طلاق فرض می کنند و دائما در حال سرزنش کردن خود هستند. در حالیکه خودشان را مقصر فرض می کنند، همزمان این قدرت را نیز به خود می دهند که دو مرتبه پدر و مادر را مجددا کنار هم بیاورند؛ به عنوان مثال با خود تصور می کنند که: اگر من بچه خوبی باشم، پدر، دوباره به خانه بر می گردد. انفصال عاطفی و احساسی کودک چه از پدر و چه از مادر بسیار دشوار است و اگر دقیق تر به قضیه نگاه کنیم متوجه می شویم که بدترین جای طلاق هم همین قسمت می باشد. در این سن، کودک روزنه های اجتماعی کمتری دارد تا بتواند در صورت نیاز به آنها پناه ببرد. نقش والدین در چنین مواقعی به بالاترین میزان خود می رسد. هر چند این گروه سنی نسبت به گروه قبلی از توانایی درک بالاتری برخوردار است و راحت تر می تواند مشکلات را تحلیل و بررسی نماید، اما بازهم به مثابه درک و فهم خود، غم و غصه و اندوه بیشتری را تجربه خواهد کرد. در چنین مواقعی افسردگی در این کودکان به وفور زیاد می شود. هر چه سن کودک در این گروه بالاتر برود، بیشتر می تواند از افکار خودمحورانه فاصله بگیرد؛ اما هر چه سن او به 3 سالگی نزدیک تر باشد، سرزنش های فردی بیشتر شده و خودش را عامل این طلاق می داند؛ هر چه بزرگتر شود، سعی می کند تا با استدلالهای شخصی، یکی از طرفین و یا هر دوی آنها را مقصر بداند.

    9 سالگی به بعد

    در این سنین، فرزندان دیگر نسبتا به راحتی قادر به تشخیص محیط ناخوشایند خانه هستند. البته طلاق در نظر آنها امری کاملا غریب الوقوع می نماید و بالطبع تحت تاثیر آسیب های شدید روانی و اجتماعی قرار می گیرند. هر چه کودک بزرگتر شود، دوستان و مدرسه می توانند از نظر اجتماعی بیشتر به او کمک کنند. خودش هم بهتر می تواند از پشتیبانی های عاطفی والدین، برای رسیدن به خواستهایش، بهره بگیرد. والدین باید بدانند که هر چه فرزندان بزرگتر می شوند و به مرحله ای می رسند که نوبت برقراری روابط صمیمی با جنس مخالف است، همواره با ترس جلو می روند و همیشه توانایی های خود را زیر سوال می برند که آیا می توانند رابطه را حفظ کنند یا خیر.

    تاثیرات روانشناختی طلاق بر روی کودکان

    بر خلاف والدین، بچه ها به هیچ وجه نمی توانند خودشان را آماده کنند تا از محیط خانوادگی خارج شوند. برای بیشتر بچه ها زندگی کردن با یکی از والدین تنها به معنای مردن نفر دوم است. پژوهشگرانی با نام های "آماتو" و "کیت" در تحقیقاتی که در سال 1991 انجام دادند، به این نتیجه دست پیدا کردند که : "فرزندانی که مرگ یکی از والدین خود را تجربه می کنند، خیلی راحت تر می توانند نسبت به کودکانی که قربانی طلاق شده اند، با قضیه کنار بیایند." هم پدر و هم مادر باید خودشان را آماده پذیرایی از افکارهای کوکشان مبتین بر مردن دیگر شریک زندگی کنند. ممکن است کودک پیش از طلاق ارتباط عاطفی شدیدی را با یکی از والدین خود برقرار کرده باشد؛ حال اگر شخصی که فرزند از نظر عاطفی به او دلبستگی شدیدی دارد، پس از جدایی نقش کمرنگتری را در پرورش او ایفا کند و همچنین فرد دیگری که بیشتر اوقات درکنار فرزند باقی می ماند اعمال نفر دیگر را خوار کرده و شخصیت او را در نظر کودک تحقیر نماید صرفا با این کار خود موجبات ناراحتی کودک را فراهم می آورد. برخی احساست عمومی در چنین کودکانی عبارتند از: 1)انکار و تکذیب؛ 2)احساس باخت؛ 3) اضطراب؛ 4) ناسازگاری؛ 5) تنهایی؛ 6)خشونت؛ 7) نداشتن ثبات قدم؛ 8) مظالم بدنی ( نظیر: سردرد، بی اشتهایی، حالت تهوع، استفراغ و اسهال)

    مشکلات رفتاری مشترک در فرزندان طلاق

    طلاق و مسائل روان شناختی که همراه با ان وارد زندگی می شوندف موجب میشوند تا کودک یک سری حالات غیر متعادل را از خود بروز دهد. سوء رفتار و بی انضباطی در خانه و محل تحصیل افزایش پیدا می کند. رفتارهای نامتعارفی که باید مراقب آنها بود به شرح زیر می باشند:

    مشکلات تحصیلی

    پرخاشگری در مقابل والدین (به عنوان مثال زمانی که برای دیدار یکی از والدین ‌‌[که مراقبت او را به عهده ندارد] می روند، موقع برگشت به خانه بهانه جویی می کنند)

    مصرف الکل و مواد مخدر

    گرایش به برقراری رابطه جنسی

    تاثیرات دراز مدت احتمالی

    در حالیکه طلاق برای تمام کسانیکه درگیر آن می شوند، بسیار دردناک می باشد، تحقیقات دراز مدت در این رابطه نشان داده اند که گذر زمان نقش مثبتی را در این زمینه ایفا می کند. تاثیرات سوء آغاز طلاق، پس از دو سال تقریبا می توانند به دست فراموشی سپرده شوند و شرایط به حالت عادی بازگردد. با این حال بازهم مشکلات احتمالی مداومی حتی تا سال های متمادی پس از طلاق نیز ادامه خواهند داشت. هر چه درگیری میان والدین بیشتر باشد، مشکلات پش از طلاق نیر مدت زمان بیشتری می طلبند تا به دست فراموشی سپرده شوند. از این نوع مشکلات می توان به این موارد اشاره داشت: 1) عدم توانایی کودک در برقراری رابطه با والدین؛ 2) درصد بالای مشکلات رفتاری؛ 3) درصد احتمالی بالای اخراج از مدرسه

    تحصیلات:

    تحقیقات معین می کنند که احتمال ترک تحصیل فرزندان طلاق نسبت به کودکانی که در کنار پدر و مادر زندگی می کنند، بیشتر است. این حقیقت در مورد خانم ها بیشتر از آقایون صحت دارد. فرضیه بر این است که آنها از نظر مالی کمتر از طرف والدین حمایت می شوند که این امر تاثیر مخرب تری بر روی خانم ها دارد تا آقایان. تحصیلات پایین به نوبه خود مشکلات بسیار بزرگتر و جدی تری را در آینده برای فرد به وجود می آورند.

    مشکلات بستری

    در نتیجه طلاق برخی از کودکان در زمان بزرگسالی در ربطه خود با جنس مخالف و دیگر روابط رمانتیک خود دچار مشکل می شوند. به دلیل تجربه طلاق در زندگی خانوادگی، آنها همیشه با این ترس زندگی می کنند که امکان خیانت وجود  دارد، و تصور می کنند که "الزام به سرسپردگی" از نظر ماهیت، امر بی معنایی است.

    مداخله

    سن و درمانهای پزشکی

    برای کودکان پیش دبستانی مداخله پزشکی باید از طریق گردآوری و نمایاندن نقش خانواده برای کودک به مرحله اجرا در آید. در جلسات باید با کودک گفتگو شود و جایگاه اصلی او را در ذهنش تثبیت کنند. همچنین باید به والدین گفت که توانایی ها تعلیم و تربیتی خود را افزایش داده و از مشاجره های گاه و بی گاه پرهیز نمایند. کودکان در این سن معمولا هیچ تمایلی به صحبت کردن در مورد طلاق و جدایی از خود نشان نمیدهند؛ بنابراین باید در مورد این موضوع بطور غیر مستقیم با آنها صحبت کنید. به عنوان مثال (من بچه ای را می شناسم که از جدا شدن پدر و مادرش، احساس ناراحتی می کند.) به احتمال زیاد تاثیرگذاری با اتکا به چنین شیوه ای مثمر ثمرتر خواهد بود. اما با بچه های بزرگتر، باید بطور مستقیم رفتار نمود. در سنین بالاتر بچه ها راحت تر می توانند خوب و بد را از هم تشخیص داده و احساسات خود را با طرف مقابل در میان بگذارند.

    معالجه گروهی

    در این بخش بچه ها با بچه های دیگر و به همراه یک مشاور در کنار هم می نشینند و صحبت می کنند. در طول جلسه بچه ها تجربیات و احساسات خود را مطرح می کنند؛ مشاور آنها را با راه حل های متفاوت و تکنیک ها نوین حل مشکل آشنا می کند و همچنین می توانند از حمایت و پشتیبانی همسالان خود نیز بهرمند شوند.

    مسئولیت مشترک

    اگر پدر و مادر بتوانند بدون جر و بحث و مشاجره هر دو با هم مسئولیت نگهداری از فرزند خود را به عهده بگیرند، آنگاه پژوهشگران معتقدند که این کار هم به نفع والدین است و هم به نفع کودک. با یک چنین برنامه ریزی  کودک هم از نظر مالی و هم از نظر اقتصادی تحت حمایت مکفی قرار خواهد گرفت.

    سایر منابع کمکی

    متخصصان سلامت رفتاری تعلیم دیده اند که چگونه با کودکان و نوجوانان به منظور حل مشکلات روحی و اجتماعی وارده از سوی طلاق ارتباط برقرار کنند. سایر مواردی که می توانید از طریق آن حمایت شوید عبارتند از:  روانشاس، مشاور، مامور اجتماعی، روان درمانگر، مشاور مدرسه، معلم، پزشک خانوادگی، پزشک اطفال، عالم مذهبی، بیمه و مراکز خدمات رسانی، مراکز بهزیستی، خدمات اعصاب و روان و...می باشند .  

    امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

    بازدید : 575
    تاریخ : یک شنبه 15 / 9 / 1392 زمان : 14:14 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

    دلایل کاهش میل جنسی

    نکته: میل جنسی(libido) بطور چشمگیری در افراد مختلف
    مـتـفاوت میـباشد، حتـی در یک فرد بسته به شرایط درونی و
    بیرونی، میل جنسی متغیر میباشد.

    نکته: کـاهـش میـل جنـسی در زنان امری بسیار شایع و در
    مـردان امری نادر اسـت. (حـتـی غـالب مـردانی کــه از اختلال
    نعوظ رنج میبرند نیز میل جنسی خود را از دست نمیدهند.)

    نکته:هورمون جنسی مردانه ی تستوسترون نقش فراوانی بروی میل جنسی در هر دو جنس مرد و زن ایفا میکند.

    نکته: برخلاف تصور عام پس از یائسگی احتمال افزایش میل جنسی در زنان  بیشتر است تا کاهش میل جنسی.

    علل کاهش میل جنسی در مردان:

    علل جسمی:

    1-اعتیاد به الکل و یا مواد مخدر

    2-کم خونی (نادر)

    3-افزایش ترشح هورمون پرولاکتین از غده هیپوفیز.

    4-چاقی (علت شایع)

    5-مصرف برخی داروها (بویژه داروهای درمان مشکلات پروستات)

    6-کاهش هورمون جنسی تستوسترون (نادر)

    7-بیماریهای عمومی و مزمن نظیر دیابت.

    علل روانی:

    1-افسردگی.

    2-استرس.

    3-خستگی و کار زیاد.

    4-اختلافات و مشکلات جدی با شریک زندگی.

    5-گرایشات همجنس گرایانه.

    6-ترس از عدم توانایی در ارضاء شریک جنسی.

    7-استرس های محیطی از قبیل سروصدا و یا نورهای آزاردهنده.

    علل کاهش میل جنسی در زنان:

    علل جسمی:

    1-کم خونی به علت از دست دادن آهن در هنگام عادات ماهانه و یا زایمان (شایع)

    2-اعتیاد به الکل و یا مواد مخدر.

    3-بیماریهای عمومی و مزمن نظیر دیابت.

    4-پس از زایمان،طی بارداری و یا شیردهی به علت تغییرات شدید هورمونی.

    5-مصرف برخی داروها از قبیل آرام بخش ها،ضد افسردگی ها،کاهنده فشار خون و ضد حاملگی.

    6-افزایش ترشح هورمون پرولاکتین از غده هیپوفیز.

    علل روانی:

    1-افسردگی.

    2-استرس.

    3-خستگی و یا کار زیاد.

    4-اضطراب.

    5-تجارب پیشین آزارهای جنسی و یا تجاوز جنسی.

    6-گرایش به همجنسان خود.

    7-اختلافات و مشکلات جدی با شریک زندگی.

    8-شرایط زندگی دشوار(زندگی کردن در یک منزل مشترک یا والدین خود و یا والدین شریک زندگی)

    9-استرس های محیطی از قبیل سروصدا و یا نورهای آزاردهنده.

    دلایل مشترک در مردان و زنان:

    1-اضطراب عملکردی: چنانچه مردان در رابطه های گذشته انزال زودرس و یا اختلال در نعوظ و زنان رابطه جنسی دردناک و یا عدم رسیدن به ارگاسم را تجربه کرده باشند، از بیم تکرار آن ممکن است از رابطه جنسی امتناع ورزیده و یا از آن دلزده شوند.

    2- افزایش آشنایی: عموما میل زوجین برای برقراری رابطه جنسی با یکدیگر با گذشت زمان کاهش می یابد.

    3-سرکوب کننده های میل جنسی: از قبیل تغییر در ظاهر فیزیکی (چاقی و یا لاغری)، بوی نامطبوع بدن، نامرتبی موها و لباس و عدم رسیدگی به بهداشت فردی.

    4-فعالیت بدنی خیلی زیاد و یا خیلی اندک.

    5-عدم آگاهی از دانش جنسی، خواسته ها و ترجیهات جنسی شریک زندگی.

    6-تکراری شدن شیوه و وضعیت بدنی برقراری رابطه جنسی.

    راهکارهای درمانی کاهش میل جنسی:

    1-درمان برای هریک از اختلالات زمینه ای.

    2-هورمون درمانی.

    3-کنترل استرس.

    4-مشاوره با کارشناسان مسایل زناشویی.

    5-فراگرفتن مهارتهای گفتگو و برقراری ارتباط موثر با جنس مخالف.

    6-رفع اختلافات و حل مشکلات، تنشها و رنجش ها.

    7-افزایش صمیمت با شریک زندگی.

    8-آموزش جنبه های مختلف رابطه جنسی.

    9-در میان گذاشتن علایق جنسی و خیالپردازیهای جنسی.

    10-رسیدگی به وضع ظاهری و بهداشت فردی.

    11-ایجاد تنوع در نحوه و مکان برقراری رابطه جنسی بصورت دوره ای.

    12-اجتناب از بی تحرکی.

    13-ایجاد اعتدال در کار و جنبه های دیگر زندگی.  

    امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

    بازدید : 567
    تاریخ : یک شنبه 15 / 9 / 1392 زمان : 14:12 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

    بکارت: تصمیمی کاملاً شخصی

    گـاهی اوقات به نظر میرسد که در مدرسه تمام مدت بحث
    بر سـر ایـن مـطلب اسـت کـه چـه کسـی بـاکره است، چه
    کـسی نیست، و چه کسی ممکن است که نباشد. فشار
    و تنشی که پیرو این مطلب برای دختر خانمها و آقا پسرها
    ایجاد می شود، از شدت بسیار زیادی برخوردار است.

    یـکی از مـهم ترین تصمیماتی که در زندگی خود اتخاذ می
    کـنید در رابطه با برقراری رابطه جنسی معنا پـیدا می کند.
    بـه عـهده خـودتـان است که تصمیم بگیرید چنین رابطه ای
    داشته باشید ویا نداشته باشید. هر کسی با اتـکا به عقل
    و درایـت شخـصـی بـایـد زمـان منـاسـب و فـرد مـورد نظر را
    انتخاب کند.

    در کنار یک چنین تصمیم مهمی باید موارد دیگری از قبیل: امکان بروز بارداری، انتقال بیماری های آمیزشی و حتی فاکتورهای احساسی را نیز در نظر بگیرید. شاید بدن، از نظر فیزیکی آمادگی برقراری رابطه جنسی را داشته باشد، اما این عامل به تنهایی برای انجام سکس کفایت نمی کند و در کنار آن باید مسائل احساسی و عاطفی را نیز در نظر گرفت.

    خوشبختانه عوامل اخلاقی و انسانی برای عده بسیار زیادی از جوانان و نوجوانان از ارزش بالایی برخوردار می باشند. نگرش های خانوادگی، ارزش های شخصی، و عقاید مذهبی از جمله مواردی هستند که مانع قراری رابطه جنسی نابهنگام و خطرناک در جوانان می شوند.

    فشار هم سن و سالان و فیلم های دیوانه کننده

    هیچ کس دلش نمی خواهد احساس کند که از دیگران عقب مانده است. کاملاً طبیعی است که همیشه دوست داشته باشیم دیگران به ما علاقمند باشند و ما را در جمع های دوستانه شان راه دهند. متاسفانه برخی از جوانان تصور می کنند که برای پذیرفته شدن در جمع دوستان خود باید باکرگی خود را از دست بدهند.

    شاید این مطلب به نظر برخی از افراد آنقدرها هم که تصور می شود، پیچیده نباشد. شاید برخی از دوستان کم خرد شما در حال حاضر با دوست های دختر و یا پسر خود رابطه جنسی برقرار کرده باشند و این کار اصلاً مقوله بزرگی در نظرشان جلوه نکند. اما سکس تنها یک مقوله فیزیکی نیست، بلکه به مسائل احساسی نیز ارتباط پیدا میکند. از آنجایی که احساسات افراد با یکدیگر متفاوت است، هیچ گاه نباید با اتکا به عقاید دوستان و اطرافیان برای آینده و زندگی خود تصمیم بگیرید. باید با قاطعیت با خود برخورد کنید و ببینید که آیا به راستی زمان مناسب برای انجام چنین کاری فرا رسیده است یا خیر.

    شاید ارزش های اخلاقی شما با ارزش های دوستانتان همخوانی نداشته باشند. همین ارزش های فردی هستند که از افراد مختلف، شخصیت های متفاوت و منحصر بفردی را بوجود می آورند. اگر تنها به دلیل جلوه دادن خود در میان دوستان و نشان دادن این مطلب که مشابهت هایی با هم دارید دست به برقراری رابطه جنسی بزنید این امکان وجود دارد که بتواند خود را در کوتاه مدت راضی و خشنود نگه دارید، اما مطمئن باشید که در دراز مدت هیچ گاه از کارهای خود احساس رضایت پیدا نمی کنید. دوستان حقیقی هیچ گاه اهمیت نمی دهند که آیا شما باکره هستید یا خیر، بلکه دوست واقعی کسی است که برای تصمیم گیری های فردی شما ارزش قائل شود .

    حتی اگر اطرافتان را دوست های خوبی پر کرده باشند، باز هم ممکن است از طریق برنامه های تهاجم فرهنگی گمراه شوید و احساس کنید که نوجوانان هم سن و سال شما در کشورهای دیگر به طور حتم رابطه جنسی را تجربه می کنند. باید بدانید که این فیلم ها همه تبلیغات سوء هستند و افرادی که در چنین رل هایی ایفای نقش میکنند، تنها هنر پیشه بوده و مسائلی را که به تصویر می کشند با زندگی حقیقی بشر فاصله بسیار زیادی دارد. برای بازی کردن در فیلم لازم نیست که هنر پیشه ها در ابتدا فکر کنند که آیا برای برقراری چنین رابطه ای از آمادگی کامل برخوردار هستند یا خیر، و این کار آنها در آینده ممکن است چه عواقبی را به دنبال داشته باشد. به عبارت دیگر بهتر است بگوییم که برنامه های رادیو و تلویزیون همه داستان هستند و حقیقت ندارند. در دنیای واقعی، هر جوان و نوجوانی مسئول زندگی خودش می باشد و باید برای تمام اعمال خود تصمیم گیری کند.

    افسردگی پسرها و دلهره دخترها

    شاید برخی از افرادی که با هم قرار ملاقات می گذارند، به هیچ وجه یکدیگر را در برقراری رابطه جنسی تحت فشار نگذارند، اما حقیقت این است که در بیشتر موارد همواره یکی از طرفین رابطه، خواهان برقراری رابطه جنسی است. این در حالی است که ممکن است طرف دوم هیچ گونه تمایلی به انجام چنین کاری از خود نشان ندهد.

    باز هم این مطلب باز می گردد به تفاوت انسان ها با یکدیگر. شاید یکی از طرفین کنجکاوتر بوده و از احساسات جنسی شدیدتری برخوردار باشد، یا شاید یکی از طرفین به دلیل اعتقادات مذهبی خود از برقراری چنین رابطه ای سرباز زند، ولی چنین اعتقاداتی برای طرف دیگر تعریف نشده باشند.

    به هر حال دلیل هر چه که باشد، این امر باعث ایجاد فشار و اضطراب در رابطه میشود. شاید فرد بخواهد طرف مقابل خود را راضی نگه دارد، اما در عین حال حاضر نیست تا از اعتقادات شخصی خود دست بکشد.

    مانند تمام موارد مشابه، شما باز هم باید کاری را انجام دهید که تصور می کنید برای خودتان درست است و به هیچ کس دیگر هم کار نداشته باشد. اگر به این دلیل که طرف مقابل خواهان برقراری رابطه جنسی است، تصمیم می گیرید به انجام چنین کاری تن در دهید، باید به شما توصیه کنم که بهتر است یکبار دیگر با دقت بیشتری بر روی این مطلب فکر کنید.

    اگر کسی بخواهد با بیان عباراتی نظیر: "تو اگر واقعاً به من اهمیت می دادی، هیچ وقت جواب رد به من نمی دادی" و یا " اگر من را دوست می داشتی، با سکس علاقه خود را به من نشان می دادی" شما را تحت فشار قرار دهد، مطمئن باشید که چنین شخصی، شما را از صمیم قلب دوست نمی دارد و ارزش های شما برایش اهمیت ندارند. این دسته از افراد فقط به دنبال برآورده کردن نیازهای جنسی خودشان هستند.

    اگر به شما بگوید که بعد از این همه با هم بودن و گشت زدن، اگر با شما رابطه جنسی نداشته باشد این امر سبب ایجاد ناراحتی های فیزیکی در او می شود، باید به این نکته پی ببرید که فقط به فکر خودش است و هیچ توجهی به خواست ها و نیازهای درونی شما ندارد. اگر احساس می کنید که احیاناً اگر در رابطه سکس نداشته باشید، ممکن است فرد مورد نظر را از دست بدهید، بهتر است همین حالا ارتباط خود را با او به پایان برسانید.

    سکس به عنوان راهی برای ابراز علاقه به شمار می رود، نه عملی که طرفین احساس کنند موظف به انجام آن هستند. اگر طرف مقابل از ته دلش شما را دوست داشته باشد، هیچ گاه مجبورتان نمی کند کارهایی را که دوست نمی دارید و یا هنوز آمادگی انجام آنها را بدست نیاورده اید، انجام دهید.

    حس کنجکاوی

    ممکن است افکار و نیازهای جنسی جدیدی در وجود شما ایجاد شود. چنین عقاید و افکاری کاملاً طبیعی هستند و این مفهوم را می رسانند که تمام هورمون های بدن شما به خوبی کار می کنند. اما گاهی اوقات حس کنجکاوی و احساسات جنسی سبب می شوند که شما به غلط تصور کنید زمان مناسب برای برقراری رابطه جنسی در شما فرا رسیده است؛ حتی اگر به واقع، وقت مناسب آن از راه نرسیده باشد.

    هر چند ممکن است بدن شما توانایی انجام سکس را داشته باشد و خودتان هم به انجام این کار علاقه نشان دهید تا به نحوی بتوانید حس کنجکاوی تان را ارضا کنید، اما باید توجه داشته باشید که این امر بدان معنا نیست که ذهنتان نیز آمادگی انجام چنین کاری را داراست. شاید عده کمی بدانند که رابطه جنسی چه اثرات احساسی را برای آنها به دنبال دارد، اما حقیقت این است که جمع کثیری از نوجوانان با پی آمدهای عاطفی این مقوله ناآشنا هستند. این امر ممکن است باعث ایجاد اغتشاش در افکار آنها شود و بعداً صدمات جبران ناپذیری را به احساساتشان وارد آورد.

    با وجود تمام این حرف ها، اگر باز هم یک زمان به اشتباه این کار را انجام دادید، بیش از اندازه خود را ملامت و سرزنش نکنید که: "ای کاش هیچ گاه یک چنین خطایی از من سر نزده بود." داشتن احساسات جنسی، یک احساس کاملاً طبیعی است و گاهی اوقات کنترل و مهار آنها قدری دشوار می شود، حتی اگر خودتان هم هیچ گاه نمی خواستید که چنین اتفاقی روی دهد. اگر یکبار رابطه جنسی را تجربه کرده اید، این امر بدان معنا نیست که از این به بعد مجبور هستید به همه پاسخ مثبت بدهید؛ اصلاً به گفته های دیگران توجه نکنید. اشتباه کردن نه تنها مختص انسانهاست، بلکه یکی از خصوصیات بارز دوران جوانی نیز می باشد. به تنها چیزی که باید توجه داشته باشید این است که باید از اشتباهات خود درس بگیرید.

    چرا برخی از نوجوان صبر می کنند

    بسیاری از نوجوانان ترجیح می دهند که در سنین بالاتر و بعد از ازدواج رابطه جنسی را تجربه کنند، چرا که با دقت بیشتری به مسئله ی از دست دادن بکارت و شروع روابط جنسی نگاه می کنند.

    این دسته از افراد برای خود دلایل محکم و قانع کننده ای به منظور عدم انجام سکس پیدا می کنند. برخی دوست نمی دارند که نگران بارداری های نابهنگام و تمام عواقب خطرناک دیگر آن شوند. برخی دیگر با این کار از ابتلای خود به کلیه بیماری های آمیزشی جلوگیری می کنند. برخی از بیماری های مقاربتی مانند "ایدز" زندگی شما را در خطر نابودی قرار می دهند و برخی از نوجوانان این مسئله را با درایت کافی به جدیت می گیرند.

    برخی دیگر نیز از قوانین مذهبی پیروی می کنند و یا دارای اعتقادات شخصی بسیار استواری هستند که به آنها اجازه نمی دهد به راحتی خودشان را در اختیار فرد دیگری قرار دهند. برخی دیگر نیز احساس می کنند که از نظر روحی آمادگی انجام چنین کاری را ندارند و تا زمانیکه احساس نکنند به طور کامل می توانند از پی چنین قضیه ای بر آیند آنرا امتحان نمی کنند.

    زمانیکه صحبت از سکس به میان می آید باید همواره دو مقوله مهم را در نظر گرفت: اولاً، شما تنها کسی هستید که مسئول خوشحالی و مسئول مراقبت از بدنتان هستید. و دوم، شما به اندازه کافی وقت دارید که با اطمینان کامل دست به انجام چنین کاری بزنید. اگر تصمیم بگیرید که سکس را به آینده موکول کنید فکر عاقلانه ای کرده اید. در این وضعیت به هیچ وجه نباید به گفته های دیگران توجه کنید. باکرگی به این معناست که شما به اندازه کافی قدرتمند هستید که بتوانید خودتان در مورد بدن و ذهنتان تصمیم گیری نمایید.

    اگر احساس کردید که در مورد تصمیم هایی که به سکس ارتباط دارد دو دل هستید بهتر است با یک فرد بالغ در این زمینه صحبت کنید. (مثلا: والدین، پزشک، خواهر و برادرهای بزرگتر، عمه، خاله، دایی) تا شما را نصیحت کنند. اما در هر شرایط همواره به خاطر داشته باشید که نظر هر کس در مورد سکس با سایرین فرق می کند. هر چند سایرین می توانند توصیه های ارزشمندی به شما بکنند، اما نتیجتاً تصمیم نهایی به عهده خودتان می باشد.

    امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

    بازدید : 553
    تاریخ : یک شنبه 15 / 9 / 1392 زمان : 14:7 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

      8 خصیصه آقایون که خانمها مخفیانه دوست میدارند

    خیلی سخت است که بتوان بر طبق خصوصیات اخلاقی که جنس مخالف آنها را میپسندد رفتار کرد. معمولاً هنگامیکه زمان قرارهای ملاقات فرا می رسد، خانم ها از هر نظر به خودشان می رسند، اما در مقابل آقایون همان چهره خسته و عرق کرده باشگاه را ترجیح می دهند. نکته مهمی که آقایون نباید هیچ گاه از نظر خود دور کنند این است که خانم ها همیشه آنطور که وانمود می کنند، نیستند و هیچ گاه حقیقت چیزهایی را که دوست دارند در همسر خود ببینند را به زبان نمی آورند. شاید برخی از خانم ها نسبت به بعضی از خصوصیات اخلاقی همسرشان دل خوشی نداشته باشند و همیشه از او ایراد بگیرند و به او غر بزنند؛ اما بد نیست که در این قسمت از برخی خصوصیاتی که می تواند یک خانم را همواره علاقمند به شوهرش نگه دارد نیز چیزهایی بدانیم. شاید خانم ظاهراً از تعدادی از رفتارهای بخصوص آقا رضایت نداشته باشد، اما واقعیت این است که او در باطن خود، از زور خوشحالی در حال انفجار میباشد. تعجب آور است؟!

    این مقاله را بخوانید تا ببینید کدامیک از رفتارهای "مردانه" تان حس علاقه همسرتان را بر می انگیزد و برای تغییر آنها مجددا فکر کنید.

    1-  مرد مردها

    هر چند خانم ها ادعا می کنند که از مردهای مرتب و تمیز و شیک پوش خوششان می آید، اما گاهی اوقات اگر با لباس های ورزشی کج و کوله جلوی آنها ظاهر شوید، غذا را بدون رعایت آداب ویژه بخورید، و در کوچه فوتبال بازی کنید، شاید به نظر خانم ها خیلی جذاب تر هم جلوه کنید. او بدش نمی آید که هر چند وقت یکبار برای نجاتش تلاش کنید، و یا اگر از عهده تعمیر برخی وسایل بر می آیید این کار را انجام دهید، و یا حتی با دوستان خود گپ بزنید.

    یک خانم با یک آقا قرار نمی گذارد تا بر سر این موضوع که کدامشان کفش ها و یا موهای شیک تری دارند با او به رقابت بپردازد؛ بلکه این تفاوت های موجود میان شما دو نفر است که منجر به اتصال هر چه بیشتر شما به هم می شود. البته نباید فراموش کنید که زمانیکه برای مشاهده تئاتر و یا صرف شام به بیرون می روید، او از شما انتظار دارد که لباسهای مناسب و آراسته ای به تن کنید، اما در عین حال باید در نظر داشته باشید که در بقیه ساعات بیشتر از حس مردانگی شما لذت می برد - هر چند این امکان وجود دارد که هرگز به این موضوع اعتراف نکند- همیشه لازم نیست شیک ترین لباس ها را به تن کنید و درهای مختلف را پیش از او برایش باز کنید، فقط کافی است که آروغ های بعد از نوشیدنی را در زمان مناسب و هنگامیکه با دوستانتان هستید بزنید.

    2-  نه گفتن

    شما باید تصمیماتی که به ذهنتان را می رسد را انجام دهید و بر طبق آنچه عقلتان به شما دستور می دهد، عمل کنید؛ حتی اگر این کار سبب عصبانی شدن خانم شود. آقایون تصور می کنند که دخترخانم ها به دنبال نامزدهایی می گردند که او را بتوانند روی یک انگشت خود بچرخانند و هر چه که می گویند انجام دهد. اگر بخواهید همیشه مطابق آنچه به شما دیکته می شود، عمل کنید، دیری نخواهد گذشت که رابطه تان کسل کننده و ملال آور می شود. خانم ها به دنبال مردی هستند که چیزی برای ارائه کردن در دست داشته باشد و بتواند عقاید و ملاحظات شخصی خود را در بحث ها وارد کند. آنها به دنبال مردی هستند که شخصیت منحصر بفردی داشته باشد. اگر تمام زندگی یک مرد را تنها "همسرش" تشکیل دهد، آنگاه دیگر چیزهای زیادی برای گفتن ندارد و برایش سورپرایزهای زیادی باقی نمی ماند که بتوانرو کله زدن با ارباب رجوع و همکاران او را در خانه می بینید هیچ چیز جز معاشقه نمی تواند او را خوشحال کند؛ این امر سبب می شود که او خودش را در راس تمام شادی های جهان قرار دهد. اگر او شغل حساس و با ارزشی دارد و در سمت مهمی قرار دارد، بهتر است شما شروع کننده ارتباط جنسی باشید. این امر به او اجازه می دهد که با خیال راحت از رابطه خود لذت ببرد.

    4- مستقل بودن

    شاید همیشه خانم ها به این دلیل که همسرشان ادعا می کنند سرشان بیش از اندازه شلوغ است، به آنها توجه کافی مبذول نمی دارند، وقت زیادی را در محل کار خود سپری می کنند و یا با دوست های خود خوش گذرانی می کنند، ناراحت می شوند. باید توجه داشت باشید که اگر می خواهید همسرتان در کنارتان باقی بماند، باید مانند یک پرنسس با او رفتار کنید؛ اما از طرف دیگر، همواره در نظر داشته باشید که اگر سرگرمی، تفریح و کارهای دیگری برای انجام دادن نداشته باشید، ممکن است خانم احساس کند که در حال خفه شدن در رابطه است. همان اندازه که شما در رابطه نیاز به فضا دارید، خانم ها نیز از آزادی خود لذت می برند و شدیداً به آن محتاج هستند. یک مرد مستقل و متکی به نفس در نظر خانم ها از جذابیت بیشتری برخوردار می باشد. یک مرد محتاج و بدون آرزو های بزرگ، برای بیشتر خانم ها هیچ گونه جذابیتی ندارد. بنابراین شما مجاز هستید که با دوستان مختلف خود قرار ملاقات بگذارید و شغل و سرگرمی مخصوص به خودتان را داشته باشید.

    5- حسود بودن

    حسادت یکی از احساسات قوی به شمار می رود. هر چند انسان ها نمی توانند میزان دقیق حسادت خود را کنترل نمایند، اما مقدار کمی حسد، آن هم به طور گاه گاه و اتفاقی، به راحتی می تواند حس جاذبه شما را در نظر او افزایش دهد. اگر شما نسبت به مردهایی که با اوصحبت می کنند، هیچ گونه عکس العملی از خود نشان ندهید، او تصور می کند که به هیچ وجه برایش ارزش قائل نیستید، به همین دلیل به دنبال کسی می رود که این خلا را برایش پر کند. اگر او در مورد یک همکار مذکر خیلی صمیمی و یا مربی اش بازخواست نمایید، شاید در ظاهر به شما غر بزند، اما در باطن لبخندی بر لب هایش نقش خواهد بست. توجه: زمانیکه نوبت به حسادت می رسد، مقدار کمی از آن می تواند مثمر ثمر واقع شود، پس در خرج کردن آن به شدت صرفه جویی کنید. از قدرت فوق العاده آن با خبر شوید: او می تواند عاشق مردی شود که نسبت به دارایی های شخصی او حساس بوده و از آنها محافظت کند.

    6- آسیب پذیری گاه به گاه

    هر انسانی دوست دارد که احساس کند دیگران به وجود او نیازمند هستند و از آنجایی که کمتر اتفاق می افتد یک خانم بتواند از شوهر خود محافظت کند، بد نیست که به او اجازه دهید این کار را از طریق روش های دیگر به شما اثبات کند. برای مثال بد نیست که به او اجازه دهید تا به شما گوشزذ کند نیاز به جوراب های بیشتری دارید، یا اینکه همیشه یادتان می رود رخت ها را به خشک شویی ببرید، و برای بستن کروات خود به کمک او احتیاج دارید.

    شاید احمقانه به نظر برسد اما گاهی اوقات همین موارد ساده و پیش پا افتاده سبب می شود که او احساس بهتری نسبت به خودش پیدا کند و بیش از پیش جذب شما شود. البته این امر بدان معنا نیست که سعی کنید از او برای خود یک مادر بسازید - هر چند او از این کار بدش نمی آید - اما این امر شاید جزء آخرین چیزهایی باشد که او انتظارش را از شما دارد؛ فقط زمانیکه نیاز به کمک داشتید و احساس می کردید که او می تواند به شما کمک کند، از او درخواست همکاری کنید. با این کار بدون شک به او احساس  قدرت، سودمند واقع شدن، و مهم بودن دست خواهد داد. اغلب مردها تصور می کنند که برای کشاندن خانم ها به سمت خود باید از خودشان یک قهرمان دست نیافتنی بسازند، اما این امر صحت ندارد. مقداری نیازمندی و کمک خواستن سبب می شود که شما در نظر او تا حدی آسیب پذیر جلوه کنید، و در چنین موقعیتی تمام خانم ها حاضر ایستاده اند تا به داخل رابطه شما آمده و به شما کمک کنند.

    7- پنهان کردن احساسات

    شاید او همیشه اعتراض می کند که چرا نباید بداند که شما در حال فکر کردن به چه موضوعی هستید. شاید دوست داشته باشد بداند که در طول روز و در محل کار برای ما چه اتفاقاتی رخ داده، شاید همیشه از شما بخواهد تا در مورد همه چیز با او صحبت کنید، و به اصطلاح سفره دلتان را برای او باز کنید تا بتواند به عمیق ترین نقطه از احساساتتان دسترسی پیدا کند.  شما می دانید که خانم ها با دوست های دختر در مورد جزییات تمام مسائل به خصوص در مورد نگرانی های خود، صحبت می کنند. به همین دلیل اگر بخواهید تمام احساست خود را در مقابل او بازگو کنید، خیلی راحت می تواند به شما نمره دهد.

    در برخی مواقع اگر کمی از او دوری کنید و خود را کمی اسرار آمیز جلوه دهید، او علاقه بیشتری به شما پیدا خواهد کرد. نکته جالب اینجاست که خودش به شخصه برای پیدا کردن حقیقت تلاش می کند. خانم ها لذت می برند تا بدون اینکه شما به آنها چیزی بگویید، خودشان بتوانند از اسرار شما سر در بیاورند. شاید آنقدرها هم که شما تصور می کنید از این کار متنفر نباشد.

    8- سرتاپای او را وارسی کنید

    خانم ها به اندازه آقایون دوست دارند که دیگران آنها را به خاطر توانایی های ذهنی و عملی شان تحسین کنند، و زمانیکه کاری را درست انجام دادند مورد تشویق قرار بگیرند؛ آنها در چنین حالتی انتظار ترفیع رتبه و تشویقی نیز دارند. اگر یک خانم با حالت جذابی صحبت میکند دلش می خواهد مورد توجه قرار بگیرد. البته این امر به شرایط و کسانیکه به او توجه می کنند هم بستگی دارد.

    اما زمانیکه نوبت به مردی می رسد که خانم دوستش می دارد، با کمال میل به او اجازه می دهد که کلیه متعلقاتش را چک کند.  خانم ها هم مانند آقایون از تعریف و تمجید لذت می برند. اگر به او توجه کنید او واقعا خوشحال می شود و این خوشحالی شما را به هر کجا که بخواهید خواهد رساند.

    همیشه بهترین رفتارهایتان را رو نکنید

    هر چند خانم ها در بیشتر موارد، زمانی که غر زدن هایشان را شروع می کنند کاملاً جدی هستند، (به ویژه زمانیکه آشغال غذاهای خود را روی میز بگذارید و یا جوراب هایتان را برندارید) اما باید این امر را هم در نظر داشته باشید که اگر بخواهید همیشه با او موفقت کنید و مطابق خواسته هایش رفتار کنید، او دلش برای خود واقعی شما تنگ خواهد شد.

    این دست رفتارها به دو قسمت تقسیم می شوند: آنهایی که خود واقعی شما را نمایان می سازند و آن دسته ای که شما را به او نشان می دهند. از آنجایی که ما کاملاً واقف هستیم که خانم ها نیازمند توجه هستند و همین توجه باعث جذب خانمها به آقایون می شود، این احتمال وجود دارد که برخی رفتارهای منحصر بفرد شما باعث شود تا گل لبخند را بر روی لب های او بنشاند و در وجود او جذابیت بیشتری نسبت به شما ایجاد نماید. بنابراین هیچ گاه نباید به ظاهر صحبت های او توجه کنید؛ در بیشتر مواقع او شما را فقط به خاطر وجود خودتان دوست می دارد.

    امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

    بازدید : 529
    تاریخ : یک شنبه 15 / 9 / 1392 زمان : 9:21 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

    10 روش فوق العاده برای جذب جنس مخالف

    برقراری رابطه و ازدواج از دهه 70 به بعد پیچیدگی های بیشتری پیدا کرد. انتخاب های بسیار زیادی در پیش روی هر کس قرار می گرفت و حس رقابت نیز همواره در حال افزایش بود. لیست زیر به شما در پیدا کردن همسر دلخواه و حفظ رابطه خود با او کمک می کند.

    1- قبول کنید به دنبال برقراری رابطه هستید

    افتخار کنید به سن بلوغ و بزرگسالی رسیده اید و همچنین به خوبی می دانید نیازمند همسری هستید که ادامه زندگی خود را با او بگذرانید.

    2- روابط گذشته را برای خودتان حل نمایید

    سعی کنید صدماتی که در گذشته به شما وارد آمده را فراموش کنید و اگر تقصیر از جانب شما بوده تلاش کنید از آنها عذر خواهی کرده و طلب بخشش نمایید. اگر بخواهید همواره وقایع تلخ گذشته را در ذهن خود مرور کنید و سعی بر منطقی کردن آنها داشته باشید، مطمئن باشید که کار به جایی نخواهید برد. شما باید از یک رابطه فقط دریافت احساسی داشته باشید. نامه ای بفرستید، تلفن بزنید، و از همه اینها بهتر رو در رو با شخص مورد نظر صحبت کنید. به خاطر داشته باشید که بخشش و عشق در قلب شما زندگی می کند نه در سرتان.

    3- از تمرین تصویری استفاده کنید

    بر روی یک تکه کاغذ بنویسید: "من خوشحالم از اینکه مالک ......هستم." و رابطه ای که آرزویش را می کنید برای خود توصیف نمایید. سعی کنید احساسات، و آرزوهایی را که دارید، در ذهن خود به تصویر بکشید و البته نه فقط در مورد شریک زندگی، بلکه به طور کلی در مورد رابطه تان. در آن سمت کاغذ هم بنویسید: "مطمئن هستم که به تمام خواست هایم می رسم، به این دلیل که...." و بعد هم تمام حقایق موجود پیرامون آن مطلب را برای خود به رشته تحریر درآورید. این کاغذ را به کسی نشان ندهید، اما آنرا در دسترس نگه دارید و به طور مکرر به آن نگاه بیندازید.

    4- باورکنید که جذب جنس مخالف یکی از طبیعی ترین کارها در سرتاسر دنیاست

    اگر برای بدست آوردن چیزی، بیش از اندازه تلاش می کنید، بهتر است کاملاً ریلکس با قضیه برخورد کنید؛ چراکه طبیعت آنچه را که لازم است، انجام می دهد!

    5- همان طور رفتار کنید که انتظار دارید دیگری با شما رفتار کند

    در خودتان همان صفاتی را که دوست دارید شریکتان داشته باشد، پرورش دهید و برای ارتقای آنها از هیچ تلاشی مضایقه نکنید: کلاس، آماده سازی، تراپی، رشد معنوی، رژیم، ورزش و غیره.

    6- اگر کاری که انجام می دهید نتیجه بخش نیست موارد دیگر را امتحان کنید

    خود را از مرزهایی که در سرتاسر خود کشیده اید، رها سازید. اگر برای مدت زمان بسار زیادی است که با آدم ها متفاوت قرار ملاقات می گذارید، اما به نتیجه دلخواه دست پیدا نمی کنید، به خودتان مدتی فرصت بدهید تا بتوانید راحت تر با مسائل برخورد کنید. اگر جزء افرادی هستید که بیشتر وقت خود را در خانه می گذرانند، بهتر است کمی به بیرون بروید، و یا به کانون های همسریابی ملحق شوید.

    7- به سکس با همسرتان به عنوان یک امر مقدس نگاه کنید

    چون همین طور هم هست. سکس نشانه مقدسی از عشق حقیقی و سرسپردگی شما، هم نسبت به خودتان و هم نسبت به شریک زندگیتان می باشد. یک رابطه موفق جنسی می تواند یک ارتباط ضعیف را حتی تا 3 سال نیز برقرار نگه دارد. شما که دوست ندارید پس به پایان رسیدن دورانتان مجبور شوید جلوی آینه، سیگار دود کنید؟

    8- اصوات درونی خود را که موجب تخریب رابطه می شوند، کنترل کنید

    وقت بگذارید و با صدای درونتی تان در مورد وقایع گذشته، ترس ها، ناراحتی ها، نگرانی ها، آسیب ها، و زخم ها صحبت می کند. با انجام این کار به طور حتم به نتیجه دلخواه خواهید رسید.

    9- سعی کنید برای شخص منحصر بفردی که وارد زندگیتان می شود ارزش و احترام قائل باشید

    آن خانم و یا آقای مورد نظر در حال حاضر مشغول زندگی شخصی خود هستند. باید برای آنها انرژی بفرستید تا آنها را پذیرای زندگی مشترک سازید.

    10- با روی باز از دیدگاههای جدید استقبال کنید

    کتاب هایی از قبیل آنچه در این قسمت به آن اشاره می شود را مطالعه کنید: کتاب آمادگی برای انجام کارهای شخصی، نوشته دکتر پاتریشیا آلن؛ چگونه مجرد نمانیم، نوشته نیتا تاکر؛ سکس ، عشق ، شیفتگی: چگونه می توانم تشخیص دهم؟ نوشته ری ای شرت. حتی اگر با تمام مطالب داخل کتاب موافق نبودید سعی کنید به تدریج دید خود را نسبت به مسائل مختلف تغییر دهید.

    امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

    بازدید : 647
    تاریخ : یک شنبه 15 / 9 / 1392 زمان : 9:19 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()
    آخرین مطالب ارسالی
  • دانلود رایگان فیلم سینمایی انیمیشن ایرانی رستم و سهراب دانلود رایگان فیلم سینمایی انیمیشن ایرانی رستم و سهراب
  • دانلود رایگان مستند مرتضی پاشایی دانلود رایگان مستند مرتضی پاشایی
  • دانلود رایگان ویژه برنامه شبی با ستاره ها دانلود رایگان ویژه برنامه شبی با ستاره ها
  • دانلود رایگان آموزش زبان انگلیسی در خواب English After Sleep دانلود رایگان آموزش زبان انگلیسی در خواب English After Sleep
  • آموزش رقص ایرانی به صورت مبتدی تا پیشرفته آموزش رقص ایرانی به صورت مبتدی تا پیشرفته
  • جا موبایلی اتومبیل GRIP GO جا موبایلی اتومبیل GRIP GO
  • دانلود انواع فونت بسم الله برای پروژه های و تحقیقات شما دانلود انواع فونت بسم الله برای پروژه های و تحقیقات شما
  • علت بوی مخصوص حین رابطه ‌جنسی چیست؟ علت بوی مخصوص حین رابطه ‌جنسی چیست؟
  • نکات آموزنده مسائل جنسی برای خانمهای میانسال نکات آموزنده مسائل جنسی برای خانمهای میانسال
  • لیموناد پرتقالی لیموناد پرتقالی
  • سفره آرایی با پنیر و زیتون به شکل پنگوئن سفره آرایی با پنیر و زیتون به شکل پنگوئن
  • پرتقال ژله ای در رنگهای مختلف پرتقال ژله ای در رنگهای مختلف
  • توصیه های پزشکان درمورد روابط جنسی زوجهای جوان توصیه های پزشکان درمورد روابط جنسی زوجهای جوان
  • دیو و دلبر همیشه در کنار هم هستند دیو و دلبر همیشه در کنار هم هستند
  • رابطه جنسی سالم رابطه جنسی سالم
  • 4هفته اول آشنایی دوران نامزدی 4هفته اول آشنایی دوران نامزدی
  • 8 باور غلط در مورد روش‌های ضدبارداری 8 باور غلط در مورد روش‌های ضدبارداری
  • بررسی آمیزش جنسی در دوران بارداری بررسی آمیزش جنسی در دوران بارداری
  • آیا خونریزی حین رابطه جنسی طبیعی است ؟ آیا خونریزی حین رابطه جنسی طبیعی است ؟
  • هدفون حرفه ای بیتس پرو - Beats Pro هدفون حرفه ای بیتس پرو - Beats Pro
  • ساعت بند چرم الیزابت ساعت بند چرم الیزابت
  • مشاوره ازدواج: من پاکم و دوست دارم با مثل خودم ازدواج کنم مشاوره ازدواج: من پاکم و دوست دارم با مثل خودم ازدواج کنم
  • 4 هفته اول آشنایی دوران نامزدی 4 هفته اول آشنایی دوران نامزدی
  • اعتماد: مبنای روابط اعتماد: مبنای روابط
  • توصیه هایی در رابطه با زبان جسمانی توصیه هایی در رابطه با زبان جسمانی
  • 5 مرحله تکامل عشق 5 مرحله تکامل عشق
  • سرگذشت لیلا حاتمی و مادرش زری خوشکام+عکس سرگذشت لیلا حاتمی و مادرش زری خوشکام+عکس
  • چگونه شاهزاده سوار بر اسب سفید بیابیم (مخصوص خانمها) چگونه شاهزاده سوار بر اسب سفید بیابیم (مخصوص خانمها)
  • چرا وی چت باید فیلتر می شد؟! چرا وی چت باید فیلتر می شد؟!
  • 30 نکته برای پیروزی در قرارهای ملاقات عاشقانه 30 نکته برای پیروزی در قرارهای ملاقات عاشقانه
  • صفحات سایت
    تعداد صفحات : 156
    اطلاعات کاربری

    عضو شويد

    نام کاربری
    رمز عبور

    فراموشی رمز عبور؟

    عضویت سریع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    آرشیو
  • هفته دوم بهمن 1394
  • هفته سوم دی 1394
  • هفته سوم بهمن 1393
  • هفته سوم بهمن 1392
  • هفته اول بهمن 1392
  • هفته چهارم دی 1392
  • هفته سوم دی 1392
  • هفته چهارم بهمن 1392
  • هفته سوم بهمن 1392
  • هفته دوم بهمن 1392
  • هفته اول بهمن 1392
  • هفته چهارم دی 1392
  • هفته سوم دی 1392
  • هفته دوم دی 1392
  • هفته چهارم بهمن 1392
  • هفته سوم بهمن 1392
  • هفته دوم بهمن 1392
  • هفته اول بهمن 1392
  • هفته چهارم دی 1392
  • هفته سوم دی 1392
  • هفته دوم دی 1392
  • هفته چهارم بهمن 1392
  • هفته سوم بهمن 1392
  • هفته دوم بهمن 1392
  • هفته اول بهمن 1392
  • هفته چهارم دی 1392
  • هفته سوم دی 1392
  • هفته دوم دی 1392
  • هفته دوم بهمن 1392
  • هفته چهارم دی 1392
  • هفته سوم دی 1392
  • هفته چهارم بهمن 1392
  • هفته سوم بهمن 1392
  • هفته دوم بهمن 1392
  • هفته اول بهمن 1392
  • هفته دوم دی 1392
  • هفته چهارم دی 1392
  • هفته چهارم دی 1392
  • هفته دوم دی 1392
  • هفته چهارم بهمن 1391
  • هفته سوم بهمن 1391
  • هفته دوم بهمن 1391
  • هفته اول بهمن 1391
  • هفته چهارم دی 1391
  • هفته سوم دی 1391
  • هفته دوم دی 1391
  • هفته چهارم بهمن 1391
  • هفته سوم بهمن 1391
  • هفته دوم بهمن 1391
  • هفته اول بهمن 1391
  • هفته چهارم دی 1391
  • هفته سوم دی 1391
  • هفته دوم دی 1391
  • خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    لینک دوستان
  • ایمپلنت دندان
  • دوستانه
  • آموزش رقص خردادیان
  • با ۱۰ روش آسان دختر ی زیبا و سالم باشید
  • آمادگی های قبل از انجام لیزر را بدانید
  • یک راه خانگی خیلی مؤثر برای کاهش وزن
  • بهترین راه برای وکس کردن خانگی را بیاموزید
  • راه های مراقبت از پوست در شب
  • چگونه پس از ماه عسل از رکود زندگی جلوگیری کنیم؟
  • آموزش تصویری ساخت ایمیل یاهو (روش جدید)
  • خودتان چتری هایتان را در خانه کوتاه کنید
  • بهترین رنگ مو برای پوست های مختلف
  • برای خرید لپ تاپ به چه نکاتی باید توجه کرد؟
  • روش های مراقبت از لپ تاپ
  • یک کارآفرین چگونه با قطعات لگو یک کسب و کار میلیاردی راه انداخت؟
  • روش صحیح آرایش چشم و ابرو را بدانید
  • نکات بهداشت ویژه دختران و زنان
  • روشهای متوقف کردن غر زدن خانمها
  • آشنایی با وسایل وعلائم و اصطلاحات بافتنی
  • دعایی بسیار مجرب برای حاجت گرفتن
  • چگونه متناسب با صورت مان رژگونه بزنیم؟
  • مدل طراحی ناخن جدید و جالب 1393
  • بهترین آرایش صورت با موی بلوند و پوست روشن
  • تاثیر استفاده از رنگ نارنجی در لباس
  • طرز تهیه پودینگ حضرت نوح (آش عاشوره)
  • ماکیاژ چشمها
  • آموزش طبخ غذاهای مخصوص ماه رمضان
  • دانلود رایگان سخنرانی استاد رائفی پور در احیا شعبان ۹۳
  • وقتی مردی شما را بخواهد...
  • کمیاب آنلاین
  • کمیاب آنلاین
  • کیفیت عالی ضمانت عدم برگشت محصولاتمان
  • کمیاب آنلاین
  • ژل تاخیری ویژه آقایان
  • مفاهیم عشق
  • نشانه های عاشق شدن
  • چگونگی رفتار با زنان زیبا، آنها را با الماس و مروارید بمباران نکنید!
  • IUD وسیله ی جلوگیری از بارداری
  • قدر عشق زندگیتان را بیشتر بدانید
  • از تجاوز به یک زن تا قدرمندترین زن جهان شدن
  • بوسیدن و همه چیز درباره آن
  • برترین مرجع خرید آنلاین
  • محصولات جدید و پرفروش آیسیس نتورک
  • فروشگاهی مطمئن با قیمتی عادلانه و کیفیتی عالی
  • معرفی شما به ایران عزیز
  • ظرف غذاي جادويي کودک Universal Gyro Bowl
  • ونوس حشره خوار
  • نیم ست تیتانیوم حریم سلطان
  • جا کنترلی رو مبلی
  • نکات خانه داری
  • کیفیت برتر زندگی زناشویی در دستان ماست
  • The safest service to upload files can earn
  • آگهی نامه
  • آگهی و تبلیغات رایگان
  • سیستم نیازمندی های آریا تبلیغ
  • محصولات جدید و پرفروش آیسیس نتورک
  • خرید کارت شارژ
  • هر چي بخواي
  • دانلود آهنگ
  • آنس نت ارائه دهنده هاست رایگان-SMS
  • Vpn رایگان
  • جالب ترين اتفاقات دنيا
  • طراحی وب سایت و برنامه نویسی و گرافیک
  • همه جورش
  • مرکز کسب درآمد و صرافی اینترنتی
  • همه چيز و از همه جا
  • حقوق پله پله تا ثروت عالی
  • سیستم آپلود و کسب ثروت
  • آپلود رایگان و کسب درآمد عالی
  • آموزش کنترل فرزندان در اینترنت+نرم افزار
  • آموزش کنترل فرزندان در اینترنت
  • کارگاه آموزشی میکس و مونتاژ صدا و موسیقی
  • آموزش سریع و جامع و حرفه ای windows 7
  • آموزش جامع ویندوز ایکس پی XP
  • نرم افزار AUTODESK 2013
  • ساخت آلبوم عکس بصورت سه بعدی و متحرک
  • آموزش جامع و کاربردی Guitar flamenco
  • آموزش طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه
  • نگهدارنده سیم کامپیوتر Cable clip
  • اموزش سریع وجامع اصول حرفه ای Windows 7
  • بازی PC DVD فیفا FIFA 2013
  • آموزش جامع وکابردی مهارتهای هفتگانه ICDL
  • مجموعه نرم افزارهای کاربردی
  • آموزش جامع و کاربردی رتوش عکس با فتوشاپ
  • نرم افزار تری دی مکس ۳ds Max ۲۰۱۲
  • تل مو حجم دهنده بامتل
  • رخت آویز جادویی واندر هنگر
  • جارو برقی مخصوص ماشین
  • طرح پاک کن مشکی
  • اف ام پلیر XP-25R آبی
  • با Angry Birds آهنگ گوش دهید ، همه جا !
  • MP3 Player طرح اندروید
  • لیست محصولات زناشویی شعبه اول آیسیس
  • محصولات پزشکی منتخب سایت آیسیس ***از صفحه نخست ما هم دیدن کنید
  • محصولات پزشکی منتخب سایت آیسیس ***از صفحه نخست ما هم دیدن کنید
  • محصولات پزشکی منتخب سایت آیسیس ***از صفحه نخست ما هم دیدن کنید
  • محصولات پزشکی منتخب سایت آیسیس ***از صفحه نخست ما هم دیدن کنید
  • محصولات پزشکی منتخب سایت آیسیس ***از صفحه نخست ما هم دیدن کنید
  • دستبند طرح سیم خاردار – شیک و امروزی
  • بندانداز برقی صورت و بدن – فوق العاده سریع و راحت
  • کالکشن ارباب حلقه ها
  • مستند سیاره منجمد
  • mp3 پلير بيسيم اورجينال
  • مجموعه بازي و نرم افزار اندرويد - ماکسيمم آندرويد فقط در 3 DVD
  • شارژر جيبي همه کاره - چراغ قوه قوي - دستگاه تشخيص اسکناس جعلي
  • بوک کاور تبلت Samsung galaxy Tab N8000 10.1
  • فليپ کاور گوشي Samsung S III Flip Cover
  • فليپ کاور Samsung Galaxy Note2 - N7100
  • هدفون Beats مدل Studio HD
  • سریال جذاب خاطرات یک خون آشام
  • تابلوهای نقره- صلوات
  • تابلوهای نقره بسم الله
  • تابلوهای نقره
  • سریال سوپرنچرال
  • سریال ایزل (دوبله فارسی)
  • مجموعه بینظیر آفیس2013 + آموزش آفیس 2010
  • جاذبه های توریستی و طبیعی روسیه
  • جاذبه های توریستی و طبیعی چین
  • جاذبه های توریستی و طبیعی هاوایی
  • سریال فوق الـــعـــاده زیبای Breaking Bad
  • کالکشن دنیای زیرین
  • نگهدارنده سیم و کابل Cable clip
  • ادکلن Pure Black
  • گلچین 5 تا از بهترین کارتونهای 2012
  • مجموعه فیلمهای بتمن
  • سریال بسیار زیبای فرار از زندان
  • مستند بسیار زیبای زیبائی مارها
  • موس USB طرح اپل(سیم دار)
  • ادکلن مردانه الور شانل (Allure Chanel)
  • تابلوهای نقره- وان یکاد بزرگ
  • آموزش نرم افزارهای کابردی
  • آشنای محبوب
  • خدایا دوستت دارم (ارتباط دوستانه و صمیمی با خدا)
  • کابل HDMI سامسونگ گالاکسی (اورجینال)
  • کیف Samsung Galaxy S3 (اورجینال)
  • کیف Samsung Galaxy Note 2 N7100
  • گارد محافظ Sony Xperia P
  • گارد محافظ Samsung Galaxy Note
  • گارد محافظ Samsung Galaxy S Advance
  • کیف Samsung Galaxy Note
  • کابل HDMI سامسونگ S3 (اورجینال شرکتی) ک
  • کابل فلش سامسونگ S3 (اورجینال شرکتی)
  • گارد محافظ Samsung Galaxy Note 2 N7100
  • کیف چرخشی و چرمی سامسونگ Galaxy Note 10.1 N8000 (اورجینال شرکتی)
  • خرید کیف HTC One S
  • اموزش دفاع شخصی خیابانی
  • نرم افزار خانواده خوشبخت (ازدواج - تکنيک هاي همسرداري - تربيت فرزند)
  • نام به فارسی : مردگان متحرک
  • دستبند طرح سیم خاردار – شیک و امروزی
  • سريال کمدي نظريه ي بيگ بنگ
  • مستند سرعت زندگي
  • انیمیشن فوق العاده بره نا قلا
  • جاذبه های توریستی و طبیعی فرانسه
  • جاذبه های توریستی و طبیعی برزیل
  • جاذبه های توریستی و طبیعی مکزیک
  • صابون معجزه گر خرچنگ نیترو - Nitro
  • آموزش شیک ترین روشهای بستن شال
  • ساعت کاسیو مدل EF 554 (دور آبی) ضد آب
  • ساعت طرح کاسیو مدل EF 524 ضد آب
  • ساعت کاسیو مدل EF-564
  • ساعت دیواری طرح پرنده
  • دستبند Marina
  • حراجی ادکلن job for men
  • خرید اینترنتی جعبه موزیکال قلبی
  • مجموعه نرم افزار سیمبین
  • مجموعه نرم افزار اندرویید
  • رم ریدر چراغ دار طرح درخت Logitex صورتی
  • اسپیکر فلش خور زیبا سبک رادیو های قدیمی
  • هاب یو اس بی 4 پورت خرگوشی زرد
  • هاب یو اس بی 4 پورت آدمکی
  • بلوتوث بند انگشتی * حراج
  • هدست Viera VI-3000
  • پد ماوس Angry Birds زیر نور مهتاب
  • فلشSilicon 4GB مدل عروسک چینی
  • میکروفون TONB TDM-10
  • فن خنک کننده لپ تاپ مدل تاشو *فروش ویژه
  • آهنگ ، داستان و بازی های کودکان به انگلیسی + متن و ترجمه
  • ونوس حشره خوار
  • کبریت دايمی
  • ساعت سامورایی طلایی مارک دار
  • نیم ست تیتانیوم (طرح حریم سلطان)
  • ساعت دیواری طرح فرشته و ستاره
  • ساعت دیواری (طرح قهوه)
  • ساعت دیواری (طرح پرواز پروانه)
  • كمربند طبي كازماديسك KOSMODISK
  • چاقو سراميكي يوشي بليد ( Yoshi Blade )
  • آموزش رانندگي به زبان فارسي
  • ست سه تیکه ادکلن she نارنجی
  • پک آموزش شعبده بازی
  • بیگودی جاویی
  • حراجی ادکلن adidas
  • گوشي تيکسل X7
  • جا شكلاتي شوكر
  • چسب دفع سموم کف پای kinoki
  • تخم مرغ شکن EZ CRACKER
  • موبايل تيکسل X4
  • لامپ فانوس LED بهترین وسیله برای مسافرت جاده و منزل
  • ستگاه دوخت کیسه فریزر و کیسه نایلونی
  • شانه ی سر جادویی
  • کمربند چربی سوزTELAISI
  • آموزش کامل ورزش پارکور
  • ساعت سامورایی LED
  • ادکلن best
  • ادکلن EveryOne
  • بومرنگ
  • فرزبي چراغدار جديد
  • موزن میکروتاچ مجیک +کیف لوازم جانبی
  • موس بیسیم طرح اپل (Wireless Apple Mouse)
  • ساعت دیواری پروانه طرح 1
  • مجموعه آموزش آشپزی ایرانی:پكيج جامع
  • انگشتر فیروزه اصیل
  • نیم ست فیروزه الیزابت
  • ست کامل موزن میکرو تاچ با کیف مخصوص
  • ست کامل موزن میکرو تاچ با کیف مخصوصست کامل موزن میکرو تاچ با کیف مخصوص
  • آبميوه گيري پرو وي جويسر Pro V Juicer
  • شاهكارهاي معماري جهان
  • بازی کامپیوتری Need for Speed: Most Wanted 2
  • بازی کامپیوتری Assassins Creed III
  • بازی Call of Duty Black Ops 2
  • تخته جادویی بدون جوهر و باطری قابل نوشتن دفعات نامحدود
  • ست کیف پول خودکار جاکلیدی مردانه شیک مارک Leather
  • کیف تاشوی جادویی مارک walmart مخصوص خرید و مسافرت
  • هدفون بیتس طرح SOLO HD
  • منشی سخنگو
  • مجموعه قرآن به فارسی عربی انگلیسی +تفسیر
  • نرم افزار مدیریت آتلیه و عکاسی + حسابداری
  • سرم مو (حاوی کلاژن و عصاره خالص خاویار)قابل استفاده در آقایان وخانم ها
  • بازی Medal of Honor Warfighter برای PC
  • کتاب صوتی"چهار اثر از فلورانس اسکاول شین
  • حرفه ای ترین دوره آموزشیASP.NET به فارسی
  • کتاب صوتی "نامه های دکتر علی شریعتی "
  • دستگاه مانیکور یا سوهان برقی ناخن
  • دستگاه صابون ریز مایع اتوماتیک
  • اسپری بادکننده و پنچر گیری
  • اسپری اطفاء حریق کوچک
  • تی شرت طرح یا حسین
  • تی شرت محرم طرح یا سیدا الشهدا
  • شال محرم طرح 2
  • تی شرت محرم طرح ثارالله
  • شال محرم طرح ثارالله
  • گردنبند پروانه صدف واقعی
  • ساعت Puma 2013
  • مجموعه عظیم آموزشی فارسی فتوشاپ سه بعدی
  • هدفون حرفه اي بيتس Beats
  • آچار فرانسه كامپيوتر 2013
  • صابون ضد لک عسل و پرتقال والنسی
  • صابون ضد عرق تمبر هندی
  • صابون ضد جوش ستاره دریایی
  • صابون ضد لک اختاپوس دریایی
  • صابون روشن کننده جوانه گندم
  • صابون جوان کننده روغن شتر مرغ
  • صابون ضد چروک جنــســینگ
  • صابون جوان کننده روغن مار
  • شامپو کریستال جنــســینگ ضد ریزش مو والنسی
  • شامپو کریستال خاویار تقویت کننده مو
  • شامپو کریستال سیر ضد ریزش والنسی VALENSEY
  • شامپو کریستال جوانه گندم رشد مجدد مو والنسی VALENSEY
  • شامپو کریستال فلفل تقویتی والنسی VALENSEY
  • سرم تقویت کننده مو کریستال خاویار والنسی VALENSEY
  • سرم مو کریستال حاوی روغن مار والنسی
  • روغن مو تقویتی خاویار والنسی VALENSEY
  • روغن مو تقویتی سیر والنسی VALENSEY
  • تسکین درد های آرتروز با روغن ماساژ شتر مرغ والنسی
  • روغن ماساژ کوسه ماهی
  • درمان ریزش موی سر با کرم بناول جوانه گندم والنسی
  • کرم نرم کننده و تقویت کننده مو والنسی
  • خش گير بدنه خودرو ( SCRATCHES REMOVE )
  • کرم مرطوب کننده دست و ناخن حاوی کراتین
  • پن ضد جوش LILAC
  • ژل مو حالـــت دهنده بسیار قوی والنسی
  • واکـس موی والنسی VALENSEY
  • کرم پر کننده چین و چروک صورت با بوتاکـس ROSAGRAF
  • چسب موی گیاهی قوی والنسی VALENSEY
  • رم تقویت کننده مو سر روغن دم اسب والنسی
  • کرم گیاهی ترک پا قوی والنسی VALENSEY
  • تب سنج دیجیتالی بهترین دماسنج دیجیتال بدن
  • مدادتراش جادویی شامل تراش و جا قلمی دکوری
  • ساعت عشق جدید ساعت رومیزی LOVE
  • آموزش کاشت ناخن سریع و آسان از مبتدی تا حرفه ای
  • عروسک سال 92 عروسک مار قلبی
  • شمع سال 92 نماد حیوان سال 1392
  • ساعت انگری بردز ساعت angry birds رومیزی
  • کرم ضد ترک شکم والنسی VALENSEY
  • کرم رفع سیاهی بدن والنسی VALENSEY
  • ژل لاغری جلبک دریایی والنسی VALENSEY
  • کرم میگو ضد جوش و سفید کننده قوی والنسی
  • کرم ضد آفتاب والنسی VALENSEY
  • اسکراب بادام ضد لک و ضد جوش والنسی VALENSEY ش.مجوز:23837/ب ن 1 /87
  • کرم جوان کننده و ضد پیری والنسی VALENSEY ش.مجوز 100241012030
  • اتو مو حرفه ای 4 کاره براون BRAUN PROFESSIONAL HAIR IRON
  • جامع ترین بسته حسابداری ایران+گواهی+اصل رافع7+آموزش هلو ورافع7
  • اپیلاتور براون
  • رنگ فوری موی A+B
  • مبل ماساژور بادی
  • ویندوز ایکس پرو windows Xpro 2010
  • Windows XP Service Pack 3
  • پوست کن جادویی
  • خرید دستگاه تصفیه آب خانگی
  • خريد سرشیر آب LED
  • عینک جیمز باند
  • موکن ویزیت با جعبه آرایشی
  • ماشین ریش تراش
  • نمونه سوالات دروس عمومی مقطع کارشناسی
  • بسته ویژه آموزش ریاضی معلمان ششم ابتدایی
  • فیلم آموزشی Excel 2007 به زبان فارسی
  • فیلم آموزشی Access 2007 به زبان فارسی
  • آموزش زبان عمومی دانشگاه پیام نور
  • بانك اطلاعات تجاري دو ميليون شركت خارجي از سراسر دنيا
  • بسته طلایی کتابها و مقالات رشته مدیریت
  • بسته طلایی مقالات، پروژه ها و نرم افزار های رشته حسابداری
  • ام پی تری پلیر بی سیم
  • موکن MicroTouch Max
  • آموزش c++ بصورت تصویری
  • آموزش طراحي اصول طراحی با مداد
  • آموزش نرم افزار حسابداری هلو
  • فیلم اموزش نرم افزار نرو - رایت CD و DVD
  • آموزش کامل زبان نصرت + دوره تقویت حافظه
  • مکالمه زبان انگلیسی با لهجه آمریکایی
  • بطری آب جادویی
  • پودر پر پشت کننده موی Toppik
  • شامپوی رفع سفیدی مو (بزرگ)
  • آموزش ویدئویی فتوشاپ به زبان فارسی
  • پکیج ویژه استخدام در شرکتهای ایرانی
  • آلبوم موسیقی آرامش بخش کودکان mp3
  • آموزش تصویری نرم افزار حسابداری رافع 6
  • حشره کش الکترونیک (طرح راکت)
  • عینک آفتابی پلیس مدل S8563
  • بیگودی جادویی مجیک
  • تي شرت انگري بردز ، پرندگان خشمگين
  • اسپیکر فلش خور
  • تی شرت لاغری اسلیم لیفت مردانه
  • کوچکترین هندزفری بلوتوث جهان
  • بیگودی جادویی
  • نسخه نهایی وینــدوز 8 اورجینال
  • نسخه اصلي ويندوز اكسپرو xpro 2.5 اورجينال
  • بازي كامپيوتري ليگ برتر 92-91
  • ساعت اسپرت Top Gear
  • ماسك جادويي دور چشم (با 3 كاربرد جادويي)
  • آیا تا بحال لذت یک تخفیف 30 درصدی را تجربه کرده اید؟
  • موس بی سیم طرح اپل
  • ظرف غذاي جادويي کودک
  • ونوس حشره خوار
  • نیم ست تیتانیوم حریم سلطان
  • جا کنترلی رو مبلی
  • ماسک ژله ای بایترون
  • کلاه فوق ‎العاده زیبای شاپو اسپرت
  • هدفون بیتز beats by dr. dre
  • ست مانیکور سالن شیپر
  • موچین لیزری
  • جا کلیدی حساس به صدا (هشدار دهنده)
  • با گیره مغناطیسی به درمان خرو پف خود اقدام نمایید
  • کوچک کننده بینی
  • اسپری بادکننده و پنچر گیر وینز
  • اسپری اطفاء حریق کوچک
  • پد ضد درد قاعدگي بانوان
  • چرخ خیاطی دستی مسافرتی
  • موزن بینی و گوش و خط زن
  • آبلیمو گیری دستی جادوییLemon Juicer
  • دوربین دید درشب
  • چسب لاغری KIYESKI
  • سلولز با ژل لاغری
  • یک لاین اسلیم
  • ژل افزایش دهنده قد
  • قلم خش گیر ماشین فیکس ایت پرو - Fix It Pro
  • خودکار جادویی
  • گن لاغری مردانه
  • عینک حرفه ای شنا
  • عینک شیک و مدرن آدیداسadidas
  • بطری آب جادویی
  • عینک شیک و مدرن نایک NIKE
  • چراغ قوه پليسي شكاري
  • هدست mp3 بی سیم
  • نرم افزار فارسی کنترل کودکان
  • دستگیره خرید
  • محافظ لباسهای ظریف
  • ساعت بیسیم بن تن
  • مژه مصنوعی DuraLash
  • بند انداختن دستی یا بندانداز برقی تمام اتوماتیک
  • ست کامل لباس ben10
  • بالن آرزو
  • ژل كرم آنتي سلوليت (لاغری) لورال
  • گیرنده تلویزیون دیجیتالDVB-T
  • ليزر انگشتي
  • فایرتایر
  • لامپ اضطراری همه کاره هندی بالب
  • چاقو تیز کن
  • بیسیم های واکی تاکی
  • وکیوم بگ
  • دستگاه خردکن سبزیجات
  • ليوان حساس به حرارت
  • قهوه جوش همراه
  • صندلی ماساژور اتومبیل
  • دستگاه بسيار قويvibratone
  • آویز صندلی
  • پد پای دفع سموم Kinoki
  • جاروبرقی ماشین
  • دستگاه بافت مو
  • دستگاه آب پاش جت مینی
  • دستگاه تصفیه آب خانگی سرامیکی
  • صلوات شمار بينظير و كوچك
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60
  • ارسال لینک
  • تبادل لینک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کیفیت عالی ضمانت عدم برگشت محصولاتمان و آدرس company-project.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    جستجو

    کدهای اختصاصی
    پشتیبانی
    طراحی و کدنویسی قالب : داریوش فرهنگ